|
vinyls
|
View this Thread in Original format
| robin |
als we toch bezig zijn hé, we weten al waar jullie je vinyls halen, wat voor equipment jullie hebben, maar HOEVEEL vinyls hebben jullie eigenlijk?
mzzl
robin
btw. ik heb dr nul |
|
|
| theoden |
11
het aantal zelf geproduceerde lp's |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by theoden
11
het aantal zelf geproduceerde lp's |
huh? heb jy zo'n kras/pers-machientje? :conf: Hoeveel kost zo'n jonge?
Ik heb dr 119.. en dr komen dr binnenkort minstens 11 by (hoop ik) :disbelief. dr was een tijd dat k lukraak alle vinyls kocht die k ook maar een klein beetje leuk vond, maar das nie goed voor de portemonnee :wtf:, voorlopig neem k alleen plaatjes die k echt supervet vindt.
:tongue3 |
|
|
| theoden |
| nee, ik heb op 11 platen gestaan met wat producties |
|
|
| robin |
| zozo, heb je wat voorbeelden dan? |
|
|
| Chicane |
| Nu dik tegen de 450 aan, maar ik ga er binnenkort een zooitje uit lazeren. Dus mocht je nog wat leuks tegenkomen in me vinyl lijstje, binnenkort :D |
|
|
| theoden |
Het zijn oude plaatjes, van een jaar of 8 terug...
Wat Terror Traxjes.... Knorretjes en Rotterdam Recordjes...
Maar binnenkort ook wat progressive/trance plaatjes...
Massive Drive gaat er 1 uitbrengen en Misha Helsloot gaat ook een progressive nummer releasen |
|
|
| robin |
| moet je voor de gein eens uitrekenen wat dat je allemaal gekost heeft joh.. dat wil je niet weten volgens mij :D:D |
|
|
| mantisnl |
| kheb er rond de 60/70 atm, komen er iedere maand weer bij:) |
|
|
| dj_spare |
| ik heb er nu 350... ben nu anderhalf jaar bezig met 'sparen'... ken je nagaan gemiddeld €10 voor een vinyl... dure hobby :) |
|
|
| kolkiewolkie |
2
1 gekregen, 1 gekocht, maar wat ik hoor komt dr lately veel vet spul uit en ik moet me echt INHOUDEN om niet meer te gaan kopen :p . maar daarmee moet ik eigenlijk wachten tot ik een wat meer solide financiele basis heb :) . ik ´investeer´ liever in vette ervaringen zoals die trip nu en vette feesten :eyespop: |
|
|
| kreischer2000 |
| nu rond de 70 en ik koop er per maand ongeveer 3-4 bij, ik koop alleen de platen die echt heel erg vet vind anders kost het me echt te veel:mad: |
|
|
|
|