return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Aaaah Irritantheid (pg. 3)
View this Thread in Original format
basd
Nog maar eens ten overvloede: gewoon proberen ! Heb er 'vroeger' ook nooit problemen mee gehad eigenlijk..
robin
is t zo erg :D:D.

oke hier komen ze.
. , ! ? ' " ` ( ); :
magrec
Ik heb wel het idee dat ze wel ietsje strenger zijn dan een paar jaar geleden. Maar merk er eigenlijk weinig van op feesten. Ben zelf op leeftijd nooit echt geweigerd op grote feesten. 1,5 jaar lang naar feesten geweest terwijl ik niet 18 was.
mantisnl
ik wil binnekort ook es naar een indoor feest als innercity etc.
maar dat wordt moeilijk omdat er niet veel van mn vrienden mee zullen willen:nervous:
gelukkig kan ik met een grotere groep dan dit jaar mee naar extrema, anders was t mij ook niet echt gelukt:)
Original
Ben zelf vroeger en nu nog nooit gevraagd om ID, maar had op Qontact Queensnight vorigjaar wel een belachelijke (drugs)controle, telefoon werd helemaal opengehaald:whip::whip:, daarna moest je je kaarje afgeven. (je mocht hem niet houden)
Maar daarna zag ik dat er weer gecontroleerd werd op leeftijd bij sommige mensen.... ben je ook nog je kaartje kwijt:(.
Ik heb btw geen idee hoe het met die gasten is afgelopen.
Dus ik zou bij daar wel even voor opletten, en bij ID-T feesten.. tja daar kom je wel in.
Ik neem nu gewoon altijd me ID mee, mocht er een keer om gevraagd worden.

BTW, ik kende een paar deurgasten en die vragen meestal als je je ID niet bij je hebt wat je geboorte datum is, kijken of je reactie snelgenoeg en correct is.
Duke2003
dan moet ik dat ff trainen iig!
mantisnl
quote:
Originally posted by Duke2003
dan moet ik dat ff trainen iig!


idd haha, je bent echt snel geneigd om je echte geboortedatum te zeggen en dan denk ja achteraf "!":p
kreischer2000
k ben zelf 17 en ik ga in mei voor het eerst naar een groot feest(tiesto dus:D ) en verwacht eigenlijk niet al te veel problemen.
Donna
Lol,iedereen wil er maar oud uitzien en oudheid uitstralen om tussen de partyppl te horen en dan word mij nog wel s gevraagt door sommige mensen (uiteraard met een hoog Gsus/Barbie gehalte)why ik nog feest.

Ouder zijn is echt heel heel naar,je komt overal binnen,mensen kijken je niet aan alsof je allang in je bed hoort te liggen,en bij de bar mag ik gewoon alcoholische drankjes bestellen

Sja,hardstyle feestjes word niet moeilijk gedaan,daar laten ze graag de 14/15 jarigen binnen anders krijgen ze de toko niet vol
Duke2003
quote:
Sja,hardstyle feestjes word niet moeilijk gedaan,daar laten ze graag de 14/15 jarigen


ik wil niet naar hardstyle feesten... ik persoonlijk vind hardstyle niet echt wat :toocool:

New Wave
quote:
Originally posted by Donna
Sja,hardstyle feestjes word niet moeilijk gedaan,daar laten ze graag de 14/15 jarigen binnen anders krijgen ze de toko niet vol


Waarom krijg ik altijd een grote bek terug als ik dit zeg :D?

quote:

ik wil niet naar hardstyle feesten... ik persoonlijk vind hardstyle niet echt wat


Ennuh Duke2003, Je kan gerust zeggen dat Hardstyle het meest onozele, kansloze, simpele foute kleutermuziek is die er betsaat op deze aardkloot :p schaam uw niet en wees niet bang voor alle flameposts die je over je heen krijgt want 99% van de mensen hebben der toch een schurreft hekel aan :p
-=Re-GrOoVeD=-
quote:
Originally posted by New Wave
schaam uw niet en wees niet bang voor alle flameposts die je over je heen krijgt want 99% van de mensen hebben der toch een schurreft hekel aan :p


Werd!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement