|
לאן יוצאים בסדר
|
View this Thread in Original format
| TTman |
?לאן אתם יוצאים בסדר
...תמליצו על מסיבות טובות
זה מה שידוע לי, בינתיים
ערב ליל הסדר לשמיניסטים במועדון הגת רימון 16.4.03!!!!!!!!!
צוות NX
גאים להציג לכם בפעם הראשונה הפקה איכותית במועדון הגת רימון התל אביבי שזהו מועדון מספר 1 באיכות בתל אביב .
יום רביעי הקרוב ערב ליל הסדר אנחנו מביאים אורח מיוחד הישר ממועדון ה טילוי
DJ ASI KOJAK ( f f f )
וכמובן הרזידנטים של מועדון הקווינס בימי שישי:
DJ ASAF BALCONY
DJ DORON D.
DJ ROEI HASSON
במהלך הערב יהיו עוד פינוקים ואוכל חופשי!!
לפרטים ומכירת כרטיסים מוזלים:
067604838 אלון
058718760 יניב
נ.ב.
כל מי שהיה באילת מקבל הנחה ל 60 שקל בכניסה |
|
|
| NyKoN |
| יש לי הרגשה מוזרה שזאת מסיבה של גייז |
|
|
| warpedd_ |
NX הפקות זה חרא של דבר
אני ממליץ לכולם להתרחק מהמסיבות שלהם
כמו ליין בעעעעעעלקוני
וקוויכס |
|
|
| Hell_Copter |
יש מצב אני בגת רימון
גם הייתי באילת בזה שלהם אז יש לי מבחינתי הנחה של 60
למרות שאני לא יצטרך אותה כי יש לי שם חינם :)
אין לי בעיה להביא למישהו את ההנחה...
אני רק רוצה שמישהו יבוא איתי... נראה לי תהיה מסיבה ממש נחמדה
ומובטח שיבואו כוסיות.... למה היו ים כוסיות באילת!!!!!!
עכשיו ב 17.4 יש בסוהו מסיבה בהפקה של הלימבו
אני מייחצן לשם אז גם שם יש לי חינם...
יופיעו שם סאבלימינל והצל ויהיה פצצה
גם שתיה חינם והכל
קיצר נראה אתכם שם |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש מצב אני בגת רימון
גם הייתי באילת בזה שלהם אז יש לי מבחינתי הנחה של 60
למרות שאני לא יצטרך אותה כי יש לי שם חינם :)
אין לי בעיה להביא למישהו את ההנחה...
אני רק רוצה שמישהו יבוא איתי... נראה לי תהיה מסיבה ממש נחמדה
ומובטח שיבואו כוסיות.... למה היו ים כוסיות באילת!!!!!!
עכשיו ב 17.4 יש בסוהו מסיבה בהפקה של הלימבו
אני מייחצן לשם אז גם שם יש לי חינם...
יופיעו שם סאבלימינל והצל ויהיה פצצה
גם שתיה חינם והכל
קיצר נראה אתכם שם |
אחיי אני בא לסוהו בליייןןן
כי הייתי שם בפורים ואאאלללה נהנתיי אחושרמוטטה פולל כוסיות שווווה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אחיי אני בא לסוהו בליייןןן
כי הייתי שם בפורים ואאאלללה נהנתיי אחושרמוטטה פולל כוסיות שווווה |
איך בדיוק היית אם אתה אומר שהיו פול כוסיות!?
בקושי היה משהו שם בפורים!!
ואם היית למה לא אמרת מילה
הרי כתבתי שאני יהיה שם בדוק |
|
|
| Sniper |
שמעתי יש גם חממה בפורים ניראה לי אני יהיה שם
או בסוהו אני עדיין מתלבט |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
שמעתי יש גם חממה בפורים ניראה לי אני יהיה שם
או בסוהו אני עדיין מתלבט |
יאללה יא פדלעה
פעם אחת תבוא תראה את כולם בלימבו :)
כל פעם מתחמק ;) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יאללה יא פדלעה
פעם אחת תבוא תראה את כולם בלימבו :)
כל פעם מתחמק ;) |
חחחחחחח אבל אני מתבייש
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחחחחח אבל אני מתבייש
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
חשבתי שאתה מעשן לפעמים... אז אתה לא ביישן ;)
דרך אגב...
אמרו לי יש ב 20.4 מסיבה בטי אל וי... אמור להיות טוב לפי מה שאמרו לי
אבל לא יודע...
המצב הכספי יאפשר לי ללכת... נראה אם יהיה עם מי |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by NyKoN
יש לי הרגשה מוזרה שזאת מסיבה של גייז |
לא נראה לי שתהיה מסיבה לגייז חוץ מזה "גת רימון" חרה של מקום
וחוץ מזה המסיבות הכי שוות הם מסיבות של גייז , בעיקר בארץ הזאת, אז אין מה לעשות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
יש לי הרגשה מוזרה שזאת מסיבה של גייז |
קודם פספסתי את הפוסט הזה... :rolleyes:
קיצר... זאת לא תהיה מסיבה של הומואים...
אבל יהיו בה בטח לא מעט הומואים כמו שהיו באילת...:eek: |
|
|
|
|