|
4 uur set Deep Dish in Hotel Arena (+ Sander Kleinenberg) op 29 mei! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by magrec
Dj spare straks kun je ook naar deze set luisteren.
kreeg net te horen dat de set van dd uitgezonden gaat worden op 538 binnenkort. |
Die van Sander hoop ik toch?
Sorry maar ik blijf Deep Dish saai vinden (Ik probeer het leuk te vinden) |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Die van Sander hoop ik toch?
Sorry maar ik blijf Deep Dish saai vinden (Ik probeer het leuk te vinden) |
Ga snel GU025 luisteren. En dan vooral CD1. Als je Sasha goed vindt, vindt je dit ook goed... |
|
|
| magrec |
Saai ja daar was ik ook bang voor maar dit was gewoon knallen.
Timo maas - unite, coldplay - clocks en allemaal andere knallers. Sharam ging zelfs een stukje tech-house draaien mwoah vaart en melodie alles zat er wel in :) en die remix van madonna die moet ik gewoon nog een keer horen al zit ie in een set ;):p |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by magrec
Dj spare straks kun je ook naar deze set luisteren.
kreeg net te horen dat de set van dd uitgezonden gaat worden op 538 binnenkort. |
kijk dat is nou goed nieuws! Can't wait to hear them rocking!!! w0000000000000 |
|
|
| magrec |
Iemand nog cd's kopen ;)


 |
|
|
| Ding Chavez |
hmm 2 scumfrog mixen, kan alleen de titel niet lezen :)
Beetje shaky foto's trouwens, kan gebeuren :p |
|
|
| Little Theseus |
Tss Magrec, ik begrijp dat het erg vet was....
Het zal me benieuwen op dancevalley!
p.s. Magrec, gaan we nog naar Impulz outdoor? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Tss Magrec, ik begrijp dat het erg vet was....
Het zal me benieuwen op dancevalley!
p.s. Magrec, gaan we nog naar Impulz outdoor? |
Ja ik wil wel naar impulz, wacht alleen op de free tickets :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
Ja ik wil wel naar impulz, wacht alleen op de free tickets :p |
Hee dat komt me bekend voor, heb op zich ook wel zin om te gaan (even kijken hoe het uitkomt).. |
|
|
| magrec |
hey mijn arm loopt daar door het beeld :D :D

lekker grietje was dat trouwens :p |
|
|
| Bouma-Bros |
| Ik hoor net op 538 dat Deep Dish morgen bij Dance Department komt, 1 uur set. Misschien wel van Hotel Arena of ze zetten gewoon een uurtje GU 025 op..... :p (wereld-CD trouwens!) |
|
|
| magrec |
Het was een uurtje van hotel arena :)
Het begin kon ik me niet meer zo herinneren hehe trouwens de set laat wel horen dat de set niet bestond uit saaie prog. hehe de overgang van size ddd - techno naar coldplay - clocks [originele versie] :eyes: |
|
|
|
|