return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
אריאל, שאלת זיהוי לי אלייך... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ariels
אם רוב האנשים אוהבים מסחרי סיבה שיש סיבה
זה לא הסגנון זה התופעה שאנחנו לא סובלים
something כשלהקה כמו לאסגו מוציאה את
ALONE אז זה טראק קטלני ויפה אבל ברגע שמגיע
PRAYו
ועדו כל מיני דברים שנשמעים כמו הראשון וכל שיר שהם יוציאו ישמע כמו סומטינג אז זה מגעיל ונמאס ויוצר מהתחת
לעצמו הז'אנר הוא יפה ואני חולה על המוזיקה אבל זו התופעה תכניסו את זה טו טוב לראש
חתיכת בדלנים מטומטמים
אז סבבה אם צח יבוא ויגיד אני אוהב פרוגרסיב ופלוטליכט ועוד מליון להקות שבחיים שלי לא שמעתי עליהם ואני גם לא מתחבר למוזיקה אז סבבה
אבל ברגע שאחד ממכם בא ואומר שהוא לא מוכן לשמוע או להתקרב למועדון בגלל שהמוזיקה מסחרית אני חושב שיש לו פיגור שכלי
זה למה יש לי פה כבוד הכי גדול למורן, גבר אחי אני חולה עליך

כי מורן למרות ששומע את אותה מוזיקה שאני אישית לא הכי מתחבר אליה לא יתבייש להגיד שהוא חולה על
laava - wherever you are(pulsedriver remix)
Scorchio
אריאל כפרה נשמה אתה יודע שאני חולה עלייך וגם אני לא מתבייש להודות שאני אוהב את הרמיקס של פולס ללאבה
אבל אחי אתה שומע את
Aligator Project - Blow My Whistle
ואת ה
Pizzaman
חחחח
Ariels
לא שמעתי אותם כבר שנה וחצי אבל אתם חוטפים חררה רק בגלל שעדין יש לי אותם על המחשב
משות שאני לא מוחק שירים אף פעם
DjChook
חחחחחח ראסמי זה נכון (אריאל

ורועי.... חחחחחחחחחחחחח
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
אם רוב האנשים אוהבים מסחרי סיבה שיש סיבה
זה לא הסגנון זה התופעה שאנחנו לא סובלים
something כשלהקה כמו לאסגו מוציאה את
ALONE אז זה טראק קטלני ויפה אבל ברגע שמגיע
PRAYו
ועדו כל מיני דברים שנשמעים כמו הראשון וכל שיר שהם יוציאו ישמע כמו סומטינג אז זה מגעיל ונמאס ויוצר מהתחת
לעצמו הז'אנר הוא יפה ואני חולה על המוזיקה אבל זו התופעה תכניסו את זה טו טוב לראש
חתיכת בדלנים מטומטמים
אז סבבה אם צח יבוא ויגיד אני אוהב פרוגרסיב ופלוטליכט ועוד מליון להקות שבחיים שלי לא שמעתי עליהם ואני גם לא מתחבר למוזיקה אז סבבה
אבל ברגע שאחד ממכם בא ואומר שהוא לא מוכן לשמוע או להתקרב למועדון בגלל שהמוזיקה מסחרית אני חושב שיש לו פיגור שכלי
זה למה יש לי פה כבוד הכי גדול למורן, גבר אחי אני חולה עליך

כי מורן למרות ששומע את אותה מוזיקה שאני אישית לא הכי מתחבר אליה לא יתבייש להגיד שהוא חולה על
laava - wherever you are(pulsedriver remix)


מת עלייך אח שלה !
מתי רואים אותך כבר ?
אני ברגילה השבוע ...
יש מצב אני ורועי נקפוץ תצטרף אלינו עם עודד לאס"א ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
מת עלייך אח שלה !
מתי רואים אותך כבר ?
אני ברגילה השבוע ...
יש מצב אני ורועי נקפוץ תצטרף אלינו עם עודד לאס"א ?


נו אסא פור מי דיס וויק...
שומר כשר לפסח :)
Ariels
נפגש יום שלישי, ערב חג אין צבא יש חמץ
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
נפגש יום שלישי, ערב חג אין צבא יש חמץ


תוריד חמץ ואולי אני בא...
אולי אני עובד יום שלישי... מ 9 בבוקר עד 6 בערב בבלוקבסטר...
נראה מה יסגר
luckystrike
סבבה מתאים לי אני רק מקווה שאני לא יהיה באילת
:)
Gil Shwarts
נדפקת..
אתה מקווה שלא תהיה באילת??
מה הולך פה?????
ממש היסטריה עצבנית!
שואה!

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
נדפקת..
אתה מקווה שלא תהיה באילת??
מה הולך פה?????
ממש היסטריה עצבנית!
שואה!


אשכרה...
אבל מצד שני אתה לא יודע מה זה ביקורים אצל אריאל
הבנאדם היחיד שמכין לך שוטים של וודקה וקוקטיילים טעימים איך שאתה נכנס לבית
אני מתגעגע לזה!!
Gil Shwarts
מזכיר לי את אחד החברים שלי
איזה שבת אחת נסענו אליו
איך שפתחנו ת'דלת ראינו אותו עם 5 כוסות ביד
ועל השולחן
80 בקבוקי אלכוהול :)

אה
ואיזה ספרייט קטן ומסכן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement