return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
טלנובלות, אופרות סבון, קטנטנות, המורדים :P וכו' (pg. 3)
View this Thread in Original format
warpedd_
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יגיד לך ראסמי אחת הסדרות היותר גרועות שראיתי בחיים שלי


ראססמי
אחי אני פשוט לא מבין איך אתה יכול לראות חצי דקה של זה
כל הדיבורים שם זה מן צעקות כאלה או כל מיני רעשים שהגוף עושה

אההה אאהה אואואוא אווווו אייי יייא
כה כל הזמן

בכל מקרה מי שאמר שהוא רואה קארטון נטוורק

חוווופשי
מת על זה
KrazyDJs
יוחנן יהודה לוי המטביל שלי לנצחחחחחח
:crazy: :crazy: :crazy:

לא רואה שום דבררר
לכו תקאווט !

עוד מעט תגידו אתם רואים בליבלייד וכל זה



המומינים שולטים - וזהו !
* גם בוב הבנאי..אבל זה לא קשור
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
יוחנן יהודה לוי המטביל שלי לנצחחחחחח
:crazy: :crazy: :crazy:


יהודה לוי מלחיי האהבה??!
אתמול הוא בא להחזיר סרט בבלוקבסטר שעבדתי :)


אה ותומר...
זה שהייתי אצלו שרואה דרגון בול זי זה דורון
היה מכור לפוקימון ועבר לחרא היפני השני!!
ילד מעפן אה :)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יהודה לוי מלחיי האהבה??!
אתמול הוא בא להחזיר סרט בבלוקבסטר שעבדתי :)


אה ותומר...
זה שהייתי אצלו שרואה דרגון בול זי זה דורון
היה מכור לפוקימון ועבר לחרא היפני השני!!
ילד מעפן אה :)



לא..

יהודה לוי מחיי הערבה
בערוץ הילדים, כל יום בחופשת פסח
לא כולל שבתות וחגים, ללא כפל מבצעים
Flotser
צריך לראות יותר מפרק אחד בשבילך לאהוב סדרה כמו דרגון בול
אז אמא שלכם אוכלת קקי

דבר שני

ירון זה הילד הטוב הזה עם האופנוע?
אז ראינו אותו ועוד איזה דוגמנית כזאתי נראה לי גם מהסדרה
בסנוקר מגעיל כזה באלנבי, איך אני שונא את המקום הזה

אבל אני וחבר שלי הלכנו להציק לו והוא מזה התלהב שחבר שלי אמר שהוא מעריץ אותו....

ג'קי צ'אן!!!!!!
KrazyDJs
וואלה ג'קי...

עם בת דודה שלו ג'ייד
סבא שלו שכל הזמן מרביץ לו
ואל טורו
ועוד כמה...

בעעעע


היו זמנים :)
TinkerbeL
אוקיי אני חייבת להתוודות אבל זה נשאר פה ולא מדברים על זה יותר

אני מכורה לעונות הישנות של קטנטנות
ואני רואה ימי חיינו מאז שאני זוכרת את עצמי
אה כן ומשחק החיים לא מפספסת
ו....
מידי פעם צעירים חסרי מנוח

אבל אני סתם קוראת את התקציר ורואה פרק בשבוע
אבל אין כמו חברים
AnthemFreak
וואי..
חבל שלא הגבתי קודם.
דבר ראשון
דרגון בול זי זה התוכנית הכי גאונית שיצאה אי פעם..
היא כזאת יפה מותחת והציורים בני זונות
קיצור מומלץ..
ולא רוצה להרוס
אחרי שגוקו יזיין את פריז
אתם שואלים את עצמכם..
ממ, מה כבר יכול להיות אחרי זה הרי גוקו נלחם נגד האיש הכי חזק בגלקסיה
אז מה כבר יש להם לחדש??
אז שני חברים שלי חסרי חיים אמרו לי שהם ילחמו נגד אנדרוידים
מקווה שכתבתי את זה נכון..
הם מן כאלה רובוטים..
לא יודע
קיצור אני מכור
כל יום קם בחמישה ל11 כמו מלך רואה את זה..
ואומר: "שלא יגמר לעולם.."
הדבר המסריח שבזה
שהם מורחים את התוכן
חבל על הזמן
עונה שלמה זה רק גוקו נלחם נגד פריז
חח
דפוק לגמרי
קיצור נעבור נושא.. אבל שתדעו שדראגון בול תכנית שולטת..
שהיה לחיי האהבה ראיתי את זה..
עכשיו אני משתדל לראות משחק החיים.. למרות שהפסדתי הרבה
אבל ראיתי היום
זה היה כזה מצחיק
הם שוברים שיאים האנשים האלה ..
היה די מותח והכל אבל דבר ראשון..
ירון עשה את הצחוק של המסומם מזה גרוע.. לא שזה דבר פשוט אבל עדיין
והאפי הזה.. אני נקרע נשבע לכם מזה הדבר הזה
לוקחים בנאדם בן 34 והוא אמור להיות בן 10
הם נפלו על הראש
לא יכלו להביא משהו שהוא באמת בן 10.. או קצת יותר
חח שלא ירים את היד בטעות יראו יער בבית השחי
טוב כתבתי יותר מדי..
יאללה ביי;)
Tarantula
חולי אופרות סבון:nervous:

הערוץ הכמעט יחיד שהטלויזיה שלי מכירה זה
cartoon network!!@##@#
:D :D :D :p :toothless

----

פעם הייתי מכורה ליאגו ...
בבעעע... אני מפחידה אפילו את עצמי.:nervous: :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
ירון זה הילד הטוב הזה עם האופנוע?
אז ראינו אותו ועוד איזה דוגמנית כזאתי נראה לי גם מהסדרה
בסנוקר מגעיל כזה באלנבי, איך אני שונא את המקום הזה


ההוא מהחבר'ה הטובים :)

nimrod levi
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ההוא מהחבר'ה הטובים :)


הבנזונה הזה חבר של ניקול דיקסטרא
:eek:
Flotser
quote:
Originally posted by nimrod levi
הבנזונה הזה חבר של ניקול דיקסטרא
:eek:


זה הכל כי הפסקתי לראות גיא פינס חודש אחרון
:confused:

אבל אם היא חברה שלו , והיא דוגמנית כנראה גם אותה ראינו שמה
:crazy: :crazy: :crazy:

תקנאו ימכורים
:wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement