return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
יום הדין!!! ריאל מדריד נגד מצ'סטר יונייטד (pg. 2)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל השנאה שלי למנצ'סטר זה פשוט מגעיל!!!!
הקבוצה שאני הכי שונא בעולם!!



אני כמוך בערך..
אבל את ריאל אני אוהב, בגלל שאהבתי אותם מההתחלה
שלא היה להם את רונאלדו ואת זידאן
שהם היו הקבוצה הכי טובה בספרד, בגלל מי שםה היו..לא בגלל הכסף



וזאתי הבעיה הכי גדולה במנצ'סטר לדעתי

בגלל זה אני הכי השונא אותם בעולם
בגלל שהם משחקים בשביל הכסף...
BlueHawk
היה רשום בעיתון שראול עבר איזה ניתוח והוא ייעדר חודש
ובקשר לכל השונאים למינהם עוד יום אחד ואז תשבו בשקט כולכם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by BlueHawk
היה רשום בעיתון שראול עבר איזה ניתוח והוא ייעדר חודש
ובקשר לכל השונאים למינהם עוד יום אחד ואז תשבו בשקט כולכם


שמע... אם הם יעברו את ריאל ויקבלו את יובה בחצי אז הם הולכים לקבל בתחת...
שיקרה כמו שקרה לפני כמה שנים
אבל נאי מאוד בספק אם הם יעברו את ריאל

ואליאור... ריאל תמיד הייתה עם הרבה כסף... ולא הייתה מי שהיא
השחקנים הספרדיים היו הכי יקרים שאחר כך יצאו לאירופה...
היא וברצלונה כבר שנים הקבוצות המובילות בספרד בגלל הכסף שלהם
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמע... אם הם יעברו את ריאל ויקבלו את יובה בחצי אז הם הולכים לקבל בתחת...
שיקרה כמו שקרה לפני כמה שנים
אבל נאי מאוד בספק אם הם יעברו את ריאל

ואליאור... ריאל תמיד הייתה עם הרבה כסף... ולא הייתה מי שהיא
השחקנים הספרדיים היו הכי יקרים שאחר כך יצאו לאירופה...
היא וברצלונה כבר שנים הקבוצות המובילות בספרד בגלל הכסף שלהם



אהה
אתה צודק בנוגע לזה שריאל תמיד הייתה עשירה, והיא וברצלונה הקבוצות המובילות

אבל אתה לא יכול להתווכח איתי, שריאל היא אותה ריאל מלפני 3-4 שנים..
פעם באמת ריאל הייתה קבוצה שהייתה יכול להגיד "זאתי קבוצה שמחשקת כדורגל כמו שצריך"


היום זה תאמת אלו לא רק מנצ'סטר וריאל שרוצות רק כסף
אלא רוב הקבוצות שבליגת האלופות...

לרובם כבר יש תכסף..
וואלה שיחלקו איתנו קצת...מה קרה ? :crazy:

אבל דוגרי - אין מצב שנראה הפתעות בשנים הקרובות שנוגע למי שתיקח את ליגת האלופות
המועמדות:
Real madrid
Barcelona
FC Bayern Munich
Juventus
Valencia
Neverkuzen (Leverkuzen)
ועוד כמה שלא עולות לי בראש..
אבל בעיקרון..רק אלו...

או....עם מכיב חיפה יצליחו לעשות איזה הפתעה :)
BlueHawk
Leverkuzen?!?
חחחחחח הצחקת אותי
לברקוזן עומדים לרדת ליגה בגרמניה ואתה אומר שהיא אחת מן המועמדות לליגת האלופות?
שנה שעברה שיחק לה המזל והיא הגיע לגמר אבל יותר מזה הם בחיים לא ישיגו
הם צריכים להתפלל שהם ישארו ליגה
MoSH_MaN
יש יש יש
זובי ברצלונה


יובנטוססססססססססססס אווווווווו אווווווווווווו

יובנטוססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס
!!!!!!!!

:toocool: :toocool: :gsmile: :gsmile: :gsmile:
sputnik_IL
ליגת האלופות שווה המון כסף

לכן מי משקיע $$ מהכיס
יקבל תמורה טובה
תראו למשל את ריאל משקיע בקניית השחקנים הטובים העולם
כדי לזכות בתור הקבוצה מספר 1 בעולם.

לדעתי הגמר הטוב הוא
אינטר מול ריאל/מנצ'סטר

אני מקווה שקבוצת הנערים איאקס (הגיל המומצע שם הוא 22)
תגיע כמה שיותר
או אולי תשחזר את ההצלחה ב95 :rolleyes:

אולי ארמין ינגן את הימנון באמסטרדם ארינה וטיאסטו ימקסס :disbelief

נ.ב בראסה ווולניסה עפו
2 ספרדיות פחות
:tongue3
Hell_Copter
quote:
Originally posted by BlueHawk
Leverkuzen?!?
חחחחחח הצחקת אותי
לברקוזן עומדים לרדת ליגה בגרמניה ואתה אומר שהיא אחת מן המועמדות לליגת האלופות?
שנה שעברה שיחק לה המזל והיא הגיע לגמר אבל יותר מזה הם בחיים לא ישיגו
הם צריכים להתפלל שהם ישארו ליגה


מה שאתה אומר נכון...
אבל גם קבוצות שלא ספרו את לברקוזן שנה שעברה קיבלו בראש
כי אם זכרוני אינו מטעני... מנצ'סטר עפה בגלל לברקוזן
אבל שהגרמנים המעפנים האלה יעופו ולא יחזרו לליגה הראשונה מצדי :)
גרמניה זה רק ביירן ולא יותר...
כל השאר זבל אורגינל
BlueHawk
היום יראו את רונלדו בוכה שוב והפעם זה לא יהיה בגלל הברך :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by BlueHawk
היום יראו את רונלדו בוכה שוב והפעם זה לא יהיה בגלל הברך :)


שישבור היום צלע מצדי ויבכה
אבל מנצ'סטר יעופו :)

BlueHawk
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שישבור היום צלע מצדי ויבכה
אבל מנצ'סטר יעופו :)


אויי אשליות אשליות :)
Scorchio
טוב עד עכשיו שתקתי
רועי: לך זדיין
:)
אם רונלדו ישבור משהו היום זה את השער של מנצ'סטר
בקיצור
יובה לא תהיה אלופת אירופה כי ריאל יעיפו אותם בחצי
מה שיקרה היום זה שאייאקס פותחת את מילאן ויש לנו חצי גמר חזק מאוד שבו אינטר מנצחת את אייאקס ובגמר יהיה לנו את ריאל נגד אינטר עם ניצחון גדול של ריאל למרות שויירי יכניס איזה שער

קאפיש?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement