|
4 uur set Deep Dish in Hotel Arena (+ Sander Kleinenberg) op 29 mei! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
En een mooie verassing damn nu maar hopen.
eerst zien en dan geloven zeg maar. |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik ben van de partij! :)
Gaat leuk feestje worden hoop ik... |
|
|
| Wilkman |
Het is overigens nog niet uitverkocht. Een vriend van me kocht vandaag nog 3 kaarten bij de Free Record Shop aan de Nieuwendijk in Amsterdam...
gr, Wilco |
|
|
| magrec |
| Naja een goede vriend van s.k. aka mr coe....zou misschien gaan draaien van 4 tot 6. ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
En een mooie verassing damn nu maar hopen.
eerst zien en dan geloven zeg maar. |
He Harmen, als jij steeds dingen weet die wij niet weten dan:
1) Zeg dan wat je weet en post het hier.
2) Zeg dan anders HELEMAAL NIETS. Aan dit gedoe van " ik weet wat of er komen missschien wat verassingen" hebben we helemaal niets :S |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He Harmen, als jij steeds dingen weet die wij niet weten dan:
1) Zeg dan wat je weet en post het hier.
2) Zeg dan anders HELEMAAL NIETS. Aan dit gedoe van " ik weet wat of er komen missschien wat verassingen" hebben we helemaal niets :S |
yo chill bram.
Check 1 post boven je.
Ik moest alleen ff wachten todat het officieel is uitverkocht.
Dan nog het zijn geruchten dat is het probleem met deze dingen.
Voor de nono's
mr coe = sasha
grote verwachtingen scheppen grote teleurstellingen.. |
|
|
| magrec |
| En de grootste teleurstelling zou weleens kunnen zijn dat deep dish niet eens komt. (iig de 28e en de 30e zouden ze ook in europa draaien en die gaan 100% zeker niet door en ja nu mogen ze alles zelf dokken (vlucht enzo) en kunnen ze niet alles meer verdelen met de andere organisatoren :() |
|
|
| Bouma-Bros |
Sorry hoor, maar vind je niet dat dat hele feest 1 grote grap aan het worden is?
En anders wordt het Sander K. en waarschijnlijk Stef, ook niet verkeerd.... ;) |
|
|
| magrec |
Ik kan je wel zeggen dat ik er geen meer van snap.
De geruchtenstroom komt iig goed op gang want nu komt de naam steve lawler ook al voorbij :p |
|
|
| Chicane |
Harm, ik heb een gerucht voor je
Digweed en Fontaine :p |
|
|
| Ornadel |
| Sasha komt 100% zeker NIET en als het tegenzit, dan komt Deep Dish ook NIET :( |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Chicane
Harm, ik heb een gerucht voor je
Digweed en Fontaine :p |
haha kerel ik loop hier zelf ook een beetje te stoken man :p
Maar goed je moet hier dus de juiste info uit zien te filteren ;) |
|
|
|
|