return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Som tidigare utlovat...
View this Thread in Original format
NordLight
Och då blev man en gift man i lördags...vilket bröllop!!!
Jag är fortfarande helt lyrisk.
Som jag lovat tidigare postar jag en liten bild på oss. Kvalitén är väl inte den bästa, men det får duga eftersom det mesta är på framkallning nu.



Greetz
NordLight
SteveTranz4ever
Fan va kul ! GRATTIS SOM FASEN TILL ER BÅDA :)

All lycka och välgång till er !!!!!
NordLight
Tusen tack!
Gaby
Grattis!!!
Va snygga ni var!!!
sipowitz
quote:
Originally posted by NordLight
Tusen tack!


Och från oss i skåne kommer här ett riktigt skånskt gratis:


KÅNGRATYLIATIONS TÉ BÅDE!
dbl
va gulliga ni ser ut ;)

GRATTIS PÅ ER :)
P4z!
Grattis! :)
NordLight
quote:
Originally posted by dbl
va gulliga ni ser ut ;)


Hehe - inte som på Trance Energy direkt
:D

Greetz
NL
lonne
Grattis ! Hoppas ni får det bra....:) :)
zamson
:D :D grattis grattis :D :D

x-dream
Man får ta å gratulera...Lycka till ;)
Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby
Grattis!!!
Va snygga ni var!!!


Särskilt hon! Så ska min brud se ut:) Grattis!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement