|
Aaaah Irritantheid (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | | Originally posted by SnuggLe Respect blablabla Andere muziekstijlen jadijadijadi peace. Oke? :D |
Hahahahaha.. U Go Girl :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Gewoon een keer een kaartje kopen en gaan. Mocht je niet binnen komen dan kan je altijd nog je kaartje aan iemand doorverkopen. |
of bij een andere ingang proberen, kost veel tijd, maar bijna zkr dat je er dan wel in komt |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by Blik
was er de vorige keer bij Qontact geen grote controle...? |
Ik ga dan wel niet naar grote feesten, maar ik heb vernomen dat ze bij HMH feestjes beter checken als bijv sensation en innercity. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Ik ga dan wel niet naar grote feesten, maar ik heb vernomen dat ze bij HMH feestjes beter checken als bijv sensation en innercity. |
Klopt, vorig jaar was DjSuez mee en die kerel is bijna 2 meter ofso en 18 jaar en werd ook gevraagd naar ID. Maar ik heb nooit last gehad. je word ook grondig gefouleerd btw |
|
|
| M@rc |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Ik ga dan wel niet naar grote feesten, maar ik heb vernomen dat ze bij HMH feestjes beter checken als bijv sensation en innercity. |
Hmmz.. over Sensation kan ik niets zeggen, maar bij HMH feestjes is het mij nog nooit opgevallen dat ze je om ID vragen.. heb nou een paar keer Qontact meegemaakt en volgens mij leggen ze daar alleen maar de nadruk op het fouilleren enzo.. maar inderdaad bij Innercity doen ze ook niet moeilijk..
Mij hebben ze in ieder geval nooit om ID gevraagd..
Een van mn eerste feestjes was Trance Energy hier in Den Haag, toen was ik 15 ofzo.. deden ze ook niet moeilijk.. stond niet eens een rij... aan komen lopen, kaartje afgeven en doorlopen..
Ze zien daar alleen maar *€€€€*, dus ze willen ut zo vol krijgen als maar mogelijk is..
Ben trouwens wel benieuwd hoe druk ut bij Qontact in Amsterdam gaat worden... 5000 man HMH en dan de resterende mensen van Zoetermeer die naar Amsterdam komen... *druk druk druk* |
|
|
| TimeportE |
| mmm.. ben wel 1x om id gevraagt bij qlubtempo @ hmh.. maar was toen net 3 daagjes 18 dus da was geen probleem.. innercity vroegen ze iig nix toen ik dus nog geen 18 was :) |
|
|
| arj1o1 |
| denk dat het ook beter is om naar binnen te gaan als het druk is als er geen rij is kunnen ze denk ik eerder moeilijk doen over ID dan wanneer er honderd andere mensen naar binne willen |
|
|
| robin |
| ken dat gevoel :( ik ben net 16.. kom hier de plaatselijke disco achtig geval wel in dus (duh) op me 15e ook wel.. 1 keer geweest daar maar nooit weer :rolleyes: (yup 'eindelijk'.. weet niet wie t dr ooit over had, maar hij heb gelijk t is verschrikelijk nep) zijn daar niet zo moeilijk, laten bijna iedereen binnen.. wat krijg je dan.. gewoon de tieneravond die een uurtje langer door gaat..(jup dan worden dr ook breezers verkocht :rolleyes:) de grotere feesten.. dat probeer ik nog maar ff niet, 1 lukt vast niet en 2 de andere (het trance/hardstyle/techno/ETC. gedeelte) zijn allemaal nog (net pas)15 en zien dr ook niet veel ouder uit, en hebben ook t lef neit om t proberen.. :(:( kortom ik blijf me nog wel een jaartje of wat vervelen *zucht* |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by robin
ken dat gevoel :( ik ben net 16.. kom hier de plaatselijke disco achtig geval wel in dus (duh) op me 15e ook wel.. 1 keer geweest daar maar nooit weer :rolleyes: (yup 'eindelijk'.. weet niet wie t dr ooit over had, maar hij heb gelijk t is verschrikelijk nep) zijn daar niet zo moeilijk, laten bijna iedereen binnen.. wat krijg je dan.. gewoon de tieneravond die een uurtje langer door gaat..(jup dan worden dr ook breezers verkocht :rolleyes:) de grotere feesten.. dat probeer ik nog maar ff niet, 1 lukt vast niet en 2 de andere (het trance/hardstyle/techno/ETC. gedeelte) zijn allemaal nog (net pas)15 en zien dr ook niet veel ouder uit, en hebben ook t lef neit om t proberen.. :(:( kortom ik blijf me nog wel een jaartje of wat vervelen *zucht* |
een aantal leestekens zou ook wel fijn |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ze zijn bij de HMH en Hemkade altijd wel streng met controle's...
Op andere feesten ben ik ook nog nooit om legitimatie gevraagd.
Ging om m'n 17e naar Trance Energy (maar goed daar lopen ook echt lui van 14 rond ;))
Dus gewoon gaan en als je nie vertrouwt...
(ID vervalsen is nie zo moeilijk hoor, gewoon inscannen en in Photoshop getalletje veranderen, uitprinten en kopie laten zien bij ingang en je bent binnen :cool: ) |
|
|
| Duke2003 |
| ik had kaarten voor Dutch Dimension... ja inderdaad, die keer dat het afgelast werd... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Blik
een aantal leestekens zou ook wel fijn |
Ik ben gelukkig niet de enige die zich hieraan ergert ;) |
|
|
|
|