return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Aaaah Irritantheid
View this Thread in Original format
Duke2003
weet je wat nou echt irritant is, als je 16 bent, zoals ik, kun je bijna niet naar feesten omdat de meeste 18+ zijn :whip:
mantisnl
valt reuze mee hoor, k ga van de zomer naar extrema outdoor en ik ben 15.. dj siesta(16) gaat naar dance valley(las ik ergens:p) dus..
als je er n beetje oud uitziet is t best te doen. controles zijn volgens mij niet echt streng.
New Wave
Gewoon gaan man,, niets anahet handje.
En zeker bij ID$T feesten laten ze alles binnen.
Hardstylefeesten hebben volgens mij gemiddeld leeftijd van 15:p
mantisnl
quote:
Originally posted by New Wave
Hardstylefeesten hebben volgens mij gemiddeld leeftijd van 15:p


daar gaan we weer:rolleyes: ;)
Switch
ik ging op mijn 14e al naar thunderdome feestjes, hangt er dus gewoon van af hoe je er uit ziet :)
arj1o1
i know the feeling!
maar ik ga binnenkort toch maar eens naar toe heb er reuzezin in! denk naar impulz de volgende lekker dichtbij
MaGiK54
Over het algemeen zijn ze bij grote parties niet zo moeilijk qua leeftijd. Alleen als je eruit ziet als een 12-jarige heb je een probleem. Alleen bij clubs doen ze moeilijk over leeftijd.

Gewoon een keer een kaartje kopen en gaan. Mocht je niet binnen komen dan kan je altijd nog je kaartje aan iemand doorverkopen.
DJ Bazz
gewoon gaan, ik ging ook al op m'n 16e, terwijl ik eerlijk gezegd er redelijk jonger dan m'n leeftijd uit zie. ben nu inmiddels wel 18 :D
het is net wat MaGiK54 zegt, grote parties kom je wel binnen, clubs is/wordt gewoon lastiger
LowRider
Gewoon gaan!

Vorig jaar als 16jarige naar Impulz Outdoor (verrassing:p) geweest, met nog drie vrienden van 16 en twee van 15.
En naar Innercity (toen was ik 17, 5 vrienden 16). 10 Mei lekker naar Tiesto in Concert met z'n allen, niks aan de hand.

Gewoon feestje bouwen, niet zeuren! :cool:
DjRV
Ik zit sinds me 15de in het club gebeuren en ben nog nooit ergens geweigerd..
de leeftijd die op je geboorteakte staat boeit niet,de leeftijd die je "uitstraalt" wel..

Blik
was er de vorige keer bij Qontact geen grote controle...?
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Gewoon gaan man,, niets anahet handje.
En zeker bij ID$T feesten laten ze alles binnen.
Hardstylefeesten hebben volgens mij gemiddeld leeftijd van 15:p


Tim, probeer anders eens wat minder geflame op te roepen :rolleyes:
Laat iedereen even in zijn waarde. Respect blablabla Andere muziekstijlen jadijadijadi peace. Oke? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement