|
Hörrni....
|
View this Thread in Original format
| Glorie |

Hoppas ni får de bra.. i påsk! Snaaaart ska ja dra hem (60 mil...mmmm längtar efter den bussresan :p hoho) å gå till tandläkaren :p (lägligt va? ;)), köra bil, reta brorsan & katten samt äta hemlagad mat :)
hej då! |
|
|
| dbl |
| GLAD PÅSK PÅ DIG SJÄLV GLORIE GUMMAN :) |
|
|
| Nyx |
| GLAD PÅSK PÅ ER ALLA! |
|
|
| x-dream |
Ha det så trevligt däruppe nu tjejen....
Och att du får en trevlig påsk....
Hoppas du får lite myspys oxå ;) |
|
|
| reveal |
| GLAD PÅSK PÅ ER ALLA! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
GLAD PÅSK PÅ ER ALLA! |
Samma här :gsmile: |
|
|
| ShyTrance |
| Glad Påsk alliopa! :) |
|
|
| mindshooter |
| Fett me glad påsk :) |
|
|
| cviper |
mm, glad påsk! påsk e alltid nice...
... för att jag fyller år samtidigt (=idag) :D |
|
|
| dj_hysterix |
grattis cviper! :)
GLA PÅSK :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by cviper
mm, glad påsk! påsk e alltid nice...
... för att jag fyller år samtidigt (=idag) :D |
grattis på dig då :) |
|
|
|
|