|
4 uur set Deep Dish in Hotel Arena (+ Sander Kleinenberg) op 29 mei! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Gaan hier nog meer mensen naartoe (behalve Harmen dan)?
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen.. |
|
|
| magrec |
| Kaartje is in the pocket :D |
|
|
| Bouma-Bros |
| Wij waren hier zeker naartoe gegaan, ware het niet dat SASHA de avond daarvoor (woensdag 28 Mei, dag voor Hemelvaart) in een hele vette club in Duitsland draait. Kost maar 15 Euro en is maar 130 Km rijden. We kiezen dus daarvoor. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Wij waren hier zeker naartoe gegaan, ware het niet dat SASHA de avond daarvoor (woensdag 28 Mei, dag voor Hemelvaart) in een hele vette club in Duitsland draait. Kost maar 15 Euro en is maar 130 Km rijden. We kiezen dus daarvoor. |
Hmm...jammer dat BasD dan net zijn verjaardag viert, want hier zou ik ook wel GRAAG naar toe willen. Sasha in Duitsland... kan nooit ver weg zijn 130 km :) Waar ligt Neuss precies? Vlakbij keulen zeker? |
|
|
| magrec |
http://205.188.234.34:8008/
kun je nu naar een liveset van deepdish luisteren...
Valt wel mee met de saaiheid. Dacht ik ook altijd maar als je het eenmaal beter beluisterd zijn ze makkelijker te verteren dan een saeed & palash of een james zabiela. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by magrec
Sold out...... |
whehe niet dus.
Ze verkopen dus iets teveel kaarten hoor. Wordt pokke druk maar maybe nog wat verassingen :D |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by magrec
whehe niet dus.
Ze verkopen dus iets teveel kaarten hoor. Wordt pokke druk maar maybe nog wat verassingen :D |
Ze hebben al veel te veel kaarten verkocht :whip: Heb er al helemaal geen zin meer in, laatste keer Everybody in Hotel Arena was namelijk ook zo belachelijk druk dat je jezelf niet eens meer kon bewegen. |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by stevesimon
heeft iemand enig idee hoe hard de kaarten op dit moment gaan?
Of is het al uitverkocht.. |
Het is al uitverkocht. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Ornadel
Ze hebben al veel te veel kaarten verkocht :whip: Heb er al helemaal geen zin meer in, laatste keer Everybody in Hotel Arena was namelijk ook zo belachelijk druk dat je jezelf niet eens meer kon bewegen. |
Ja dat heb ik ook gehoord :mad:
Gaat waarschijnlijk wel tot 7 uur duren. |
|
|
| Bouma-Bros |
| Misschien maken we dan toch de juiste keuze om naar Sasha te gaan a.s. woensdag..... :p ;) |
|
|
| magrec |
| VErgunning tot 6:00 deze keer :D |
|
|
|
|