return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
לאלונה.....
View this Thread in Original format
Hell_Copter
מזזזזזזזזללללללללל טווווווובבבבבבבבב מותק!!@#$%@$#^#!@#$%^!#$@#$!~#$^!%^@#@$!@#$^&^*^@$#@!$~@%%&^@^#!@#$!$^&%^*#!@#$!&^@%&#%^@#~#$@$&%&^#%@#$%

שיהיה לך היום הולדת הכי פצצה בעולם ותחגגי כמו שצריך!!!! (הלו הלו בלי להגזים ;) )






דרך אגב...
רואה שאת יכולה להיות כוסית?


וככה אנשים עומדים מאחורי ומחכים לאחל לך מזל טוב


אם את שותה תזהרי שלא יקרה לך דבר כזה


ואל תשכחי אף פעם שאני אוהב אותך :)


נ.ב: אל תגידי שלא השקעתי בך

נ.ב 2: היום הולדת שלה עוד שעה ו37 דקות... אבל כדי שאף אחד לא יפתח ט'רד לפניי פתחתי עכשיו :)

נ.ב 3: פשושים לנצח@#$%^$$@#$!@#$@
NyKoN
חחחחחחחחחח
איזה השקעה

מזל"ט ילדה
TTman
מזל טוב מותקקקקקקקק
יווו בת 19, בגיל שלי, אבל עדיין לא, אני יותר גדול
Ya Tibya Ochen Ochen Lublu !!!!!!!!!!!!!

Q-PiXeL
מ ז ל ט ו ב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag


הולההה אני יותר חמוד מרועי :clown:


נסה לשבור את זה





:crazy: :eyespop:
nesher
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נסה לשבור את זה





:crazy: :eyespop:




ניסיתי
:D

*edit*

ואה ושכחתי
מזל-טוב לאלונה כמובן
:D:D:D:D
עד מאה ועשרים
:) :) :haha::rolleyes: :D :cool: :stongue: :tongue3 :crazy: :gsmile: :tongue2 :toocool: :happy2:
Hell_Copter
אני מביא לך כלבלב חמוד בגודל של כף רגל ואתה מביא לי דוב בהמתי?
תתבייש... :)


מזל טוב בייבי!!
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
(הלו הלו בלי להגזים ;) )

כפי שאמרו חז"ל :
קרא דף מהספר של עצמך!


נכון לכתיבת שורות אלה יש לאלונה יומולדת עוד 37 דקות אז שיהיה לך הרבה מזל טוף, תפרדי מגיל 18 המתוק
:p
ותכייפי מלא!
HyPeRSoNiC
רועי אתה מניאק! אני רציתי לפתוח את הטרד הזה!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחח
חפיף.... אתה ממילא עשית אותו יותר יפה

בכל מקרה, מזל טוב חמודה!!!!! שיהיה לך את היום הכי טוב בעולם, שתצליחי בהכל ותשיגי מה שאת רוצה
אממממממ
עד 37894679074927942097439802797430979043279023
וחצי!!!


מממממממזזזזזזזלללללללללל טטטטטטטטטוווווווובבבבבבב@#~@!#$$#!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
רועי אתה מניאק! אני רציתי לפתוח את הטרד הזה!!!!!!!


In Your Face :)

עוד 13 דקות!!!

Flotser
חחחחחחחח

רועי יכלי!!!!!


ואלונה יום הולדת שמח!!!!!

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
Hell_Copter
IT'S TIME!!!!!!
מזל טוב!^#$%&*$$#@%$%&^@#%^@#$%@%%@#$%$%
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement