return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
פגישה ביום העצמאות!!!!!!!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אבל מה אתה דואג...אני יודע לשחות
בגלל זה יש לי בריכה בבית :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


וואלק יש למוש מתחרים אה ;)

מה זה משנה הגיל
זה מפגש של פורום.. לא יציאה חברתית... :)
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואלק יש למוש מתחרים אה ;)

מה זה משנה הגיל
זה מפגש של פורום.. לא יציאה חברתית... :)


ראסמי
KrazyDJs
בלי לריב עכשיו או משו
אני בן זונה, אם אתה היית הולך למפגש שכולם בני 16+ ואתה בן 13
גר רחוק מהם
ולא מכיר אף אחד מהם אישית...

אוקיי ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
בלי לריב עכשיו או משו
אני בן זונה, אם אתה היית הולך למפגש שכולם בני 16+ ואתה בן 13
גר רחוק מהם
ולא מכיר אף אחד מהם אישית...

אוקיי ?


כמה אמא שלך לוקחת?? :stongue:

מצטער אחי אבל יצאת פה בן של זונה למה אני הייתי הולך למפגש כזה כי זה לא יציאה לדיסקוטק שיש הגבלת גילאים והכל...
מה יובל לא כיתה ט?
הוא לא רצה לבוא למפגשים? רצה...
זה שלא יצא זה משהו אחר
אבל אין שום קטע בזה...

מורן גדול ממני בשנתיים...
ואני פול פעמים הולך איתו לעודד
ועודד בכלל קטן ממנו ב 3 שנים...
זה מפריע למישהו? ממש לא!!
KrazyDJs
:rolleyes:
קוצור

שלא יפריע למישהו להסתובב עם ילד בן 13
תגיד לי

בסדר ?

אני יבוא בכיף...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
:rolleyes:
קוצור

שלא יפריע למישהו להסתובב עם ילד בן 13
תגיד לי

בסדר ?

אני יבוא בכיף...


אנחנו לא מסתובבים@@%@#$@#$~@#$!~#@$~@!#!@#$
אנחנו נפגשים באיזה מקום בסבבה ויושבים
אפשר לחשוב...
לנו זה צריך להפריע יותר מלך... אז אם אומרים לך שזה בסדר פשוט קבל את זה... :)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אנחנו לא מסתובבים@@%@#$@#$~@#$!~#@$~@!#!@#$
אנחנו נפגשים באיזה מקום בסבבה ויושבים
אפשר לחשוב...
לנו זה צריך להפריע יותר מלך... אז אם אומרים לך שזה בסדר פשוט קבל את זה... :)



מסתובבים, יושבים
אותו דבר...


קיצר...בוא נגמור תסיפור המזדיין הזה ככה
לכם לא מפריע שאני יבוא
לי לא מפריע

בסדר?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
קיצר...בוא נגמור תסיפור המזדיין הזה ככה
לכם לא מפריע שאני יבוא
לי לא מפריע

בסדר?


אז על מה כל הויכוח@!@#$
תבוא לפגישה וזהו...
KrazyDJs
בסדר
אמרנו שגמרנו תויכוח

אם אני יוכל לבוא לרעננה או איפה שלא תיפגשו
אני יבוא בכיף
TinkerbeL
חחח אתם מצחיקים אותי

מתווכחים לכם על הפגישה
אבל........
אין שום פגישה
סתם מדברים
קודם כל תמצאו מקום ויום שבו כולם או לפחות הרוב יוכלו לבוא

Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
חחח אתם מצחיקים אותי

מתווכחים לכם על הפגישה
אבל........
אין שום פגישה
סתם מדברים
קודם כל תמצאו מקום ויום שבו כולם או לפחות הרוב יוכלו לבוא


הבית של מורן!!!!!
צ'יפס למיקרו וקרקרים לכולם#!@@!%!$!@#$@#
Flotser
אין על צ'יפס למיקרו!!!!!

ואני פשוט מפחד לבוא שתאנסו אותי או תרביצו לי מה שקורה לי ברוב המקומות שנאי הולך אליהם
:rolleyes:

אההההההההה
אבל אם אתם מיבנה תבאואו אז אני ככה זה די בדרך לא?
כל מקרה לא נעים לי אני ביישן, עזבו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement