return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 
פגישה ביום העצמאות!!!!!!!!!!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Flotser
אין על צ'יפס למיקרו!!!!!

ואני פשוט מפחד לבוא שתאנסו אותי או תרביצו לי מה שקורה לי ברוב המקומות שנאי הולך אליהם
:rolleyes:

אההההההההה
אבל אם אתם מיבנה תבאואו אז אני ככה זה די בדרך לא?
כל מקרה לא נעים לי אני ביישן, עזבו


תיראה
זה אני ועוד איזה 187678532 בנים
באמת ניראה לך שאני לא יבוא?!
חחחחח
:crazy: :crazy: :crazy:
Flotser
quote:
Originally posted by TinkerbeL
תיראה
זה אני ועוד איזה 187678532 בנים
באמת ניראה לך שאני לא יבוא?!
חחחחח
:crazy: :crazy: :crazy:


אההההההההה

אם אני חושב על זה מהצד שלי
אני ועוד איזה 187678532 בנות
באמת נראה לך שאני לא אבוא????

:)

במאת לא מבין אותך
חלומה של כל בחורה לפגוש כל כך הרבה קלאברים רעבים וחסונים
במקום אחוד!

:crazy:
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Flotser
אההההההההה

אם אני חושב על זה מהצד שלי
אני ועוד איזה 187678532 בנות
באמת נראה לך שאני לא אבוא????

:)

במאת לא מבין אותך
חלומה של כל בחורה לפגוש כל כך הרבה קלאברים רעבים וחסונים
במקום אחוד!

:crazy:


נוווו ומה אמרתי?
Flotser
quote:
Originally posted by TinkerbeL
נוווו ומה אמרתי?


אה אופס חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חשבתי שאמרת נראה לך שאני אבוא

טוב טוב אני סוגר את המחשב צריך ללמוד למגן בתנך יום ראשון
שלום לכולם
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
חרמנים

בכל מקרה, יש לי הודעה שטלי שחכה לספר לכם......
אתם בונים על הבית של מורן
זה לא כ"כ טוב בשבילנו
טלי אמרה לי שהיא יכולה רק עד איזור ראשון........

היא הציעה שניפגש בחוף ראשון
מה אתם אומרים? יש מצב שתגיעו לשם??
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
טלי אמרה לי שהיא יכולה רק עד איזור ראשון........


זה היה צפוי...
היא באמת חשבה שההורים שלה יתנו לה לנסוע תוך שבועיים חצי מדינה??
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה היה צפוי...
היא באמת חשבה שההורים שלה יתנו לה לנסוע תוך שבועיים חצי מדינה??


חחחחחחחחחחחחחח
נו טוב
זה לא משנה עכשיו
אתם תוכלו להגיע?
luckystrike
טוב עוד מישהוא בונה על הביית-קופסת-גפרורים שלי
בלי להגיד לי ?
!

בכל מקרה - מה סוכם ?
יאללה דרומיים תארגנו אוטו !
אצל עודד במועדון אולי ?
יש מצב שיתנו לך את האוטו לשם טלי ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
בכל מקרה - מה סוכם ?
יאללה דרומיים תארגנו אוטו !
אצל עודד במועדון אולי ?
יש מצב שיתנו לך את האוטו לשם טלי ?


ואז נלך בקבוצות של 3-4 לאסא ונפריק את החנות כל פעם מחדש :D
DJentlman
טוב , אז יש פה אחד בן 21

עם אוטו שאם חברים שלי לא יוצאים ביום העצמאות או סוף שבוע מסוים (וזה קורה) אז
אין בעיה להפגש ולהסיע תיבנאים או משהו (אני מרחובות)
בכיף ...........
מעניין לראות תפנים של כל החרמנים הצעירים פה

luckystrike
quote:
Originally posted by DJentlman
טוב , אז יש פה אחד בן 21

עם אוטו שאם חברים שלי לא יוצאים ביום העצמאות או סוף שבוע מסוים (וזה קורה) אז
אין בעיה להפגש ולהסיע תיבנאים או משהו (אני מרחובות)
בכיף ...........
מעניין לראות תפנים של כל החרמנים הצעירים פה

ואללה אחי שיחקת אותה !

יש מצב שבוע הבא איזה יום ?

יהיה ענננק
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJentlman
מעניין לראות תפנים של כל החרמנים הצעירים פה


רק את הפנים?! ;)

סתם אחי צוחק...
יהיה בסט אם תבואו כולם...
אסא לכולם על חשבון תומר!!!
וגושי קקי מהמקרר של המועדון שסבתא של עודד הכינה!!@#$%
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement