return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
טלנובלות, אופרות סבון, קטנטנות, המורדים :P וכו' (pg. 4)
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
בשיאאאאאאאאאאא הרצינות

אני מכור ל

ברוך ושרוך, הם כל כך חכמים שזה מדהים, יש המון מוסרי השכל חשובים...ובכלל זה מכין אותך יותר טוב לחיים

ד"ר בריידי זה אם התנינים, מטורף

משפחת וולטון, איזה משפחה אדירה

זהו כל השאר סתם חרא
Hell_Copter
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
בשיאאאאאאאאאאא הרצינות

אני מכור ל

ברוך ושרוך, הם כל כך חכמים שזה מדהים, יש המון מוסרי השכל חשובים...ובכלל זה מכין אותך יותר טוב לחיים

ד"ר בריידי זה אם התנינים, מטורף

משפחת וולטון, איזה משפחה אדירה

זהו כל השאר סתם חרא


ברוך ושרוך מצחיקולים
אבל עבר זמנם לפי דעתי
ברגע שהתחלפו השחקנים בפעם הראשונה הם נהיו פחות מצחיקים... בקטנות

משפחת וולטון המשפחה הכי מעצבנת בעולם!!!!
צריך להרוג אותם!!!!
בלילה כל אחד מתחיל לצעוק
"לילה טוב ג'ים בוב"
"לילה טוב מרי ג'יין"
"לילה טוב טוב אליזבת"
"לילה טוב ג'ק"
כאלה פלצנים שאפשר למות!!!!!!!
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ברוך ושרוך מצחיקולים
אבל עבר זמנם לפי דעתי
ברגע שהתחלפו השחקנים בפעם הראשונה הם נהיו פחות מצחיקים... בקטנות

משפחת וולטון המשפחה הכי מעצבנת בעולם!!!!
צריך להרוג אותם!!!!
בלילה כל אחד מתחיל לצעוק
"לילה טוב ג'ים בוב"
"לילה טוב מרי ג'יין"
"לילה טוב טוב אליזבת"
"לילה טוב ג'ק"
כאלה פלצנים שאפשר למות!!!!!!!


או שלא
warpedd_
היום ראיתי את הזה עם החיים בערוץ 3
וגם דראגון בול

רציתי לראות על מה אתם מדברים
אז ככה
דרגון בול תוכנית מפגרת
אין לימושג למה משהו שפוי רואה אותה
פוקימון היה הרבה יותר שווה
...

שלא לדבר על דקסטר או סקובידו

ובקשר לזה עם החיים ליה הזאת פצצה!!
DAMN WOMAN!

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
ובקשר לזה עם החיים ליה הזאת פצצה!!
DAMN WOMAN!


חבל על הזמן!!!!
היא סופנית!!!!


אההה יש לי עוד התמכרות בגלל שעמום בלילות
התחלתי לראות שכנים שכנים...
אז כל יום בלילה הייתי רואה 2 פרקים ואז לא הייתי ישן גם בבוקר אז הייתי רואה עוד שניים בבוקר והולך לישון בראש שקט
*מחכה שמישהו יצעק כמה מוזר הנוער של היום*
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Hell_Copter

אההה יש לי עוד התמכרות בגלל שעמום בלילות
התחלתי לראות שכנים שכנים...
אז כל יום בלילה הייתי רואה 2 פרקים ואז לא הייתי ישן גם בבוקר אז הייתי רואה עוד שניים בבוקר והולך לישון בראש שקט
*מחכה שמישהו יצעק כמה מוזר הנוער של היום*



חחחחחח
אחי אני בדיוק ההיפך ממך!
כשמגיע שכנים שכנים, ואין לי מה לעשות
אני פשוט הולך לישון
אני לא מסוגל לראות את הגועל הזה!!


מוזר.. הנוער של היום..:rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
חחחחחח
אחי אני בדיוק ההיפך ממך!
כשמגיע שכנים שכנים, ואין לי מה לעשות
אני פשוט הולך לישון
אני לא מסוגל לראות את הגועל הזה!!


מוזר.. הנוער של היום..:rolleyes:


ככה הייתי פעם
אבל התפתחתי...
אני התבגרתי!!!
שכנים שכנים זה זבל אוסטרלי אורגינל... זה כל כך גרוע שזה טוב!!!!
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ככה הייתי פעם
אבל התפתחתי...
אני התבגרתי!!!
שכנים שכנים זה זבל אוסטרלי אורגינל... זה כל כך גרוע שזה טוב!!!!


תמיד אפשר לשים את קלטת הדאבל של הפועל ת"א משנת 99\01
Hell_Copter
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
תמיד אפשר לשים את קלטת הדאבל של הפועל ת"א משנת 99\01


חחחחחחחח זאת שנה אחת!? ;)
Flotser
quote:
Originally posted by warpedd_

פוקימון היה הרבה יותר שווה
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


נאאאכון!
נכון!
צודק!!

אבל חבל שפיספסתם ג'קי צ'אן
זה עוד יותר טוב


ונכון שדראגון בול זה לא ברמה של שני אלה למעלה,
אבל זה גם טוב, רק צריך לראות יותר מפרק אחד בשביל זה

אההההה
ואין איך שכחתי מזה
הסדרה הכי אבל הכי הכי טובה
שראיתי אותה נראה לי כבר 8 פעמים כל פרק
מה אם לא
המומינים

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
אההההה
ואין איך שכחתי מזה
הסדרה הכי אבל הכי הכי טובה
שראיתי אותה נראה לי כבר 8 פעמים כל פרק
מה אם לא
המומינים


שמע זאת הייתה באמת סדרת מופת בפרקים הישנים שלה!!!
עם השיר שהלך
"שלום וברכה, נפרד בשמחה, ממומינים
עם כל הידידים שהם גם משפחה, של מומינים
עם סניף וגם סנורקה ומאי הקטנה, שבאו אלינו כמו מתנה
המומינים, המומינים, המומינים"
זה היה שיר מדהים!!!!!!
אבל אז היה בעיות בהנהלה והחליפו את כל צוות השחקנים והכל והחליפו גם שיר פתיחה ל
"משפחת מומין, משפחת מומין... "
קצבי יותר... לא ברגיעון כזה כמו המקורי
הרמיקס הזה היה נפילה !!!!!!!!!
קיצר... המומינים של פעם > המומינים של היום!!
Scorchio
quote:
Originally posted by luckystrike
ההמממממ אני לא חושב שאני צריך להוסיף מילים


המורדים !!!!! :)



מישהוא הלך להופעה ?


חחחחחחחחחח מורן אתה בטח לא תאמין אבל אחותי עובדת בהופעה שלהם
היא עובדת בדוכנים האלה שמוכרים את הפוסטריפ והשרשראות והטבעות וכל השטויות האלה
בקיצור
היא אומרת שלוסיאנה הזאת פשוט נראית כמו בת 20 היא פצצה לא נורמלית
ומורן@#$
רוץ לקניון מהר יש שם פוסטר שלה בבגד ים בחנות של הלבני נשים
אתמול ראיתי את זה כמעט התעלפתי
באימא שלי אני גונב אותו לא אכפת לי איך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement