|
ID&T Koninginnedag @ Rembrandtplein / Thorbeckeplein (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| PCP2017 |
Bedankt voor de line up, ik er zeker heen!
Is om de hoek en omdat ik niet naar Qontact/2DaysO'Kaos kan gaan, maakt dit het tenminste een beetje goed.
Hoeray for ID&T!! :happy2:
En van Buuren, Kleinenberg, etc zijn echt niet de minste dj's, zeker niet met een lekker zonnetje op je pan!
Tenzij er natuurlijk wat bij de Europarking, Rozengracht of op de Nieuwezijds te doen is....:rolleyes:
Hoop echt dat het mooi weer is, alleen dan zal het wel krankzinnig druk zijn, maar er is altijd wel ergens plaats om wat te dansen en drank moet je gewoon zelf meenemen.
gisteren in de brievenbus --->
| quote: | Gemeenteljke Informatie
Stadsdeel Amsterdam Centrum
Aan hen die wonen en werken in de binnenstad.
Betreft: Koninginnedag 2003
Net als vorig jaar zal het weer erg druk zijn.
De gemeente heeft onder het motto "In Amsterdam kan veel, maar mag niet alles" spelregels gemaakt
bla bla bla
* Particulieren mogen niet in het bezit zijn van meer dan 1 blikje/flesje (zwak)alcoholische drank. |
Muahahaaha! leuk geprobeerd...:p |
|
|
| Duke2003 |
| quote: | | De gemeente heeft onder het motto "In Amsterdam kan veel, maar mag niet alles" spelregels gemaakt |
damn das zielig, echt typisch amsterdams om zoiets idioots te bedenken... alsof iemand er zich aan gaat houden |
|
|
| NetX |
Oh well, too bad that JP is leaving for the Mayday on Koninginnedag... I´d love to go to Rembrandtplein and see AvB ;)
But me and my girlfriend have to leave for Hamburg again that afternoon (else pay too much money for a hotel room), so maybe I shouldn´t taste some of the NL recreational "things" that afternoon - Qontact will be heavy enough ;) |
|
|
| jploveparade |
Fick dat, ik ga niet als een sardientje tussen de BrEeZaH sletten lopen luchthappen...
Akhnaton (Nieuwezijds Kolk (Tussen CS en Paleis aan de rechterkant naast de Nieuwezijds Voorburgwal) heeft een lekker party voor de oude garde:
Koninginnedag op de KOLK
OLDSTYLE meets HARDSTYLE
DJ's: Jeroen Flamman, Sunny D, DJ Remsy, Abraxas, Secret Simba
en verder: DJ Sane, Oblivian, M33, DJ Snijkoek, Animal DJ Team
Live: Hot Dance Act
Lekker oudewets hakkuk, en je hebt tenminste een beetje de ruimte :) |
|
|
| PCP2017 |
Mooi dat wordt inderdaad pretty kewl!
Op naar de Nieuwezijds....
Thnx for the info JP.
Alleen hopen dat het fcking weer beetje meezit, als het toch regent he gvd!!
Nu is het al tig weken mooi weer en net als het koninginnedag is....&%@#^**% sterf weergod! :whip: :whip: |
|
|
| Kakao |
Volgens de wensite van het KNMI ;
ma di wo do vr
Zonneschijn (%) 20 40 30 40 30
Neerslagkans (%) 80 50 70 60 70
Neerslaghoeveelheid (mm) 4 2 4 2 3
Minimumtemperatuur (ºC) 8 9 10 9 9
Middagtemperatuur (ºC) 17 18 19 17 16
Windrichting Z ZW Z ZW ZW
Windkracht (bft) 4 4 3 5 4
Lekker kloteweer dus, ik blijf mooi thuis. Ik ga in ieder geval niet naar Adam! |
|
|
| John |
zow das best kick! eve kijke nog...blijf ws in dordt.. beetje op de spuiboulevard rondspringen net als voorgaande 2 jaren. doen al mn vriendjes ook waarschijnlijk:p
maar eerst nog even hier op singapore airport de tijd doden met gratis internet:) |
|
|
| TranceFool |
| het is de laatste 2 jaar geloof ik al kutweer op koninginnendag, traditie.... |
|
|
| Switch |
is op zich nog helemaal niet zo erg hoor, zolang het maar niet de godsganze dag plenst.
we gaan elk jaar naar 1 van die grachten, bij zo'n coffeeshop. allemaal dikke Harley Davidson's die er staan. bij die coffeeshop staat altijd iemand met een dikke systeem, zal vast wel weer leuk worden
maar ik ga een terrasje pakken in Enschede!!! :) |
|
|
| Optimus |
| nee man, 2001 was echt superrrrweerrrrr!!! alleen na 18en werd het wat natter en kouder:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
het is de laatste 2 jaar geloof ik al kutweer op koninginnendag, traditie.... |
Denk dat dit jaar geen uitzondering word jammer genoeg |
|
|
| Cosmic Guy |
| Ik moet koningegdag werken. Boeie, ik heb me feestje dan al gehad:D |
|
|
|
|