return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
4 uur set Deep Dish in Hotel Arena (+ Sander Kleinenberg) op 29 mei! (pg. 3)
View this Thread in Original format
basd
Gaan hier nog meer mensen naartoe (behalve Harmen dan)?

Ik ben nog een beetje aan het twijfelen..
magrec
Kaartje is in the pocket :D
Bouma-Bros
Wij waren hier zeker naartoe gegaan, ware het niet dat SASHA de avond daarvoor (woensdag 28 Mei, dag voor Hemelvaart) in een hele vette club in Duitsland draait. Kost maar 15 Euro en is maar 130 Km rijden. We kiezen dus daarvoor.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Wij waren hier zeker naartoe gegaan, ware het niet dat SASHA de avond daarvoor (woensdag 28 Mei, dag voor Hemelvaart) in een hele vette club in Duitsland draait. Kost maar 15 Euro en is maar 130 Km rijden. We kiezen dus daarvoor.



Hmm...jammer dat BasD dan net zijn verjaardag viert, want hier zou ik ook wel GRAAG naar toe willen. Sasha in Duitsland... kan nooit ver weg zijn 130 km :) Waar ligt Neuss precies? Vlakbij keulen zeker?
magrec
http://205.188.234.34:8008/

kun je nu naar een liveset van deepdish luisteren...

Valt wel mee met de saaiheid. Dacht ik ook altijd maar als je het eenmaal beter beluisterd zijn ze makkelijker te verteren dan een saeed & palash of een james zabiela.
magrec
Sold out......
magrec
quote:
Originally posted by magrec
Sold out......


whehe niet dus.
Ze verkopen dus iets teveel kaarten hoor. Wordt pokke druk maar maybe nog wat verassingen :D
Ornadel
quote:
Originally posted by magrec
whehe niet dus.
Ze verkopen dus iets teveel kaarten hoor. Wordt pokke druk maar maybe nog wat verassingen :D

Ze hebben al veel te veel kaarten verkocht :whip: Heb er al helemaal geen zin meer in, laatste keer Everybody in Hotel Arena was namelijk ook zo belachelijk druk dat je jezelf niet eens meer kon bewegen.
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by stevesimon
heeft iemand enig idee hoe hard de kaarten op dit moment gaan?

Of is het al uitverkocht..


Het is al uitverkocht.
magrec
quote:
Originally posted by Ornadel
Ze hebben al veel te veel kaarten verkocht :whip: Heb er al helemaal geen zin meer in, laatste keer Everybody in Hotel Arena was namelijk ook zo belachelijk druk dat je jezelf niet eens meer kon bewegen.


Ja dat heb ik ook gehoord :mad:
Gaat waarschijnlijk wel tot 7 uur duren.

Bouma-Bros
Misschien maken we dan toch de juiste keuze om naar Sasha te gaan a.s. woensdag..... :p ;)
magrec
VErgunning tot 6:00 deze keer :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement