|
אריאל, שאלת זיהוי לי אלייך...
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
רועי, חכה שהוא יגיב לפני שאתה סוגר את הטרד, תודה...
אריאל, יש מצב שאתה יודע איך קוראים לשיר הזה??
זה ריקוד שורות שהיה בקונגרס סלסה באילת, ריקוד מגניב בטירוף
דוגמית |
|
|
| Ariels |
אני בסנוקר גולש פה עד שיתפנה שולחן אבל תבדוק את
havana delerio - carnavalera
זה שיר הקונגרס הרשמי
בית הספר לסלסה של יניב ילון
חפש בשיר השבוע להורדה
אם לא זה יכול להיות גם
sbs - ritmo vuelta
שזה השיר של שנה שעברה |
|
|
| Gil Shwarts |
תותח אתה!!!
השיר הזה לא יצא לי מהראש מאז הקונגרס (שנכנסתי אליו חינם כי חברה שלי אירגנה לי צמיד, חיחיחי) |
|
|
| Ariels |
| אם תרצה רענון על התנועות אני יכול להעביר לך למה שהבית ספר שלנו המציא את הריקוד אז אני אוכל אותו איזה 6 או 7 פעמים בשבוע |
|
|
| Hell_Copter |
בת'כלס יש פי אם ואיי סי קיו אבל בקטנות...
העיקר כולם מרוצים :) |
|
|
| Gil Shwarts |
תודה על ההצעה אבל שכחת שחברה שלי מדריכת סלסה
וזה שהמצאתם את הריקוד זה אמנם יפה
אבל היא רוקדת אותו בסט :)
והאמת שגם אני :):D |
|
|
| Ariels |
איזה מצחיק יהיה לראו אותך קופץ ומנפנף בידיים כמו תחנת רוח
:eyespop: :crazy: :tongue2 :toocool: :haha: :gsmile: :stongue: :toothless :D :p :) |
|
|
| Gil Shwarts |
חחח אשכרה
אבל התנועה שהכי מעצבנת אותי זה הסיבוב עם הפתיחת ידיים המפגרת הזאת!!!
למה זה שם???? :):D:D:D |
|
|
| Ariels |
אינעל רבאק איך אתה עונה כ"כ מהר
...טוב אתה יודע
בריקודי שורות כמה שהתנועה יותר מפגרת (וואפה) ככה הסיכוי שתמצא אותה יותר ויותר |
|
|
| Gil Shwarts |
המחשב שלי צועק לי כל פעם שעונים לטרד שאני משתתף בו
ואם אני לא עונה הוא אשכרה קם אליי ודופק לי גיץ חשמלי לאשך הימני :D:D:D
אני שונא את התנועה הזאת!
כל פעם שמגיע הקטע של התנועה
אני מפסיק לרקוד
ואז ממשיך :) |
|
|
| DjChook |
תהפכו את זה לטרד סלסה וזהו
זה יכול להיות נחמד |
|
|
| MoSH_MaN |
ואני שואל את עצמי עם הלינץ' על כרזי קלאבר היה מוצדק???... :rolleyes:
שום דבר נגדך גיל
אני סתם רציתי לקלל את הקלאבר הזה |
|
|
|
|