return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חזרתי מ-21 יום ריתוק
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
טוב מה כבר יש להוסיף בנושא..?
קבלתי ריתוק כי עזבתי תחדר הסודי שאני אמור לאייש ...

ו...אני לא ממש מעודכן עכשיו
אני בפיגור של חודש בערך...
יש לי ציפיות שבחודש הזה דברים יהיו טובים יותר מהזבל של תחילת השנה
Shahar
פיי אחי ברוך הבא ;]
ויש דברים טובים פשוט תציץ פה..
Hell_Copter
שרוט אתה אה...
מה זה לעזוב חדר סודי סתם ככה ;)

יאללה העיקר עכשיו אתה פה... ולך להמלצות
כמו שאמרתי לך כבר אתמול....
Ariels
......עאלק חדר סודי

?!?!!?!? למה לא המערה החשמלית
Shahar
quote:
Originally posted by Ariels
......עאלק חדר סודי

?!?!!?!? למה לא המערה החשמלית


? :rolleyes:
Ariels
quote:
Originally posted by Shahar
? :rolleyes:


אם לא ת]סיק לעשות דברים עם העיניים אני תוקע לך בהם ברזל מלובן
yahel222
מה אתה משרת בבור??????????
סודי עלק

ועדיין אני עלוף הריתוקים פה עם 28 !
KrazyDJs
quote:
Originally posted by yahel222
מה אתה משרת בבור??????????
סודי עלק

ועדיין אני עלוף הריתוקים פה עם 28 !


גם אלוף שגיאות הכתיב ? :D


:rolleyes:
yahel222
quote:
Originally posted by KrazyDJs
גם אלוף שגיאות הכתיב ? :D


:rolleyes:


שורי הני עחרי לילא בצוע
(סורי אני אחרי לילה בצבא)
לא ישנתי הרבה
KrazyDJs
חפיף
הכל ברוח טובה :)

גאם ליי יס שגיעוט קטיב ליפאמים
אול ראך ליפאמים
:wtf:

luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
מה אתה משרת בבור??????????
סודי עלק

ועדיין אני עלוף הריתוקים פה עם 28 !


מה אתה משחק אותה ?
הוא עוד לא אמר אפילו איפה הוא משרת ....



קיצר אילן ברוך שובך ...

תוריד את מוטורסייקל ...
:)
Sm0keMachine
אם אני יהיה 28 יום בצבא אני לא יודע מה אני יעשה אבל זה יגמר רע!:wtf:

ו
KosmiK-G8
איפה אתה משרת?
יאללה אתה יכול לספר לנו, משטרה צבאית לא נכנסת לאתר הזה!
:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement