|
אריאל, שאלת זיהוי לי אלייך... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
אם רוב האנשים אוהבים מסחרי סיבה שיש סיבה
זה לא הסגנון זה התופעה שאנחנו לא סובלים
something כשלהקה כמו לאסגו מוציאה את
ALONE אז זה טראק קטלני ויפה אבל ברגע שמגיע
PRAYו
ועדו כל מיני דברים שנשמעים כמו הראשון וכל שיר שהם יוציאו ישמע כמו סומטינג אז זה מגעיל ונמאס ויוצר מהתחת
לעצמו הז'אנר הוא יפה ואני חולה על המוזיקה אבל זו התופעה תכניסו את זה טו טוב לראש
חתיכת בדלנים מטומטמים
אז סבבה אם צח יבוא ויגיד אני אוהב פרוגרסיב ופלוטליכט ועוד מליון להקות שבחיים שלי לא שמעתי עליהם ואני גם לא מתחבר למוזיקה אז סבבה
אבל ברגע שאחד ממכם בא ואומר שהוא לא מוכן לשמוע או להתקרב למועדון בגלל שהמוזיקה מסחרית אני חושב שיש לו פיגור שכלי
זה למה יש לי פה כבוד הכי גדול למורן, גבר אחי אני חולה עליך
כי מורן למרות ששומע את אותה מוזיקה שאני אישית לא הכי מתחבר אליה לא יתבייש להגיד שהוא חולה על
laava - wherever you are(pulsedriver remix) |
|
|
| Scorchio |
אריאל כפרה נשמה אתה יודע שאני חולה עלייך וגם אני לא מתבייש להודות שאני אוהב את הרמיקס של פולס ללאבה
אבל אחי אתה שומע את
Aligator Project - Blow My Whistle
ואת ה
Pizzaman
חחחח |
|
|
| Ariels |
לא שמעתי אותם כבר שנה וחצי אבל אתם חוטפים חררה רק בגלל שעדין יש לי אותם על המחשב
משות שאני לא מוחק שירים אף פעם |
|
|
| DjChook |
חחחחחח ראסמי זה נכון (אריאל
ורועי.... חחחחחחחחחחחחח |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
אם רוב האנשים אוהבים מסחרי סיבה שיש סיבה
זה לא הסגנון זה התופעה שאנחנו לא סובלים
something כשלהקה כמו לאסגו מוציאה את
ALONE אז זה טראק קטלני ויפה אבל ברגע שמגיע
PRAYו
ועדו כל מיני דברים שנשמעים כמו הראשון וכל שיר שהם יוציאו ישמע כמו סומטינג אז זה מגעיל ונמאס ויוצר מהתחת
לעצמו הז'אנר הוא יפה ואני חולה על המוזיקה אבל זו התופעה תכניסו את זה טו טוב לראש
חתיכת בדלנים מטומטמים
אז סבבה אם צח יבוא ויגיד אני אוהב פרוגרסיב ופלוטליכט ועוד מליון להקות שבחיים שלי לא שמעתי עליהם ואני גם לא מתחבר למוזיקה אז סבבה
אבל ברגע שאחד ממכם בא ואומר שהוא לא מוכן לשמוע או להתקרב למועדון בגלל שהמוזיקה מסחרית אני חושב שיש לו פיגור שכלי
זה למה יש לי פה כבוד הכי גדול למורן, גבר אחי אני חולה עליך
כי מורן למרות ששומע את אותה מוזיקה שאני אישית לא הכי מתחבר אליה לא יתבייש להגיד שהוא חולה על
laava - wherever you are(pulsedriver remix) |
מת עלייך אח שלה !
מתי רואים אותך כבר ?
אני ברגילה השבוע ...
יש מצב אני ורועי נקפוץ תצטרף אלינו עם עודד לאס"א ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מת עלייך אח שלה !
מתי רואים אותך כבר ?
אני ברגילה השבוע ...
יש מצב אני ורועי נקפוץ תצטרף אלינו עם עודד לאס"א ? |
נו אסא פור מי דיס וויק...
שומר כשר לפסח :) |
|
|
| Ariels |
| נפגש יום שלישי, ערב חג אין צבא יש חמץ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
נפגש יום שלישי, ערב חג אין צבא יש חמץ |
תוריד חמץ ואולי אני בא...
אולי אני עובד יום שלישי... מ 9 בבוקר עד 6 בערב בבלוקבסטר...
נראה מה יסגר |
|
|
| luckystrike |
סבבה מתאים לי אני רק מקווה שאני לא יהיה באילת
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
נדפקת..
אתה מקווה שלא תהיה באילת??
מה הולך פה?????
ממש היסטריה עצבנית!
שואה! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
נדפקת..
אתה מקווה שלא תהיה באילת??
מה הולך פה?????
ממש היסטריה עצבנית!
שואה! |
אשכרה...
אבל מצד שני אתה לא יודע מה זה ביקורים אצל אריאל
הבנאדם היחיד שמכין לך שוטים של וודקה וקוקטיילים טעימים איך שאתה נכנס לבית
אני מתגעגע לזה!! |
|
|
| Gil Shwarts |
מזכיר לי את אחד החברים שלי
איזה שבת אחת נסענו אליו
איך שפתחנו ת'דלת ראינו אותו עם 5 כוסות ביד
ועל השולחן
80 בקבוקי אלכוהול :)
אה
ואיזה ספרייט קטן ומסכן |
|
|
|
|