|
אני לא מאמין!!!! תראו מה הולך פה!!!!
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
שימו לב לפסטיבל הייניקן סאנדאנס הקרוב!!!
08-05-2003 - חוף הדקל
09-05-2003 - חוות היען
ליין אפ:
Marco V
Dimitri
Don Diablo
Ronen D.C
Momi 'O'
יא אללה איזה מגניבבבבב
אני שם!!!!!!! |
|
|
| KrazyDJs |
נשמע בן זונה
בלבלות
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: :crazy:
רק חבל
שכמו לכל מסיבה טובה
פשוט אני לא יכול ללכת
למההההההההההה אני חיייב להיות קטייייייייייןןןןןןןןןן ? |
|
|
| itamarsan |
ואאאלללללה זה דבר עצבנייייי ביותררררר
רק חבל שיש לי באותו יום מתכונתתת חבל ביותררררר |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
נשמע בן זונה
בלבלות
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: :crazy:
רק חבל
שכמו לכל מסיבה טובה
פשוט אני לא יכול ללכת
למההההההההההה אני חיייב להיות קטייייייייייןןןןןןןןןן ? |
גם אני חבל :[ |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יכול להיות שהייתי שם אם זה לא היה יוצא בתאריך מגעיל
וגם אם הכניסה הייתה 18 פלוס
:whip:
אני חייב לראות את מרקו וו לייב!!!!!!
:wtf: :wtf: :crazy: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
גם אני חבל :[ |
אחי...
וואלה, בוא נארגן הפקות של לקטינים
למיני-נוער
:)
נביא את
Marco V Junior
ו
M.I.K.E The Young
רוצה ? :wtf: |
|
|
| Rising |
וואי וואי הארד טראנס וטכנו..
אני לא מהאלה שיהנו ממסיבה כזאת..
יאללה פרי תשמור לי כרטיס
:D |
|
|
| Sm0keMachine |
פייייי איזה טירוף!
מרקו וי!
דון דיאבלו! (פעם ראשונה בארץ לא?) הוא הולך להביא בראש עם הארד האוס חזקקקקקק....
ואם זה היינקן סאנדנס אז זה בטח לגילאי 18+
טוב אני בצבא אז אני לא יכול ללכת אבל אתם צריכים ללכת אני לא רוצה לשמוע תירוצים..כל מי שמעל לגיל 18 יכול ללכת לשם אז אל תזיינו בשכל עכשיו!
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
אם לא יהיו לי שינויים בתוכניות
אין מצב שאני לא יהיה שם!
אני מת לשמוע את דון דיאבלו
וכן זאת פעם ראשונה שלו בארץ
יא אללה איזה יופי תראו כמה מגיעים אלינו!!!! |
|
|
| Sniper |
סיבה 1 למה אני לא יהיה שם:
"בגריות,מגנים" |
|
|
| warpedd_ |
18+
זיןןןןןןןןןן
:eyes: :eyes:
רק בטח זה יוצא על איזה בגרות או משהו
איזה שיט!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
18+
זיןןןןןןןןןן
:eyes: :eyes:
רק בטח זה יוצא על איזה בגרות או משהו
איזה שיט!!!!!!!! |
זה יוצא לך על המגן בהסטוריה...
אפשר לעשות את המגן בבוקר ולנסוע לשם בערב אם בא לך :) |
|
|
|
|