return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Lyckan är fullkomlig!!!
View this Thread in Original format
RebeL9
Vill bara säga att jag är överlycklig. Äntligen tog Frölunda SM-guld.
Det har vi fan förtjänat!
mm smaka på orden igen.
sm guld sm guld sm guld...

SM GULD
reveal
det var en spännande match ;) surt sätt den avgjordes på dock, självmål är ju ingen höjdare
zamson
quote:
Originally posted by reveal
det var en spännande match ;) surt sätt den avgjordes på dock, självmål är ju ingen höjdare


blev bara glad att det blev mål och att det var frölunda som gjorde det! (var ju fan redan så gott som klart att d skulle vinna guldet)... jag menar vafan efter en så lång match vill man bara att d ska ta slut...

så fick jag se mitt arkiv-x också :) yesssss
dbl
tänkte ha skapat en sån här thread själv, men glömde av det...
fan va grymma dem e... spöade färgestads hororna med 4-0 i matcher... *muhahahahahahahaha* ;)
zamson
HEJJA GNAGET...

*skoja*
robstar
Ja trodde fotbolls säsongen va över? :conf:
RebeL9
quote:
Originally posted by robstar
Ja trodde fotbolls säsongen va över? :conf:


den har just börjat igen :P
x-dream
Bara att gratulera Frölunda till vinsten...

Tråkigt att dom skulle vinna på ett sånt skitmål....
SWE_TRANCE
Helt klart kul för Frölunda!! :)

Var ju 38 år sedan det senaste guldet hamnade i göteborg!
AnD
vem bryr sig om hockey? ;)

nu är iaf allsvenskan igång och aik kommer ta sm guld. det måste vi göra i år! fin match i söndags föresten. kylan och blåsten gör ingenting när ens lag vinner med 3-0 :):) stackars enköping

Vizay
giiiii jag hatar mig själv..missade AIK's premiär pga. sjukdom :( men men de får bli hammarbyderbyt nästa istället :)


å till frölunda kan jag bara säga ett stort fett

GRATTIS

har haft landställe precis norr om gbg som vi åker till fler gånger varje år så gbg ligger en ändå ganska nära om hjärtat

tycker de va grymt kul att dom snuvade färjestad på guldet, dom har ju så många iaf :p
zamson
så det hänger lite gnagare här ändå... trevligt trevligt... :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement