return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
ID&T Koninginnedag @ Rembrandtplein / Thorbeckeplein
View this Thread in Original format
Bellie
Rembrandtplein Amsterdam

12:00 Ricky Rivaro
13:30 Roog
14:30 Olav Basoski
15:30 Joop
16:30 Armin van Buuren
18:00 Sander Kleinenberg
19:00 Layo and Bushwacka
20:00 Michel de Hey
21:00 einde

Thorbeckeplein (naast Rembrandtplein)

12:00 Raimondo
13:15 Marcella
14:30 Jip de Luxe
15:45 Tom de Neef
17:00 Brian S
18:15 Eddie Amador
19:30 Ricky Rivaro
21:00 Einde


VET! :)
Creamfields23
Hier ga ik zeker effe checken al is het op mijn knieen!!! By the way hoef toch niet te rijden:D :D :D Ik wil Layo and Bushwacka wel eens live zien.

Hey by the way nog iets ik ben twee of drie jaar geleden een keer de nacht voor Q-day al naar Amsterdam gereden. :eek: Ja, echt zomaar!

Hier gaat het om we misten een afslag en reden Amsterdam anders dan normaal binnen. Dus de eerste parkeerplek op een industrie terrein was er in een loods een illegaal feessie bezig!!! Een orange theme feest of zo. Was zo vet dat we niet eens meer de stad ingelopen zijn :D :D :D

Weet hier iemand nog meer over?

P.S. Dit jaar wel effe op Rembrantplein checken :p :p
magrec
hehe ik ben echt zoooooo dood 1 mei :p
FF kijken wat theseus en die sjinees willen doen overdag :)
[SigneT]
woei ziet er leuk uit met AvB , SK , Joop :P
denk dat ik eens moet overwegen om hier naar toe tegaan :)
Partyhardy!
ziet er inderdaad erg tof uit, ben alleen bang dat het zo rete druk zal zijn dat je weinig meer zult meemaken van de muziek, vorig jaar draaide Tiësto namelijk op koninginnedag in Eindhoven en het was hier zo druk dat er niet veel meer aan was, iedereen liep elkaar voor de voet, daarom ga ik denk ik liever naar Dordrecht.
eieregooie
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ziet er inderdaad erg tof uit, ben alleen bang dat het zo rete druk zal zijn dat je weinig meer zult meemaken van de muziek, vorig jaar draaide Tiësto namelijk op koninginnedag in Eindhoven en het was hier zo druk dat er niet veel meer aan was, iedereen liep elkaar voor de voet, daarom ga ik denk ik liever naar Dordrecht.

Same here... mij te druk in Amsterdam...
Dj Lex
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ziet er inderdaad erg tof uit, ben alleen bang dat het zo rete druk zal zijn dat je weinig meer zult meemaken van de muziek, vorig jaar draaide Tiësto namelijk op koninginnedag in Eindhoven en het was hier zo druk dat er niet veel meer aan was, iedereen liep elkaar voor de voet, daarom ga ik denk ik liever naar Dordrecht.



Weer helemaal mee eens
franzelare
ik denk dat het daar rete druk gaat worden en daar heb ik echt geen zin in! daarnaast heb ik dan koninginnenacht nog in de benen en staan er nog 3 dagen feest te wachten!!!
Duke2003
jammer dat het zo druk is, ik ga er standaard wel heen! ARMIN!!!
Teal'k
Ik ben er ook :)
Ben de drukte wel gewend..

Shadow
ben vorig jaar naar Tiesto geweest in Eindhoven en dat was zo ontzettend druk, was gewoon niet leuk meer. Heb het ook niet echt lang vol gehouden. Daarom ga ik dit jaar naar Dordrecht. Komen ook een hoop goede DJ's (wil Ton TB weleens live zien), niet zo druk, en last but not least, is lekker dicht bij huis :-)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Shadow
ben vorig jaar naar Tiesto geweest in Eindhoven en dat was zo ontzettend druk, was gewoon niet leuk meer. Heb het ook niet echt lang vol gehouden. Daarom ga ik dit jaar naar Dordrecht. Komen ook een hoop goede DJ's (wil Ton TB weleens live zien), niet zo druk, en last but not least, is lekker dicht bij huis :-)


ja ik ga ook wel een btje voor Ton TB. Ben erg benieuwe aangezien zijn producties van de laatste tijd erg geod zijn
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement