return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
פגישה ביום העצמאות!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
itamarsan
quote:
Originally posted by Sniper
אני בכל אופן לא יגיע יש לי יום אחרי זה בגרות אני רק לא זוכר באיזה מיקצוע בלאט

חחחחחחח קטעים איתךךךך
גם לי יש מתכונת יום אחרי זההה ב9 אני מתתת!!!!
אז אני חוזר וממשיך ללמוד
oDrori
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אני לא יודע מה איתכם אבל לא נראה לי שזה יצא ... אנחנו כבר פווווווול זמן מנסים לארגן מפגש וזה עוד אף פעם לא יצא לפועל

איפה אתה חי?
:p


וחבר'ה, ספק אם אני אבוא למה יום העצמאות בליינד שאני עם המשפחה...
YuVaL
חחחחחחחחחחחחח
אורן מארגן פגישה?
לא חשבתי שאני יחייה לראות את היום הזה
:D ;)

ואיתמר.. כן הוא לא יכול לבוא.. בגלל שההוא משם, יש לו איזה משו עם הזאתי של ההם.. אז נו תם מבינים..

והמבין יבין...
GLoBaL-MUZiK
בלאטטט רעיון אדיר, רק חבל שכל כך הרבה לא זמינים ביום הזה, בניתי כבר על 20 נרגילות, מלא שתייה וכמובן מוזיקה, ולא לשכוח את המנגל של צח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
חחחחחחח קטעים איתךךךך
גם לי יש מתכונת יום אחרי זההה ב9 אני מתתת!!!!
אז אני חוזר וממשיך ללמוד


יום אחרי יום העצמאות זה ה 9 במאי!?
נפילה...
תומר יש לנו מתכונת בהסטוריה :(

טוב נראה כבר מה יסגר עם הקקה הזה!!
luckystrike
quote:
Originally posted by YuVaL
חחחחחחחחחחחחח
אורן מארגן פגישה?
לא חשבתי שאני יחייה לראות את היום הזה
:D ;)

ואיתמר.. כן הוא לא יכול לבוא.. בגלל שההוא משם, יש לו איזה משו עם הזאתי של ההם.. אז נו תם מבינים..

והמבין יבין...


פחחחחחחחחחחח הרגת אותי !!!

קיצר אורן רעיון טוב אבל באמת נראה לי שמלא יהיו עסוקים ...
המממממממממ

אין למישהוא רעיון מתי אפשר להיפגש ?
טלי מתי נראה לך שיהיה לך אוטו זמין למה נראה לי אם תסמכו
על איתמר ניפגש איתכם בעוד כמה שנים שלך ולאורן כבר יהיה ילד וכלב ...
TinkerbeL
quote:
Originally posted by luckystrike
פחחחחחחחחחחח הרגת אותי !!!

קיצר אורן רעיון טוב אבל באמת נראה לי שמלא יהיו עסוקים ...
המממממממממ

אין למישהוא רעיון מתי אפשר להיפגש ?
טלי מתי נראה לך שיהיה לך אוטו זמין למה נראה לי אם תסמכו
על איתמר ניפגש איתכם בעוד כמה שנים שלך ולאורן כבר יהיה ילד וכלב ...


חחחח
מורן אהבתי!!!
אבל אתה צודק !
אממ מתי יש לי אוטו?
אפשר באמת לארגן באחת השבתות רק לא יום עצמות לפחות לא בשעות שההורים שלי עושים על האש
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחח
טוב אני רואה שהרוב פה לא יכולים ביום העמצאות
אז בואו פשוט נקדיש את הטרד הזה לפגישה בכללי....
יובל ומורן, הרגתם אותי!!!!!! :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

בכל מקרה, אני די תלוי בטלי בקטע של ההסעות אבל עד יום העמצאות יהיה לה אוטו בלי מלווה ככה שזה יצא בן זונה

אמממממ..... יאללה מי יכול מתי????? :D
-CosmicFire-
אני כולה בן 14 אתם כולכם 17 אין מצב שאני יבוא :}

אני יעשה מנגל עם חברים שלי בים או משהו :]
נבשל את החרא שצף על המים שמעתי שהצרפתים טעימים
KrazyDJs
וואלה
למה אתה לא בן 12 :)
אני לא רוצה להיות הכי קטן...

:D

אני באותה טענה כמו
CosmicFire
קטן מדי...אין לי איך לבוא...

וגם אותו דבר כמוהו
הולך לים עם כמה חברה לעשות על האש

-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KrazyDJs
וואלה
למה אתה לא בן 12 :)
אני לא רוצה להיות הכי קטן...

:D

אני באותה טענה כמו
CosmicFire
קטן מדי...אין לי איך לבוא...

וגם אותו דבר כמוהו
הולך לים עם כמה חברה לעשות על האש


תזהר שלא תיתבע :]

סמק אני לא מוצא את הגלשן שלי..
גלשן מקצועי של
QUICKSILVER
נעלם :ם
KrazyDJs
נראה לי שאומרים תיטבע :)...

אבל מה אתה דואג...אני יודע לשחות
בגלל זה יש לי בריכה בבית :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

מה גלשן...
מי נכנס בכלל לים ?

הכי כיף לשבת על החול בפנאן עם נרגילות, מנגל וכמה כוסיות..
זה הדבר הכי בסט בעולם...

:eyespop:
אני מקבל חררה מלהיכנס לים...
איכססססססססס
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement