|
המלחמה בדרך- אם היה ספק...
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
כן
עוד ט'רד מבוזבז על פוליטיקה עולמית- אבל זה חובה
בואו נשחק אותה לארג'ים ונראה את התמונה הגדולה לעתיד
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2563854,00.html
ארה"ב אומרת שהיא רצינית בקשר לפירוק נשק כימי ואז באותו נשימה אומרת שלסוריה יש נשק כימי, מה עוד שהיא מזהירה אותה אינספור פעמים ורומזת די בצורה ברורה שהסורים מחביאים עיראקים בשטח שלהם.
אולי היה ספק אם עיראק תפציץ אותנו אבל אין ספק שאם ארה"ב תפתח במלחמה שנה הבאה (מן הסתם באותה רוטינה כמו המלחמה בעיראק) אנחנו מצפים למתקפה רצינית יותר מהסורים מאשר מהעיראקים.
יש למישהו תחזית אחרת? |
|
|
| Sniper |
ואללה לא יודע אחי
מתחיל להפחיד כל הענין הזה
אין לי מה להגיד בקשר לעניין הזה
נקווה לטוב |
|
|
| Rising |
קמתי עכשיו מהמיטה...
:wtf:
אם בוש אומר בוש יעשה... יאללה רק החזרנו את המסכות לאיה חור שוב צריך להתכונן... הסורים הזונות האלה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Rising
אם בוש אומר בוש יעשה... יאללה רק החזרנו את המסכות לאיה חור שוב צריך להתכונן... הסורים הזונות האלה |
ראסמי
לאף אח אין זין עוד פעם למסכות האלו...
ובכלל
עם עירק לא תקפו, גם לדעתי סוריה לא...
אבל עקרונית..מצידי שכולם ילכו להזדיין
אין לי כוח למלחמה |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ראסמי
לאף אח אין זין עוד פעם למסכות האלו...
ובכלל
עם עירק לא תקפו, גם לדעתי סוריה לא...
אבל עקרונית..מצידי שכולם ילכו להזדיין
אין לי כוח למלחמה |
לא אחיי יש לך טעות חמורהה
הסורים יותר משוגעים מהעיראקים ולהם גם יש את היכולתתתתת
לא כמו שהם השביתו את כול המערך הטילם של עיראק פהה הסורים יכולים לעשות מהומות כאןןן
רק שתדע שהסורים לא כמו העיראקים הם יותר מטורפים בראששש |
|
|
| NyKoN |
| לסורים לפי דעתי יהיה גם יותר קל להתקיף אותנו מאשר עיראק |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by NyKoN
לסורים לפי דעתי יהיה גם יותר קל להתקיף אותנו מאשר עיראק |
מין הסתם אם אני לא טועה יש לנו גבול משותף לא
? |
|
|
| oDrori |
מסכן החרמון קיבל מנוחה של כמה שנים טובות ממלחמות.
מרתק אותי לדעת שני דברים-
קודם כל, מאיפה כולכם כ"כ בטוחים שהסורים יותר מטורפים מהעיראקים בלה בלה בלה? מאיפה הג'ורה הזאת נפלטת?
חוצמזה, מה הקריזה הפתאומית פה על הסורים הם היו מהיריבים היותר מתונים שידענו בשנות התשעים והסיבה היחידה שהם לא במו"מ איתנו זה אריאל שרון.
ומן הסתם לסורים יהיה יותר קל לתקוף אותנו, נראה אם משהו כזה יקרה.
והיריבות הזאת של ארה"ב עם הסורים זה מאז שהם טענו שקיימת הברחה בגבול הסורי-עיראקי אל תוך עיראק של משקפות לראיית לילה. אני אישית חושב שכל סיוע של סוריה לעיראק הוא לא בחסות הממשלה, מלבד פליטים אזרחיים. |
|
|
| Rising |
בוש המניאק הזה כבר לא איכפת לו מכלום הוא רוצה לכבוש .. יש לו אמצעים והולך לו לא רע עד עכשיו ..
זה מתחיל להיות מכוער.. |
|
|
| DjChook |
אוקיי כמה תסריטים פסימיים:
א. לסוריה יש גבול איתנו, מין הסתם שהם יותר מסוכנים, אך מצד שני, תוך שבוע כל הטנקים שלנו בדמשק ככה שמלחמה פה זה איתנו, והאמריקאים לא יכולים לעשות מה שבא להם....
ב. מאז שקמו היחידות מורן ומיתר, שאמורות להוות איום ממשי נגד סוריה (לפחות אחת מהן)
אז הסורים השקיעו גם המון כסף בפיתוח טכנולוגיות כביכול לעצור אותם (לא שהם יודעים מה הן עושות, פשוט השקיעו המון כסף בפיתוח דברים נגד ישראל)
ג. לסוריה יש נשק כימי
ד והגרוע מכולם.
בוש מגזים בהתקפות שלו נגד האיסלם, הוא אשכרא הולך נגד כל משטר ערבי שיש...
וזה בעייתי לנו מסיבה אחת פשוטה
אם כל מדינות ערב יתעוררו ויתקוממו ויכנסו למלחמה עם ארהב. איפה נראה לכם שהיא תהיה ? על האדמה שלנו...
עכשיו הכל זה בקטנה
בתכלס אם ארהב יתעצבנו רציני על סוריה לא תהיה בעיה להשמיד אותה.. במיוחד לא שלדעתי הפעם הם יערבו אותנו... |
|
|
| Vortex_SA |
| טוב נראה לי הערבים יותר שפויים מהאמריקאים... מה זה השטויות האלה? נשמע כמו איזה משחק בקקי, למי אכפת אם הם מסתירים עירקים??? מה זה השטויות האלה??? ושמתם לב שהערבים הם ממש לא היזמים בעשורים האחרונים? או שאני טועה... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
טוב נראה לי הערבים יותר שפויים מהאמריקאים... מה זה השטויות האלה? נשמע כמו איזה משחק בקקי, למי אכפת אם הם מסתירים עירקים??? מה זה השטויות האלה??? ושמתם לב שהערבים הם ממש לא היזמים בעשורים האחרונים? או שאני טועה... |
אז מה שאתה אומר שהמדינות האלה עם טלית שכולה תכלת? אז הם לא יזמו כבר הרבה זמן אבל הם יושבים לך על הווורייידדד!!! ומה אתה עיור? מסכנים קריית שמונה כמה הם סובלים מלבנון.. יש הרבה מתיחות איתם אז אז עדיף שנבוא קודם מאשר שנחכה שהם יתקפו כמו מפגרים.. |
|
|
|
|