|
אריאל, שאלת זיהוי לי אלייך... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
מוש
חשבתי על לשלוח לי PM
אבל אז לא הייתי בטוח אם הוא בודק את זה
וידעתי שאם אני ישים את זה כאן הוא בטוח יראה...
גם אין לי אותו באיי סי קיו..
ואני יודע שזה לא נגדי מה שכתבת :)
כי גם אני סתם רציתי לרדת עליו |
|
|
| Ariels |
זה לא סלסה זה ריקודי שורות ו
Samba Axe
זה הסיבה שיש מועדונים כמו של יניב ילון שלא מגיעים אליהם רקדני סלסה כבדים, תכלס כל הלטינוס וריקוד הקטשופ נחשב התחתית של התחתית של המיץ של הזבל של הסצנה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
זה לא סלסה זה ריקודי שורות ו
Samba Axe
זה הסיבה שיש מועדונים כמו של יניב ילון שלא מגיעים אליהם רקדני סלסה כבדים, תכלס כל הלטינוס וריקוד הקטשופ נחשב התחתית של התחתית של המיץ של הזבל של הסצנה |
אוי אריאל... איך אני זוכר שעוד היית חלש בקטע הזה
שאני ומורן היינו באים אליך והיית שם איך שהלכנו את לטינוס בפול ווליום והיינו שומעים את זה מלמטה ומקללים אותך!!
עכשיו אתה נמחקת על זה לגמרי!!!!!!
תציל את עצמך לפני שיהיה מאוחר!@#$ |
|
|
| Scorchio |
מה יש להציל יא מטומטם אריאל הוא הטראנסאדיקט היחיד בעולם ששומע את המוזיקה הכי מסחרית שיש
הוא כבר בשפל המדרגה... |
|
|
| KrazyDJs |
היי היי !
אף אחד לא שומע ממוסחר יותר ממני
אני
CommercialAddict ! |
|
|
| Gil Shwarts |
לכלכתם פה אנשים
סלסה זה אחלה דבר!
פול כוסיות
ריקודים אלופים!
ויש לי עכשיו את השיר הזה תקוע בראש!!! |
|
|
| DjChook |
| גילי הכי אוהב ממוסחר |
|
|
| Gil Shwarts |
נכון :)
אני נושם את זה
אוכל את זה
הולך עם זה לישון
אפילו לבסיס אני לוקח את זה! :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DjChook
גילי הכי אוהב ממוסחר |
רשמתי גילי
GUETEG
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
אז מה :)
זה נכון גם לגביי! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
גילי הכי אוהב ממוסחר |
שהיינו בסוהו לפני יומיים אנחנו באים לעבור לחדר השני ואז גילי עושה לי כזה עצור שניה... יש לאסגו בוא נחזור
זה היה קטע חזק |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שהיינו בסוהו לפני יומיים אנחנו באים לעבור לחדר השני ואז גילי עושה לי כזה עצור שניה... יש לאסגו בוא נחזור
זה היה קטע חזק |
חחחח |
|
|
|
|