return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
hur moget är detta egentligen?
View this Thread in Original format
reveal
igår gick jag ner till stan och köpte årets första riktiga glass, strålande solsken och ganska varmt i luften

idag ligger snön vit på marken, och flingorna ser aldrig ut att sina

vaffan? :conf:
TrancE_GyLLe
ja vad äre som händer...

kom hem i lördags från en weekend i Barcelona.. där vare iaf varmt å sjönt.. tacka vette solen å bada å glass å sommar.. LÄNGTAR till t.shirt väder sååå jävla mkt.....

HÖRS
mindshooter
ja det är sjukt! Var juh fan 15 grader ute en dag minns jag..riktigt jävla soft, nu får man fan bunkra in sig för att inte få istappar i näsar...blä!
Vizay
det kallas för svensk vår...ena dagen får vi varma å gosiga vindar från golfströmmen osv å nästa dag vänder vinden å vi får smaka sibirisk vind...jävla dryg placering geografiskt sett på vårat land...precis i mitten av dessa två :p
Glorie
quote:
Originally posted by Vizay
varma å gosiga vindar


man märker ju att du e kär ;)

kommer alltid bakslag varje vår :) alla glömmer de bara.. besides.. nu blir la sommaren längre eller nåt? brukar va sÅ :) nästa vecka kommer ju solen tebaka.. enligt meterologerna.. ev. slutet av helgen. :)
XLA
Heja Västkusten... nästan stabilt väder här ju :p
Lite kallt iofs... 5 grader :nervous: Men solen skiner iaf :)
Vizay
men åhh glorie va du ska anmärka mycke på sånt då :p

XLA: så de e nice väder där borta alltså...ska ju till västkusten på påsklovet så man får hoppas de håller i sig :)
rem_monster
Ty, det är ju April väder!!

Snön faller ner här ganska rejält:mad:
Tur bara det inte lägger sig, så mycket i alla fall då skille jag bli något galen.
ScuL
det e konstigt.. även här

tre veckor tidigare var det omkring 20 grad här i Holland, solen skinade och jag åkade på gatarna utan jacka. :D
nu är det omkring 10 med hård vindar. ibland skiner solen men varmt e det e inte alls...
dbl
quote:
Originally posted by ScuL
det e konstigt.. även här

tre veckor tidigare var det omkring 20 grad här i Holland, solen skinade och jag åkade på gatarna utan jacka. :D
nu är det omkring 10 med hård vindar. ibland skiner solen men varmt e det e inte alls...


förlåt, men jag flabbade när jag läste det du skrev... grammatiken blir så rolig... vet att det e likadant för mig massor av gånger när jag skriver på engelska, men ändå.... :haha: :haha: :haha: :haha:

reveal
nu har det snöat 7 timmar i sträck, dock ingen snö på marken
x-dream
quote:
Originally posted by reveal
nu har det snöat 7 timmar i sträck, dock ingen snö på marken


:wtf: :wtf: Snöat i 7 timmar....Här har det inte kommit något alls ännu iaf...Men det regnar som fan istället...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement