return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
פרסומת בת זונה
View this Thread in Original format
BlueHawk
קבלו איזה יופי עשו את הפרסומת הזאת זה הכל אמיתי בלי מחשב
http://home.attbi.com/~bernhard36/honda-ad.html

נדיר ביותר
MASTERsplinter
אין סיכוי שזה בלי מחשב..
BlueHawk
ידעתי שלא יאמינו אז הנה ההוכחה
http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=63150&sid=10
MASTERsplinter
וואו
במקס אפשר לגמור את זה בשלוש שעות ובאותה תוצאה והרבה פחות כסף..
Sniper
יואוו זה פשוט גדול!!!!
איזה פירסומת מושקעתת אחושלינג!!!
itamarsan
כן בת זונה של פרסומתת ממש קטלנית!!!!!!!!!!!!!!
חזקה בטירוףףףף
NyKoN
פרסומת ישנה
ראיתי אותה כבר

דוגרי
היית עושה את העבודה הזאת ב2 מיליון פאונד אם הם היו רוצים
Rising
איזה יפה זה...

606 טאקים
פיי...
Scorchio
אוי זה היה פשוט פאקינג אדיר@#$
NaOren
זיין זה בלי מחשב!!!
יוואו איזה יופי זה...

-CosmicFire-
כן מכיר מכיר :]
זה ישן ולפי דעתי ארוך מדי אבל יפה :]
Vortex_SA
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
וואו
במקס אפשר לגמור את זה בשלוש שעות ובאותה תוצאה והרבה פחות כסף..


חהחה עלק שלוש שעות, אחי זה ייקח לך לפחות כמה חודשיים רק לבנות את כל המודלים לסרט ואז עוד איזה חודש לעשות את כל התנועות המדוייקות של החלקים, ולא נראה לי שלהונדה חסר כסף :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement