|
hur moget är detta egentligen?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
igår gick jag ner till stan och köpte årets första riktiga glass, strålande solsken och ganska varmt i luften
idag ligger snön vit på marken, och flingorna ser aldrig ut att sina
vaffan? :conf: |
|
|
| TrancE_GyLLe |
ja vad äre som händer...
kom hem i lördags från en weekend i Barcelona.. där vare iaf varmt å sjönt.. tacka vette solen å bada å glass å sommar.. LÄNGTAR till t.shirt väder sååå jävla mkt.....
HÖRS |
|
|
| mindshooter |
| ja det är sjukt! Var juh fan 15 grader ute en dag minns jag..riktigt jävla soft, nu får man fan bunkra in sig för att inte få istappar i näsar...blä! |
|
|
| Vizay |
| det kallas för svensk vår...ena dagen får vi varma å gosiga vindar från golfströmmen osv å nästa dag vänder vinden å vi får smaka sibirisk vind...jävla dryg placering geografiskt sett på vårat land...precis i mitten av dessa två :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Vizay
varma å gosiga vindar |
man märker ju att du e kär ;)
kommer alltid bakslag varje vår :) alla glömmer de bara.. besides.. nu blir la sommaren längre eller nåt? brukar va sÅ :) nästa vecka kommer ju solen tebaka.. enligt meterologerna.. ev. slutet av helgen. :) |
|
|
| XLA |
Heja Västkusten... nästan stabilt väder här ju :p
Lite kallt iofs... 5 grader :nervous: Men solen skiner iaf :) |
|
|
| Vizay |
men åhh glorie va du ska anmärka mycke på sånt då :p
XLA: så de e nice väder där borta alltså...ska ju till västkusten på påsklovet så man får hoppas de håller i sig :) |
|
|
| rem_monster |
Ty, det är ju April väder!!
Snön faller ner här ganska rejält:mad:
Tur bara det inte lägger sig, så mycket i alla fall då skille jag bli något galen. |
|
|
| ScuL |
det e konstigt.. även här
tre veckor tidigare var det omkring 20 grad här i Holland, solen skinade och jag åkade på gatarna utan jacka. :D
nu är det omkring 10 med hård vindar. ibland skiner solen men varmt e det e inte alls... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
det e konstigt.. även här
tre veckor tidigare var det omkring 20 grad här i Holland, solen skinade och jag åkade på gatarna utan jacka. :D
nu är det omkring 10 med hård vindar. ibland skiner solen men varmt e det e inte alls... |
förlåt, men jag flabbade när jag läste det du skrev... grammatiken blir så rolig... vet att det e likadant för mig massor av gånger när jag skriver på engelska, men ändå.... :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| reveal |
| nu har det snöat 7 timmar i sträck, dock ingen snö på marken |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
nu har det snöat 7 timmar i sträck, dock ingen snö på marken |
:wtf: :wtf: Snöat i 7 timmar....Här har det inte kommit något alls ännu iaf...Men det regnar som fan istället... |
|
|
|
|