|
ID&T Koninginnedag @ Rembrandtplein / Thorbeckeplein (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dr. Kuipers |
Hehe ik heb toch ook maar besloten om maar naar Amsterdam te gaan :)
Eerst Qlubtempo, dan thuis douchen en dan afteren in Amsterdam :D :D :D |
|
|
| Duke2003 |
| goed plan :eyes: |
|
|
| Kakao |
| Hoe zat het nou met dat Lovelands? Heeft iemand daar nog wat info over, kan namelijk niks terugvinden op het web. Ga toch maar naar Amsterdam :rolleyes: |
|
|
| Kakao |
| Die site doet t niet? :o |
|
|
| Duke2003 |
| wordt allebei wel sweet denk ik! ik ga gewoon bij allebei ff kijken, t is toch om de hoek :D |
|
|
| Kakao |
| Ah bedankt, magrec! |
|
|
| Biohazard |
Zo, ik ben terrug
Het was wel geslaagd :) |
|
|
| Duke2003 |
| ik vond het wel ok alleen regende het ing hard... |
|
|
| Optimus |
| Loveland was drukker dan druk:whip: :whip: |
|
|
| ChooChoo |
Nou ik heb wel een dagje gehad..pfff eerst met je brakke kop wachten tot 12 uur tot de rest kwam (wij waren eerst met zn 2en naar 2days of kaos geweest..). Ik had gelukkig nog voor 5 euro een paraplutje kunnen regelen. Btje rondgelopen en maar wachten op sander kleinenberg om 18 u. Wat een lekker setje was dat zeg!. Armin daarvoor was ook wel gaaf.
greetz |
|
|
|
|