|
פגישה ביום העצמאות!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני בכל אופן לא יגיע יש לי יום אחרי זה בגרות אני רק לא זוכר באיזה מיקצוע בלאט |
חחחחחחח קטעים איתךךךך
גם לי יש מתכונת יום אחרי זההה ב9 אני מתתת!!!!
אז אני חוזר וממשיך ללמוד |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אני לא יודע מה איתכם אבל לא נראה לי שזה יצא ... אנחנו כבר פווווווול זמן מנסים לארגן מפגש וזה עוד אף פעם לא יצא לפועל |
איפה אתה חי?
:p
וחבר'ה, ספק אם אני אבוא למה יום העצמאות בליינד שאני עם המשפחה... |
|
|
| YuVaL |
חחחחחחחחחחחחח
אורן מארגן פגישה?
לא חשבתי שאני יחייה לראות את היום הזה
:D ;)
ואיתמר.. כן הוא לא יכול לבוא.. בגלל שההוא משם, יש לו איזה משו עם הזאתי של ההם.. אז נו תם מבינים..
והמבין יבין... |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| בלאטטט רעיון אדיר, רק חבל שכל כך הרבה לא זמינים ביום הזה, בניתי כבר על 20 נרגילות, מלא שתייה וכמובן מוזיקה, ולא לשכוח את המנגל של צח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
חחחחחחח קטעים איתךךךך
גם לי יש מתכונת יום אחרי זההה ב9 אני מתתת!!!!
אז אני חוזר וממשיך ללמוד |
יום אחרי יום העצמאות זה ה 9 במאי!?
נפילה...
תומר יש לנו מתכונת בהסטוריה :(
טוב נראה כבר מה יסגר עם הקקה הזה!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחחחחחחחחחחחח
אורן מארגן פגישה?
לא חשבתי שאני יחייה לראות את היום הזה
:D ;)
ואיתמר.. כן הוא לא יכול לבוא.. בגלל שההוא משם, יש לו איזה משו עם הזאתי של ההם.. אז נו תם מבינים..
והמבין יבין... |
פחחחחחחחחחחח הרגת אותי !!!
קיצר אורן רעיון טוב אבל באמת נראה לי שמלא יהיו עסוקים ...
המממממממממ
אין למישהוא רעיון מתי אפשר להיפגש ?
טלי מתי נראה לך שיהיה לך אוטו זמין למה נראה לי אם תסמכו
על איתמר ניפגש איתכם בעוד כמה שנים שלך ולאורן כבר יהיה ילד וכלב ... |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
פחחחחחחחחחחח הרגת אותי !!!
קיצר אורן רעיון טוב אבל באמת נראה לי שמלא יהיו עסוקים ...
המממממממממ
אין למישהוא רעיון מתי אפשר להיפגש ?
טלי מתי נראה לך שיהיה לך אוטו זמין למה נראה לי אם תסמכו
על איתמר ניפגש איתכם בעוד כמה שנים שלך ולאורן כבר יהיה ילד וכלב ... |
חחחח
מורן אהבתי!!!
אבל אתה צודק !
אממ מתי יש לי אוטו?
אפשר באמת לארגן באחת השבתות רק לא יום עצמות לפחות לא בשעות שההורים שלי עושים על האש |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחח
טוב אני רואה שהרוב פה לא יכולים ביום העמצאות
אז בואו פשוט נקדיש את הטרד הזה לפגישה בכללי....
יובל ומורן, הרגתם אותי!!!!!! :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
בכל מקרה, אני די תלוי בטלי בקטע של ההסעות אבל עד יום העמצאות יהיה לה אוטו בלי מלווה ככה שזה יצא בן זונה
אמממממ..... יאללה מי יכול מתי????? :D |
|
|
| -CosmicFire- |
אני כולה בן 14 אתם כולכם 17 אין מצב שאני יבוא :}
אני יעשה מנגל עם חברים שלי בים או משהו :]
נבשל את החרא שצף על המים שמעתי שהצרפתים טעימים |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה
למה אתה לא בן 12 :)
אני לא רוצה להיות הכי קטן...
:D
אני באותה טענה כמו
CosmicFire
קטן מדי...אין לי איך לבוא...
וגם אותו דבר כמוהו
הולך לים עם כמה חברה לעשות על האש |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
וואלה
למה אתה לא בן 12 :)
אני לא רוצה להיות הכי קטן...
:D
אני באותה טענה כמו
CosmicFire
קטן מדי...אין לי איך לבוא...
וגם אותו דבר כמוהו
הולך לים עם כמה חברה לעשות על האש |
תזהר שלא תיתבע :]
סמק אני לא מוצא את הגלשן שלי..
גלשן מקצועי של
QUICKSILVER
נעלם :ם |
|
|
| KrazyDJs |
נראה לי שאומרים תיטבע :)...
אבל מה אתה דואג...אני יודע לשחות
בגלל זה יש לי בריכה בבית :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
מה גלשן...
מי נכנס בכלל לים ?
הכי כיף לשבת על החול בפנאן עם נרגילות, מנגל וכמה כוסיות..
זה הדבר הכי בסט בעולם...
:eyespop:
אני מקבל חררה מלהיכנס לים...
איכססססססססס |
|
|
|
|