|
Hulde voor -=Re-GrOoVeD=-
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| Jah, Und?????????? |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jah, Und?????????? |
Check de remix...
B1 Passiva Remix |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Check de remix...
B1 Passiva Remix |
Ja, door Regrooved gemaakt??? Wist ik nie! :)
Gefeliciteerd man! |
|
|
| DJ_Siesta |
great dj
great producer
wist het al een tijdje, en nog maar 16 jaar,
klasse galen:D |
|
|
| magrec |
Netjes heur.
Gefeliciteerd. |
|
|
| Biohazard |
Voor dat ik de link openende dacht ik dat we het over een remix van een vage tune van een nog vagere DJ hadden. Nee hoor, tot mijn verbazing was het een remix van de legendarische indigo :p
gefeli man |
|
|
| DJ Bazz |
Congrats man!!!:cool:
ik heb em nog niet gehoord, maar sowieso al zeer vet dat je em mocht remixen!!!
Keep up the good work!! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
Congrats man!!!:cool:
ik heb em nog niet gehoord, maar sowieso al zeer vet dat je em mocht remixen!!!
Keep up the good work!! |
zal ik je ff gerust stellen, tis een geweldige mix, IMO beter als de original:)
groeten |
|
|
| DJ Bazz |
we moeten eigenlijk Robert (Nickson) ook ff feliciteren nu we toch bezig zijn...
hij is nog niet uit (wanneer???, wanneer???), maar hij komt wel uit, toch?? iig alsvast gefeliciteerd met je productie!!:) |
|
|
| blighty |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
zal ik je ff gerust stellen, tis een geweldige mix, IMO beter als de original:)
groeten |
Dat kun je gerust stellen!!!
Greetings,
Blighty |
|
|
|
|