| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב עד עכשיו שתקתי
רועי: לך זדיין
:)
אם רונלדו ישבור משהו היום זה את השער של מנצ'סטר
בקיצור
יובה לא תהיה אלופת אירופה כי ריאל יעיפו אותם בחצי
מה שיקרה היום זה שאייאקס פותחת את מילאן ויש לנו חצי גמר חזק מאוד שבו אינטר מנצחת את אייאקס ובגמר יהיה לנו את ריאל נגד אינטר עם ניצחון גדול של ריאל למרות שויירי יכניס איזה שער
קאפיש? |
אתה לא מבין
הוא אומר שרונאלדו יבכה
אז שיבכה בגלל משהו אחר... לא בגלל שריאל יפסידו כי הם לא!!!
אבל יובה לא תעוף בחצי!!!!
ואיאקס גם תעלה בעזרת השם :D |
|
|