return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
אני לא מאמין!!!! תראו מה הולך פה!!!!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
שימו לב לפסטיבל הייניקן סאנדאנס הקרוב!!!

08-05-2003 - חוף הדקל
09-05-2003 - חוות היען

ליין אפ:

Marco V
Dimitri
Don Diablo
Ronen D.C
Momi 'O'


יא אללה איזה מגניבבבבב
אני שם!!!!!!!
KrazyDJs
נשמע בן זונה
בלבלות
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: :crazy:

רק חבל
שכמו לכל מסיבה טובה
פשוט אני לא יכול ללכת

למההההההההההה אני חיייב להיות קטייייייייייןןןןןןןןןן ?
itamarsan
ואאאלללללה זה דבר עצבנייייי ביותררררר
רק חבל שיש לי באותו יום מתכונתתת חבל ביותררררר
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KrazyDJs
נשמע בן זונה
בלבלות
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: :crazy:

רק חבל
שכמו לכל מסיבה טובה
פשוט אני לא יכול ללכת

למההההההההההה אני חיייב להיות קטייייייייייןןןןןןןןןן ?


גם אני חבל :[
DJ-Kreing^^
יכול להיות שהייתי שם אם זה לא היה יוצא בתאריך מגעיל
וגם אם הכניסה הייתה 18 פלוס

:whip:

אני חייב לראות את מרקו וו לייב!!!!!!
:wtf: :wtf: :crazy:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
גם אני חבל :[


אחי...
וואלה, בוא נארגן הפקות של לקטינים
למיני-נוער

:)

נביא את
Marco V Junior
ו
M.I.K.E The Young

רוצה ? :wtf:
Rising
וואי וואי הארד טראנס וטכנו..
אני לא מהאלה שיהנו ממסיבה כזאת..

יאללה פרי תשמור לי כרטיס
:D
Sm0keMachine
פייייי איזה טירוף!

מרקו וי!
דון דיאבלו! (פעם ראשונה בארץ לא?) הוא הולך להביא בראש עם הארד האוס חזקקקקקק....

ואם זה היינקן סאנדנס אז זה בטח לגילאי 18+
טוב אני בצבא אז אני לא יכול ללכת אבל אתם צריכים ללכת אני לא רוצה לשמוע תירוצים..כל מי שמעל לגיל 18 יכול ללכת לשם אז אל תזיינו בשכל עכשיו!

:)
Gil Shwarts
אם לא יהיו לי שינויים בתוכניות
אין מצב שאני לא יהיה שם!

אני מת לשמוע את דון דיאבלו
וכן זאת פעם ראשונה שלו בארץ

יא אללה איזה יופי תראו כמה מגיעים אלינו!!!!
Sniper
סיבה 1 למה אני לא יהיה שם:

"בגריות,מגנים"

warpedd_
18+

זיןןןןןןןןןן
:eyes: :eyes:

רק בטח זה יוצא על איזה בגרות או משהו

איזה שיט!!!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
18+

זיןןןןןןןןןן
:eyes: :eyes:

רק בטח זה יוצא על איזה בגרות או משהו

איזה שיט!!!!!!!!


זה יוצא לך על המגן בהסטוריה...
אפשר לעשות את המגן בבוקר ולנסוע לשם בערב אם בא לך :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement