return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
4 uur set Deep Dish in Hotel Arena (+ Sander Kleinenberg) op 29 mei! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Biohazard
quote:
Originally posted by magrec
Dj spare straks kun je ook naar deze set luisteren.
kreeg net te horen dat de set van dd uitgezonden gaat worden op 538 binnenkort.


Die van Sander hoop ik toch?

Sorry maar ik blijf Deep Dish saai vinden (Ik probeer het leuk te vinden)
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Biohazard
Die van Sander hoop ik toch?

Sorry maar ik blijf Deep Dish saai vinden (Ik probeer het leuk te vinden)


Ga snel GU025 luisteren. En dan vooral CD1. Als je Sasha goed vindt, vindt je dit ook goed...
magrec
Saai ja daar was ik ook bang voor maar dit was gewoon knallen.
Timo maas - unite, coldplay - clocks en allemaal andere knallers. Sharam ging zelfs een stukje tech-house draaien mwoah vaart en melodie alles zat er wel in :) en die remix van madonna die moet ik gewoon nog een keer horen al zit ie in een set ;):p
dj_spare
quote:
Originally posted by magrec
Dj spare straks kun je ook naar deze set luisteren.
kreeg net te horen dat de set van dd uitgezonden gaat worden op 538 binnenkort.


kijk dat is nou goed nieuws! Can't wait to hear them rocking!!! w0000000000000
magrec
Iemand nog cd's kopen ;)



Ding Chavez
hmm 2 scumfrog mixen, kan alleen de titel niet lezen :)
Beetje shaky foto's trouwens, kan gebeuren :p
Little Theseus
Tss Magrec, ik begrijp dat het erg vet was....
Het zal me benieuwen op dancevalley!

p.s. Magrec, gaan we nog naar Impulz outdoor?
magrec
quote:
Originally posted by Little Theseus
Tss Magrec, ik begrijp dat het erg vet was....
Het zal me benieuwen op dancevalley!

p.s. Magrec, gaan we nog naar Impulz outdoor?


Ja ik wil wel naar impulz, wacht alleen op de free tickets :p
basd
quote:
Originally posted by magrec
Ja ik wil wel naar impulz, wacht alleen op de free tickets :p

Hee dat komt me bekend voor, heb op zich ook wel zin om te gaan (even kijken hoe het uitkomt)..
magrec
hey mijn arm loopt daar door het beeld :D :D



lekker grietje was dat trouwens :p

Bouma-Bros
Ik hoor net op 538 dat Deep Dish morgen bij Dance Department komt, 1 uur set. Misschien wel van Hotel Arena of ze zetten gewoon een uurtje GU 025 op..... :p (wereld-CD trouwens!)
magrec
Het was een uurtje van hotel arena :)
Het begin kon ik me niet meer zo herinneren hehe trouwens de set laat wel horen dat de set niet bestond uit saaie prog. hehe de overgang van size ddd - techno naar coldplay - clocks [originele versie] :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement