return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
Gielen & Orkidea på P3 Live!!!
View this Thread in Original format
jake
Då var det dags! 2 första seten ut på P3 Live från Fokused kommer här! Enjoy the silence, it is soon just a memory :)

Johan Gielen, LIVE@FokusedScandinavianTour2003Sweden
Den 21 maj kl 21.03.

Orkidea, LIVE@FokusedScandinavianTour2003Sweden
Den 28 Maj kl 21.03 (bra uppvärmning för Sander K&Steve L)

Yours truly,
Jake ;)
morakickers
bra jobbat!! ... har letat som fasen efter vilka datum som gäller. dansk radio sände gielen live kvällen före när fokused var i danmark, finns (fanns?) på www.djmixes2k.com
zamson
JAAAAAAA Orkidea... fan min radio e cp.. men nån snäll stjäl på TA får helt enkelt spela in den :D
SteveTranz4ever
Tänkte jag skulle dra till brorsan när detta sänds och rippa via digitalboxen... comhem tjaffset så får man en riktigt bra kvalle-rip
zamson
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tänkte jag skulle dra till brorsan när detta sänds och rippa via digitalboxen... comhem tjaffset så får man en riktigt bra kvalle-rip


låter som en bra idé :D
Mirv0
urk vad länge man måste vänta GIMMMME :)
mindshooter
soft stevo, jääävligt soft :)
Amnezia
soft värre..men 21maj:eek: e typ en månad kvar va???

nån som vet om nåra fler av seten från fokused kommer liras?? typ kanske Tom Stephan:nervous: ??????????????????
jake
Inkfish ska nog sändas också, men tyvärr inte Tom Stephan då inspelningen blev...ähum....misslyckad :( Teknisk miss...

Men men, vi kanske får se honom igen innan året är slut..?
Amnezia
aha..crap d va synd asså......får hoppas på å se honom igen då....:rolleyes: ;) ska bli kul å höra lite från kvällen iaf..alltid nått man missat när man hör det igen...

zamson
skulle varit kul o hört tom stephan eftersom jag dumt nog gick hem utan o tänka på att han körde
robstar
Tack för infot Jake!! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement