|
Gielen & Orkidea på P3 Live!!!
|
View this Thread in Original format
| jake |
Då var det dags! 2 första seten ut på P3 Live från Fokused kommer här! Enjoy the silence, it is soon just a memory :)
Johan Gielen, LIVE@FokusedScandinavianTour2003Sweden
Den 21 maj kl 21.03.
Orkidea, LIVE@FokusedScandinavianTour2003Sweden
Den 28 Maj kl 21.03 (bra uppvärmning för Sander K&Steve L)
Yours truly,
Jake ;) |
|
|
| morakickers |
| bra jobbat!! ... har letat som fasen efter vilka datum som gäller. dansk radio sände gielen live kvällen före när fokused var i danmark, finns (fanns?) på www.djmixes2k.com |
|
|
| zamson |
| JAAAAAAA Orkidea... fan min radio e cp.. men nån snäll stjäl på TA får helt enkelt spela in den :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Tänkte jag skulle dra till brorsan när detta sänds och rippa via digitalboxen... comhem tjaffset så får man en riktigt bra kvalle-rip |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tänkte jag skulle dra till brorsan när detta sänds och rippa via digitalboxen... comhem tjaffset så får man en riktigt bra kvalle-rip |
låter som en bra idé :D |
|
|
| Mirv0 |
| urk vad länge man måste vänta GIMMMME :) |
|
|
| mindshooter |
| soft stevo, jääävligt soft :) |
|
|
| Amnezia |
soft värre..men 21maj:eek: e typ en månad kvar va???
nån som vet om nåra fler av seten från fokused kommer liras?? typ kanske Tom Stephan:nervous: ?????????????????? |
|
|
| jake |
Inkfish ska nog sändas också, men tyvärr inte Tom Stephan då inspelningen blev...ähum....misslyckad :( Teknisk miss...
Men men, vi kanske får se honom igen innan året är slut..? |
|
|
| Amnezia |
| aha..crap d va synd asså......får hoppas på å se honom igen då....:rolleyes: ;) ska bli kul å höra lite från kvällen iaf..alltid nått man missat när man hör det igen... |
|
|
| zamson |
| skulle varit kul o hört tom stephan eftersom jag dumt nog gick hem utan o tänka på att han körde |
|
|
| robstar |
| Tack för infot Jake!! :D |
|
|
|
|