|
טלנובלות, אופרות סבון, קטנטנות, המורדים :P וכו' (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחח אני הייתי מכור ללחיי האהבה
אני אתחיל לראות את משחק החיים שיהיה מעניין, ככה לקראת החצי השני של הפרקים / פרק 70 ככה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Flotser
כוסאמא של ערוץ הילדים האלה שהורידו את פוקימון, בחיים לא הייתי מכור ככה לסדרת טלוויזיה,
וגם בדיוק ששמו עונה חדשה אחרי איזה הפסקה, ופגשתי את קובי מחט
(כן כן קובי מחט!!!!)
בבריכה שלי, אמרתי לו כמה נאי שמח ששמו עונה חדשה
הוא צחק עלי כי נראיתי קצת גדול יחסית...
ואז בקיץ אין אין אין
הייתה את הסדרה המצוירת הכי טובה בארץ
:
ג'קי צ'אן!!
זה היה כזה טוווווווווווב
ומצחיק
והם הורידו
אמא שלהם זונה |
מה קרה לך?
יש עכשיו דרגון בול ז בערוץ הילדים, וזה נראהלי הסדרה המצויירת הכי טובה שראיתי...
וראיתי הרבה, בעיקר אני אוהב יפניות כאלה כמו פוקימון
קיצר, אני מכור לסרטים מצויירים
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
פגשת את קובי מחט?@#$?^?#$?@#~@@#?!
בר מזל שכמוך!!!!
אני רק ראיתי אותו מרחוק שהוא הנחה את הפסטיגל של הבתי ספר היסודיים ברעננה שזה היה באולם של הבית ספר שלי... :rolleyes:
ועכשיו משעמם לי טיכו!!!!
אז נראה לי אני ילך לראות משחק החיים...
אין מה לעשות... אל תאשימו אותי!!!!
אללה גנגאנה!!!!!!! |
|
|
| oDrori |
| רומן, מצויירים זה לא בושה? מה השאלה בכלל? אני בכיף על קארטון נטוורק |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
מה קרה לך?
יש עכשיו דרגון בול ז בערוץ הילדים, וזה נראהלי הסדרה המצויירת הכי טובה שראיתי...
וראיתי הרבה, בעיקר אני אוהב יפניות כאלה כמו פוקימון
קיצר, אני מכור לסרטים מצויירים
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
כן אני רואה את זה לפעמים כשיוצא לי זה באמת סדרה טובה
רק חבל שמורחים לפעמים קרב אחד לאיזה 6 פרקים,
כל יום בחופש נאי מנסה לקום בזמן לראות דרגון בול אבל לא מספיק :)
היום קמתי בזמן אבל חשבתי שכבר מאוחר אז לא ראיתי
:wtf:
אבל אין אנשים מי שלא ראה ג'קי צ'אן הפסיד
גם חברים שלי בהתחלה לא הבינו למה אני מדבר על זה כל היום
עד שהכרחתי אותם לראות הם התחילו גם להתמכר
ואז ערוץ הילידם המניזונות אמא שלהם מוצצת לאבו מאזן הורידו את זה
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פגשת את קובי מחט?@#$?^?#$?@#~@@#?!
בר מזל שכמוך!!!!
אני רק ראיתי אותו מרחוק שהוא הנחה את הפסטיגל של הבתי ספר היסודיים ברעננה שזה היה באולם של הבית ספר שלי... :rolleyes:
ועכשיו משעמם לי טיכו!!!!
אז נראה לי אני ילך לראות משחק החיים...
אין מה לעשות... אל תאשימו אותי!!!!
אללה גנגאנה!!!!!!! |
חחחחחחחחחחחחחחח שרוט !!!!
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
וואי וואי וואי איזה פרק טוב היה עכשיו במשחק החיים1!!!!
תפסו את ירון מסומם בתאטרון ועם סמים בתיק!!!!!
יאללה בלאגן!!!!
ארז הקופיף שתל לו סמים בתיק :)
וענבר השרלילה הזאת כל היום בוכה על זה שהיא בהריון וחוט]פת מכות מהאודי הזה
גם אפי הזה כלי לא קטן... רק עדיין לא הבנתי בן כמה הוא
הוא אמור להיות בסדרה בן איזה 10 נראה לי...
אבל הוא נראה בן 34!!!
מוזר... הנוער של היום!! :wtf: :wtf: |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחחח
הוא אמור להיות בן 10 אבל איפה תראה ילד בן 10 עם שיערות בגב ובחזה
ועוד פאות כאלה :)
היה פרק בן זונה!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
חחחחח
הוא אמור להיות בן 10 אבל איפה תראה ילד בן 10 עם שיערות בגב ובחזה
ועוד פאות כאלה :)
|
בגלל בעיות תקציב לקחו שחקן מבוגר שאין לו עבודה במקום ילד :)
אבל זה נראה כאילו הוא יצא מהתאונה עם פיגור... לא ככה? |
|
|
| Gil Shwarts |
האמת שזה גם מה שאני חושב
אבל מה למישהו בן 34 ולהורים שלו ברכב...
מזה הדבר הזה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
האמת שזה גם מה שאני חושב
אבל מה למישהו בן 34 ולהורים שלו ברכב...
מזה הדבר הזה |
"בטח שאני יכול ללכת איתך כי את נחמדה ויפה ומדברת יפה"
הכניסו אותו לסדרה רק בגלל שלא היה לסוניה הזאת שעות משחק
אותו דבר עם הריקארדו המכוער הזה...
והמטפלת הקופה :D |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
טוב
נראה לי אני מתחיל להכין לעצמי חתימת דרגון בול ז חדשה למה גם ככה איזה חצי שנה כבר יש לי את הזאת ומתחיל להמאס לי ממנה...
:wtf:
אני יהיה
dragon ball z addict
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
טוב
נראה לי אני מתחיל להכין לעצמי חתימת דרגון בול ז חדשה למה גם ככה איזה חצי שנה כבר יש לי את הזאת ומתחיל להמאס לי ממנה...
:wtf:
אני יהיה
dragon ball z addict
:D |
אני יגיד לך ראסמי אחת הסדרות היותר גרועות שראיתי בחיים שלי
באתי לחבר שלי איזה יום אחד כי היינו צריכים לעשות משהו
עכשיו הוא ישב לראות את זה
ואני בחוסר ברירה ישבתי איתו...
כל הפרק הצקתי לו בגלל שזה היה כל כך עלוב שזה לא יאמן!!!!!!!!!!!!!
מאז אני שמח לומר שלא התקרבתי לחרא הזה יותר....
וטוב שככה :D |
|
|
|
|