return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
יום הדין!!! ריאל מדריד נגד מצ'סטר יונייטד (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
טוב עד עכשיו שתקתי
רועי: לך זדיין
:)
אם רונלדו ישבור משהו היום זה את השער של מנצ'סטר
בקיצור
יובה לא תהיה אלופת אירופה כי ריאל יעיפו אותם בחצי
מה שיקרה היום זה שאייאקס פותחת את מילאן ויש לנו חצי גמר חזק מאוד שבו אינטר מנצחת את אייאקס ובגמר יהיה לנו את ריאל נגד אינטר עם ניצחון גדול של ריאל למרות שויירי יכניס איזה שער

קאפיש?


אתה לא מבין
הוא אומר שרונאלדו יבכה
אז שיבכה בגלל משהו אחר... לא בגלל שריאל יפסידו כי הם לא!!!

אבל יובה לא תעוף בחצי!!!!
ואיאקס גם תעלה בעזרת השם :D
sputnik_IL
עדכון
מנצ'סטר - ריאל
1-0
רונלדו דקה 12
כעת הדקה 17
4-1 בסיכום

איאקס מילאן
0-0
כעת הדקה 17 גם


עוד עדכונים המשך :tongue3
sputnik_IL
עדכון
מנצ'סטר - ריאל
1-1
רוד ואן ניסטרוי
כובש את מספר 12 שלו העונה
דקה 43

מילאן-איאקס
0-1
לא יודע מי הבקיע
דקה 43


:tongue3
sputnik_IL
עדכון חם

מחצית שנייה
מנצ'סטר - ריאל
2-2
רונלדו עלה את ריאל ליתור זמני
ואחרי כ 2 דקות
התקפה מתפרצת של מנצ'סטר
וגול עצמי
השווה
דקה
53

מילאן-איאקס
0-1

דקה 55
sputnik_IL
O-M-G
3-2
אין מילים
שלושער של רונלדו
דקה
58
Scorchio
מייייייייייי ידבר על רונאלדו?!?!?!!
מייייייייייייייייייייייייייייייייי

מייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

3-2
שלושער אדיר של רונאלדוווו
מה אמרתי לכם@!!!@#$
רועי מה אמרתי לך
אין סיכוי שיובה מנצחת את ריאל בחצי
איייןןןןן
sputnik_IL
גולים רצים כן בשרשרת!!!

מילאן איאקס
1-2
ליטמאנן מעלה את איאקס בדקה 63 ואנדרי שבצנקו מעלה בדקה 65 את מילאן למשחק מול אינטר

כנראה דרבי מילנאו בחצי הגמר



מנצ'סטר - ריאל

רולנדו יורד
באקהם עולה במקום וורון:whip:

דקה 67
עדכונים בהמשך:tongue3
KrazyDJs
REAAAAAAAAALLLLLLLL MADIRDDDDDDDDDD
sputnik_IL
צריך לראות כדי להאמין|!!!!!
דיויד באקהם

3-3
עוד 3 גולים מנצ'סטר עולה
:rolleyes:
sputnik_IL
איאקס - מילאן

2-2
איאקס מול אינטר כנראה בנתיים
דקה
79:tongue3

sputnik_IL
דקה
84
4-3 מנצ'סטר

בקהאם

רק עוד 2
:tongue3 :crazy:
sputnik_IL
אין מילים
אין מילים

אחחח
מילאן עולה ליתרון של 3-2
מול איאקס
גול של פיליפו אנזגי
:eek:

אין הולנדים בחצי הגמר
:mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement