return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
4 uur set Deep Dish in Hotel Arena (+ Sander Kleinenberg) op 29 mei! (pg. 4)
View this Thread in Original format
magrec
En een mooie verassing damn nu maar hopen.
eerst zien en dan geloven zeg maar.
HiGH_NrG
Ik ben van de partij! :)
Gaat leuk feestje worden hoop ik...
Wilkman
Het is overigens nog niet uitverkocht. Een vriend van me kocht vandaag nog 3 kaarten bij de Free Record Shop aan de Nieuwendijk in Amsterdam...
gr, Wilco
magrec
Naja een goede vriend van s.k. aka mr coe....zou misschien gaan draaien van 4 tot 6. ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
En een mooie verassing damn nu maar hopen.
eerst zien en dan geloven zeg maar.


He Harmen, als jij steeds dingen weet die wij niet weten dan:

1) Zeg dan wat je weet en post het hier.
2) Zeg dan anders HELEMAAL NIETS. Aan dit gedoe van " ik weet wat of er komen missschien wat verassingen" hebben we helemaal niets :S
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
He Harmen, als jij steeds dingen weet die wij niet weten dan:

1) Zeg dan wat je weet en post het hier.
2) Zeg dan anders HELEMAAL NIETS. Aan dit gedoe van " ik weet wat of er komen missschien wat verassingen" hebben we helemaal niets :S


yo chill bram.
Check 1 post boven je.
Ik moest alleen ff wachten todat het officieel is uitverkocht.
Dan nog het zijn geruchten dat is het probleem met deze dingen.

Voor de nono's
mr coe = sasha

grote verwachtingen scheppen grote teleurstellingen..
magrec
En de grootste teleurstelling zou weleens kunnen zijn dat deep dish niet eens komt. (iig de 28e en de 30e zouden ze ook in europa draaien en die gaan 100% zeker niet door en ja nu mogen ze alles zelf dokken (vlucht enzo) en kunnen ze niet alles meer verdelen met de andere organisatoren :()
Bouma-Bros
Sorry hoor, maar vind je niet dat dat hele feest 1 grote grap aan het worden is?

En anders wordt het Sander K. en waarschijnlijk Stef, ook niet verkeerd.... ;)
magrec
Ik kan je wel zeggen dat ik er geen meer van snap.
De geruchtenstroom komt iig goed op gang want nu komt de naam steve lawler ook al voorbij :p
Chicane
Harm, ik heb een gerucht voor je

Digweed en Fontaine :p

Ornadel
Sasha komt 100% zeker NIET en als het tegenzit, dan komt Deep Dish ook NIET :(
magrec
quote:
Originally posted by Chicane
Harm, ik heb een gerucht voor je

Digweed en Fontaine :p


haha kerel ik loop hier zelf ook een beetje te stoken man :p
Maar goed je moet hier dus de juiste info uit zien te filteren ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement