return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
יום הדין!!! ריאל מדריד נגד מצ'סטר יונייטד (pg. 4)
View this Thread in Original format
sputnik_IL
דרבי מילנאו בחצי הגמר


וריאל מדריד מול יובה


אחחחחחחך איזה משחק מצויין של מנצ'סטר מול ריאל:eyespop:
DjChook
באמת משחק מדהים של מנצסטר נגד ריאל

כבוד :)
Scorchio
איזה משחק מדהים?
שני שערים היו עצמיים
מנצסטר הבקיעו רק 2 מהשערים
השני שערים העצמיים זה פשוט ביש מזל של ריאל
אתם לא יכולים להגיד שמנצסטר היו יותר טובים מריאל
BlueHawk
:( :(
Scorchio
מישהו פה עצוב?


:) :)
BlueHawk
quote:
Originally posted by Scorchio
מישהו פה עצוב?


:) :)


דווקא היום רונלדו החליט לתת משחק... גורל אכזר :(
Triple-z
היה אחלה משחק
-CosmicFire-
אחלה משחק גול שלישי יפה מאד של רונלדו איזה בומבה...
אבל גם אייקס ומילאן לא היה רע:whip: :whip:
MoSH_MaN
צח תודה לך שאמרת שריאל תנצח את יובה

כי בנתיים ממה שאני שמעתי אותך
טעית בכל דבר
ראית מילאן עלו

ריאל הפסידה
אבל זה היה ברור שהיא תעלה

ץמשיך ככה!!!

יאללה ב"ה הגמר

מילאן - יובנטוס
Hell_Copter
quote:
Originally posted by BlueHawk
דווקא היום רונלדו החליט לתת משחק... גורל אכזר :(


אלק גורל אכזר...
מה לעשות שמנצ'סטר עם כל הכסף שלה לא הקבוצה הכי טובה באירופה...
ונכון להשנה אפילו לא ב 4 הראשונות :)

מוש... מהפה שלך לאלוהים :D

Scorchio
כולה טעיתי בזה שמילאן עלו במקום אייאקס
אבל אני הימרתי על יובנטוס ואינטר מהתחלה
ואני מבטיח לך שיובנטוס לא תנצח את ריאל מדריד בחצי הראשון בברנבאו
ניצחון חוץ של יובנטוס זה דבר נדיר
חוץ מזה שדווידס מורחק ולחצי גמר וגם טקינרדי לא ישחק בגלל 3 צהובים
וטרזגה עדיין פצוע אז אני לא הייתי מתלהב.

זכרו מה אני אומר לכם
גמר
ריאל - אינטר

ותעשה לי טובה ריאל לא הפסידו אתמול
שני שערים עצמיים מחוסר מזל
זה לא נחשב שערים של מנצסטר
DjNumShum
באננה איזה גועל נפש
לא סובל את ריאל האלה קבוצה מסריחה בטירוף

איזה זין שארסנל עפו כבר מזמן
רק הם מסוגלים להתמודד עם ריאל :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement