| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
וואו
במקס אפשר לגמור את זה בשלוש שעות ובאותה תוצאה והרבה פחות כסף.. |
חהחה עלק שלוש שעות, אחי זה ייקח לך לפחות כמה חודשיים רק לבנות את כל המודלים לסרט ואז עוד איזה חודש לעשות את כל התנועות המדוייקות של החלקים, ולא נראה לי שלהונדה חסר כסף :) |
|
|