|
המלחמה בדרך- אם היה ספק... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Scorchio
כי אם הם יעיז אז האו"ם יישב להם על הנשמה וארה"ב מוחקת אותם בשבריר שנייה |
יצא חרוז |
|
|
| oDrori |
חבר'ה, צח באמת הזכיר את זה ואני לא חושב שאתם מכניסים את זה טוב לראש... לישראל יש נשק ביולוגי וכימי ואפילו גרעיני,זה מצדיק התערבות של ארה"ב? אז מה אם לסורים יש גם?
עכשיו:
| quote: | Originally posted by NyKoN
כדי שתתחיל ללמוד איך לכתוב ולהתבטא בכתב כי לא הבנתי כלום מהמשפטים שלך
חוץ מהקטע האחרון על המו"מ
|
תשקיע בזה עוד כמה דקות, עברית נכונה היא לא מילה גסה וזה לא יהרוג אותך.
(ואני אפילו מספיק נחמד כדי להעיר לך שאת המילה 'כדי' היית צריך לנסח 'כדאי')
| quote: | Originally posted by NyKoN
עכשיו תקשיב טוב
רמת הגולן זה לא יהודה ושומרון וגם לא מזרח ירושלים
ברמת הגולן יש ערים ערים ואנשים אנשים אמיתיים
אין אזרח אחד (חוץ ממך אולי) במדינת ישראל שיהיה מוכן לוותר על הגולן
והסורים התמימים והנחמדים העמידו כתנאי למו"מ שנצא מהגולן
זה הסעיף הראשון שלהם בדרך לשלום
מה הטעם ללכת למו"מ אם אנחנו יודעים שצריך לוותר על הגולן |
סמוך עליי גם על הבית שלי הייתי מוותר כדי להפסיק תחרא הזה. לפנינו בגולן גם היו אנשים אמיתיים. ואנחנו לא במו"מ עם הסורים בגלל שהם לא מוכנים לנהל משא ומתן אם אריאל שרון. לא מאשים, לא כלום, רק ציינתי מראש שזאת הסיבה היחידה שאנחנו לא במו"מ איתם כרגע. אפשר לחשוב שאנחנו מוכנים לשאת ולתת עם ערפאת.
ובנוסף , למקרה שתהיתם מהו שורש הבעיה:
| quote: | Originally posted by NyKoN
בוא נקווה שזה יהיה ככה
כי אז תיכחד הדת המוסלמית |
|
|
|
| Vortex_SA |
| חזק ואמץ עודד :) |
|
|
| NyKoN |
עודד
תודה רבה על התיקון שלך- לא הייתי יודע עברית בלעדיך
תחשוב איזה מן מסר זה מעביר לערבים כשאתה מחליט שאתה נותן להם שטחים תמורת שלום?
הם חושבים שברגע שהם לקחו לך ככה שטח אז הם פשוט יתחילו סכסוך חדש ויקחו עוד שטח- מאוד פשוט..
ואל תגיד לי שהם לא רוצים כי לסורים יש חזון סוריה השלמה או משהו בסגנון הזה שכולל את כל החוף המזרחי של הים התיכון- שאם לא שמת לב כולל גם אותנו
כיוון והם שולטים בלבנון כבר רק נשאר לשלוט בישראל
אתה יודע מה?
זין על הסורים! יש דברים שפשוט לא נועדו לקרות- במקרה הזה שלום עם הסורים
את המכות שלהם הם יחטפו בקרוב מאוד ובעזרת השם כולם שם ימותו ואז אולי יהיה פה קצת שקט
זה שלך יש שאיפות לשלום ונירוונה לא אומר שזה באמת יקרה לצערי הרב |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by NyKoN
עודד
תודה רבה על התיקון שלך- לא הייתי יודע עברית בלעדיך
תחשוב איזה מן מסר זה מעביר לערבים כשאתה מחליט שאתה נותן להם שטחים תמורת שלום?
הם חושבים שברגע שהם לקחו לך ככה שטח אז הם פשוט יתחילו סכסוך חדש ויקחו עוד שטח- מאוד פשוט..
ואל תגיד לי שהם לא רוצים כי לסורים יש חזון סוריה השלמה או משהו בסגנון הזה שכולל את כל החוף המזרחי של הים התיכון- שאם לא שמת לב כולל גם אותנו
כיוון והם שולטים בלבנון כבר רק נשאר לשלוט בישראל
אתה יודע מה?
זין על הסורים! יש דברים שפשוט לא נועדו לקרות- במקרה הזה שלום עם הסורים
את המכות שלהם הם יחטפו בקרוב מאוד ובעזרת השם כולם שם ימותו ואז אולי יהיה פה קצת שקט
זה שלך יש שאיפות לשלום ונירוונה לא אומר שזה באמת יקרה לצערי הרב |
בואנה אתה פשוט בלי קשר, זה לא שעכשיו יש להם נטייה למלחמות סוריה לא תקפה אותנו בכלל וגם לא את ארה"ב, זה כל כך מטומטם לצאת נגדה למלחמה, זה בסך הכל לראות למי יש זין יותר גדול, זה לא שיהיה שלום נפלא בעולם אם ארה"ב תצא איתם למלחמה ותנצח... |
|
|
| oDrori |
איי ואי, איפה אני מתחיל...
| quote: | Originally posted by NyKoN
תחשוב איזה מן מסר זה מעביר לערבים כשאתה מחליט שאתה נותן להם שטחים תמורת שלום?
הם חושבים שברגע שהם לקחו לך ככה שטח אז הם פשוט יתחילו סכסוך חדש ויקחו עוד שטח- מאוד פשוט..
|
אנחנו לא סתם נותנים להם שטחים, זה שטח שבזמנו הם שילמו בהפסד שלו בגלל טעות שהם עשו. ואם אחרי שניתן להם אותם הם יירצו לקחת עוד, הם מוזמנים לנסות כי אנחנו לא פראיירים ונוכל, אם או בלי עזרת חברים, לעמוד על שלנו וגם לקחת שטחים בחזרה.
| quote: | Originally posted by NyKoN
ואל תגיד לי שהם לא רוצים כי לסורים יש חזון סוריה השלמה או משהו בסגנון הזה שכולל את כל החוף המזרחי של הים התיכון- שאם לא שמת לב כולל גם אותנו
כיוון והם שולטים בלבנון כבר רק נשאר לשלוט בישראל
|
נחש למי יש חזון ארץ- ישראל השלמה?
| quote: | Originally posted by NyKoN
אתה יודע מה?
זין על הסורים! יש דברים שפשוט לא נועדו לקרות- במקרה הזה שלום עם הסורים
את המכות שלהם הם יחטפו בקרוב מאוד ובעזרת השם כולם שם ימותו ואז אולי יהיה פה קצת שקט
|
ואותו הזמן בצידו השני של נהר הירדן:
זין על הישראלים! יש דברים שפשוט לא נועדו לקרות - במקרה הזה שלום עם היהודים
את המכות שלהם הם יחטפו בקרוב מאוד ובעזרת אללה כולם שם ימותו ואז אולי יהיה קצת שקט (רק בוש יישאר)
חמישים שנים לפני בצדו השני של המפרץ הבלקני:
איכט זין אונץ יודן! יש דברים שפשוט לא נועדון לקרות - במקרה הזה שלום עם אכט יהודים
את המכות שלהם הם יחטפו בקרוב מאוד ובעזרת היטלר כולם שם ימותו ואז אולי יהיה קצת שקט (רק סטאלין יישאר)
...אני פשוט לא סובל שאנשים מנצלים את זה שכרגע אנחנו על הסוס המנצח
| quote: | Originally posted by NyKoN
זה שלך יש שאיפות לשלום ונירוונה לא אומר שזה באמת יקרה לצערי הרב |
והיום בפינת דע את עצמך
למה א-ת-ה מצפה אחרי שנהרוג את כל הערבים? |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחחחחחחח עודד איזה קטילה
אני לא יגיב כאן כי ממש ממש אין לי כוח להכנס לויכוחים
אני רק חושב שעשו כזה רעש מהמלחמה בעיראק
וגם אז בוש אמר שלעיראק יש נשק גרעיני\כימי\ביולוגי והוא היה שיא הרציני וראינו שבסוף לא היה כלום והכל היה שקט אז אני לפחות רגוע ולא מוטרד מה"מלחמה" כביכול שאתם מדברים עליה. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני רק חושב שעשו כזה רעש מהמלחמה בעיראק
וגם אז בוש אמר שלעיראק יש נשק גרעיני\כימי\ביולוגי והוא היה שיא הרציני וראינו שבסוף לא היה כלום והכל היה שקט אז אני לפחות רגוע ולא מוטרד מה"מלחמה" כביכול שאתם מדברים עליה. |
בדיוק מה שאמרתי בתגובה הראשונה שלי כאן...
אני לא מוטרד, אני שם זין גם על הסורים
הם לא יתקפו
ומצידי שיהיו הכי מטורפים שאפשר, זה לא מזיז לי... |
|
|
| AnthemFreak |
לדעתי סתם הגזמתם בנוגע לנושא הזה...
"המלחמה בדרך"
כאילו היא כבר התחילה
ממה שאני שמעתי בחדשות
זה היה רק דיבורים
ועכשיו שתי המדינות הורידו פרופיל..
וארה"ב אמרו שהם לא מתכוונים לתקוף את סוריה בלי סיבה מיוחדת
לדעתי סתם מיהרתם להסיק מסקנות
מדיבורים
תקנו אותי אם אני טועה..
זה מה ששמעתי בחדשות:rolleyes: |
|
|
| NyKoN |
עודד הגזמת
אבל בראסמי הגזמת פראית
אני לא אגיב יותר לדברים שלך
| quote: | | ועכשיו שתי המדינות הורידו פרופיל.. |
לא יודע- אולי אתה צודק אבל אני לא חושב
ארה"ב גילו שהם עשו טעות בזה שהם פרסמו את המלחמה בעיראק ואולי עכשיו בצורה מוזרה ולא ממש מוצלחת הם מנסים להסוות את המלחמה הבאה שלהם
נראה לי שסוריה תהיה היעד הבא שלהם ושסוריה ינצלו את ההזדמנות האחרונה שלהם לפני שמזיינים להם את הצורה (מן הסתם...) כדי סתם לנקום בנו |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by NyKoN
עודד הגזמת
אבל בראסמי הגזמת פראית
אני לא אגיב יותר לדברים שלך
|
מצטער ... אבל אם תוכל להסביר לי איפה הגזמתי זה יימנע ממני את זה לפעם הבאה. מה הטעם בפורום אם אתה לא מגיב לדברים שלי? |
|
|
| NyKoN |
איפה הגזמת? אתה רציני?
השוות אותי לנאצי יא אפס! |
|
|
|
|