return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
המלחמה בדרך- אם היה ספק... (pg. 2)
View this Thread in Original format
NyKoN
quote:
Originally posted by oDrori
מרתק אותי לדעת שני דברים-

קודם כל, מאיפה כולכם כ"כ בטוחים שהסורים יותר מטורפים מהעיראקים בלה בלה בלה? מאיפה הג'ורה הזאת נפלטת?

חוצמזה, מה הקריזה הפתאומית פה על הסורים הם היו מהיריבים היותר מתונים שידענו בשנות התשעים והסיבה היחידה שהם לא במו"מ איתנו זה אריאל שרון.



איזה זבלן שכל אתה שאלוהים ישמור אותך ילד!
בקשר לדבר הראשון- סוריה אמרה בפירוש שאם ארה"ב תתקוף אותה הם יתקפו אותנו בניגוד לעיראק שמאוד נזהרה במה שהיא אמרה- בנוסף גם די ברור שהאמריקאים ירצו כל חזית אפשרית אז הם ינסו להיכנס לסוריה דרכנו.

וסוריה לא יריבים מתונים כי הם המארחים של החיזבאללה ובעיקיפין אולי הם אלה שאחראים פה לרוב הבעיות והסיבה שאין לנו שלום איתם חמוד כפרה נשמה זה לא אריאל שרון אלא רמת הגולן!
בא לך להחזיר את רמת הגולן? כי לי אישית לא בא וגם לברק לא בא וגם בזמנו לרבין לא בא ואני בטוח שזה לא עובר אפילו בראש של אריאל שרון אז אל תזבל את השכל שזה אשמת שרון כי זה לא!
DJ-Kreing^^
דווקא לא נראה לי שהסיכויים ממש גדולים למלחמה עם סוריה
אלא אם כן האמריקאים ממש טיפשים, למה לפני המלחמה בעירק הם הודיעו הרי שזאת לא מלחמה נגד כל העולם המוסלמי אלא רק כנגד עירק כפרט בגלל העובדה שיש להם נשק כימי ביולוגי, אם הם יתקפו את סוריה זה יראה לכל שאר המדינות המוסלמיות שהאמריקאים יוצאים למלחמה כנגד כל הדת המוסלמית.
ואז תיווצר בעיה דיי קשה למה כמעט כל אפריקה פה זה מוסלמים ועוד ערבים
והם לא ישבו בשקט על דבר כזה...
NyKoN
בוא לא נגזים עם כל אפריקה כי זה חלקיק קטן מאוד שלא ירצה אפילו להגרר למלחמה אזורית
לא מצרים ולא ירדן יגררו למלחמה הזאת כי שתיהן שפוטות של ארה"ב
מאיראן וערב הסעודית בטח יש יותר חשש לא יודע עד כמה..

שוב אני מראה עוד כתבה אם למישהו יש בכלל ספק שהאמריקאים ירצו מלחמה נגד סוריה
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...th=22&id=375920
לא עושים כאלה דברים סתם
רק מתוך כוונה מסוימת
DJ-Kreing^^
אתה טועה אחי...
אם יקרה שהמלחמה הזאת תתנגש ראש בראש עם האוכלוסיה המוסלמית במזרח התיכון , הרבה מדינות שאתה אפילו לא ידעת עליהן יפתחו במלחמות ג'יהד
מוסלמים הדוקים יישר יצאו נגד אמריקה, זה לא משנה שההנהגה של מצריים וירדן נמצאות בידידות עם אמריקה, ישנם שם בכל זאת אחוזים גדולים של האוכלוסיה שהם מוסלמים הדוקים...
תראה את ההפגנות שהיו במצריים בעקבות במלחמה בעירק, ואם המלחמה בסוריה תפתח ההתנגדות של מדינות האיסלם תיהיה חזקה פי 10.
NyKoN
בוא נקווה שזה יהיה ככה
כי אז תיכחד הדת המוסלמית
Gil Shwarts
לפי דעתי
אם ארה"ב תתקוף את סוריה
אין ספק בכלל שישראל תתערב עוד לפני שינחיתו עלינו משהו...
ואם חיל האויר הישראלי יתערב, רוב הסיכויים שננצח
אבל אני חושב שהדבר הזה עוד רחוק ושאפשר לפתור את הבעיה עם סוריה באופן דיפלומטי...
ואם לא
אז נקרע להם ת'תחת :)
NyKoN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לפי דעתי
אם ארה"ב תתקוף את סוריה
אין ספק בכלל שישראל תתערב עוד לפני שינחיתו עלינו משהו...
ואם חיל האויר הישראלי יתערב, רוב הסיכויים שננצח
אבל אני חושב שהדבר הזה עוד רחוק ושאפשר לפתור את הבעיה עם סוריה באופן דיפלומטי...
ואם לא
אז נקרע להם ת'תחת :)


גם בלי חיל האוויר נקרע להם את התחת
:D
oDrori
שאני אמות איזה מותק:

quote:
Originally posted by NyKoN
איזה זבלן שכל אתה שאלוהים ישמור אותך ילד!
בקשר לדבר הראשון- סוריה אמרה בפירוש שאם ארה"ב תתקוף אותה הם יתקפו אותנו בניגוד לעיראק שמאוד נזהרה במה שהיא אמרה

ואנחנו לא יודעים שאם ארה"ב תתקוף את סוריה אז אנחנו נתקוף את סוריה? (במילותיו של עוד אחד מהפורום הזה, לפני שהם ייתקפו אותנו)

quote:
Originally posted by NyKoN
בנוסף גם די ברור שהאמריקאים ירצו כל חזית אפשרית אז הם ינסו להיכנס לסוריה דרכנו.

אני מאמין שהאמריקאים ייתנו לנו לנהל את החזית של עצמנו

quote:
Originally posted by NyKoN
וסוריה לא יריבים מתונים כי הם המארחים של החיזבאללה ובעיקיפין אולי הם אלה שאחראים פה לרוב הבעיות

קודם כל, "ואולי" יכולים להוגיד כל אחדים. חוצמזה, מי אמר שזאת הממשלה הסורית שמארחת את החיזבאללה?

לפני שאני מתייחס לציטוט הבא אני רוצה לומר שמה שבא לי זה משהו אחד וההקרבות שצריך לעשות כדי להגיע למשהו שבא לי יותר הם קצת יותר חשובות...
quote:
Originally posted by NyKoN
הסיבה שאין לנו שלום איתם חמוד כפרה נשמה זה לא אריאל שרון אלא רמת הגולן!
בא לך להחזיר את רמת הגולן? כי לי אישית לא בא וגם לברק לא בא וגם בזמנו לרבין לא בא ואני בטוח שזה לא עובר אפילו בראש של אריאל שרון אז אל תזבל את השכל שזה אשמת שרון כי זה לא!

פשוש, קרא פעמיים-שלוש את מה שאני כותב לפני שאתה מגיב עליו, אריאל שרון הוא הסיבה שאנחנו לא במו"מ עם סוריה.
מו"מ
בא לך לנסות להתייחס למשפט שלי בהתבסס על פיסת מידע חדשה זו?


נ.ב.
שים נא לב כי בכל הפוסט הזה השתמשתי כלפייך אך ורק בכינויי מתיקה ("פשוש", "מתוק").
בבקשה המנע מגידופים ("זבלן שכל") כלפיי.
NyKoN
כפרה נשמה עיניים
כדי שתתחיל ללמוד איך לכתוב ולהתבטא בכתב כי לא הבנתי כלום מהמשפטים שלך
חוץ מהקטע האחרון על המו"מ

עכשיו תקשיב טוב
רמת הגולן זה לא יהודה ושומרון וגם לא מזרח ירושלים
ברמת הגולן יש ערים ערים ואנשים אנשים אמיתיים
אין אזרח אחד (חוץ ממך אולי) במדינת ישראל שיהיה מוכן לוותר על הגולן
והסורים התמימים והנחמדים העמידו כתנאי למו"מ שנצא מהגולן

זה הסעיף הראשון שלהם בדרך לשלום
מה הטעם ללכת למו"מ אם אנחנו יודעים שצריך לוותר על הגולן
Scorchio
quote:
Originally posted by itamarsan
לא אחיי יש לך טעות חמורהה
הסורים יותר משוגעים מהעיראקים ולהם גם יש את היכולתתתתת
לא כמו שהם השביתו את כול המערך הטילם של עיראק פהה הסורים יכולים לעשות מהומות כאןןן
רק שתדע שהסורים לא כמו העיראקים הם יותר מטורפים בראששש



יו יו יו יו אני לא מסוגל לשמוע אותך מזיין את השכל יותר
מאיפה אתה ממציא את השטויות האלה
אתה מכיר סורים?
מאיפה אתה יודע שהם מטורפים בראש
תפסיק לשחק אותה מבין בכל דבר
מאיפה אתה יודע שיש להם יכולת לשגר טילים?

מספיק לזיין תשכל אינעל ראבאק

TinkerbeL
quote:
Originally posted by Scorchio
יו יו יו יו אני לא מסוגל לשמוע אותך מזיין את השכל יותר
מאיפה אתה ממציא את השטויות האלה
אתה מכיר סורים?
מאיפה אתה יודע שהם מטורפים בראש
תפסיק לשחק אותה מבין בכל דבר
מאיפה אתה יודע שיש להם יכולת לשגר טילים?

מספיק לזיין תשכל אינעל ראבאק



חחחחחח עצבני, אה?
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Scorchio
לא עצבני
פשוט איתמר הוציא איזה תואר לדיפלומטיה שלא ידעתי עליו?

די מספיק כבר לדבר שטויות
זה שיש להם נשק כימי לא אומר שהם ישתמשו בו
כי אם הם יעיז אז האו"ם יישב להם על הנשמה וארה"ב מוחקת אותם בשבריר שנייה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement