|
ehhh.........ID&T-radio?????
|
View this Thread in Original format
| Blik |
volgens mij heb ik iets gemist, ik was ff aan het kijken op RMF of ze nog iets te downen hadden bij de DOTD.
zie ik daar opeens Armin van Buuren live @ Id&t-radio, weet iemand hier iets meer vanaf, onder andere ook frequenties(regio Den Bosch natuurlijk:p) , website enz........
stond iets bij van dat het dezelfde frequentie was als Slam FM, maar in Den Bosch kun je helemaal geen Slam FM ontvangen, zou dit ook betekenen dat ik geen ID&T-radio zou kunnen ontvangen
(reply van Obi zou handig zijn:)) |
|
|
| Dj Lex |
| Ja Slam FM heeft een nieuwe naam gekregen en dat is dus ID & T radio. Geloof voor meer naamsbekendheid ofzo |
|
|
| TranceFool |
| Als ze eerst er es voor zorgen dat iedereen het kan ontvangen, ik kan het dus ook niet ontvangen. Woon in Nieuwerkerk a/d IJssel, vlak naast Rotterdam. Dat ze via ID&T naamsbekendheid moeten krijgen vind ik wel een beetje triest. Heeft ID&T Slam niet gewoon opgekocht. ID&T is volgens mij juist degene die naamsbekendheid wil bij HEEL Nederland |
|
|
| Dj Lex |
| Hmm ik woon in spijkenisse, maar is hier gewoon te ontvangen, ook vlakbij Rdam |
|
|
| moogwai |
Ja Slam FM is inderdaad verandert in ID&T Radio.... In het ID&T magazine staat wat meer informatie hierover.
Het is alleen kloten dat ik nog steeds geen ID&T Radio kan ontvangen in mijn regio :( :( :( |
|
|
| Blik |
ik kan het ook niet ontvangen kom ik net achter:(, terwijl je godverdomme in Eindhoven het wel kunt ontvangen
:( :( :(
niet echt de beste manier om naamsbekendheid te krijgen |
|
|
| Dj Lex |
| Nee ID&T is niet echt geweldig nee. Dat is meer een naam om het te verzieken |
|
|
| Mack |
Jaarlijks krijgen vijf kabelfrequenties (ID & T- radio is er een van) toestemming om in de ether te knallen en zich dus uit te breiden naar heel Nederland. Ik weet niet in hoeverre de kabelzender ID & T voorrang heeft op andere kabelzenders. Wat mij betreft knallen ze morgen in de ether.
Radio 538 en radio Yorin/Veronica hebben er ook drie jaar om moeten vechten.
Waar ik alleen bang voor ben is dat ID & T - radio dan TE commercieel gaat worden. Iets waar ik niet van hou en het gros van jullie ook niet denk ik. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Mack
Jaarlijks krijgen vijf kabelfrequenties (ID & T- radio is er een van) toestemming om in de ether te knallen en zich dus uit te breiden naar heel Nederland. Ik weet niet in hoeverre de kabelzender ID & T voorrang heeft op andere kabelzenders. Wat mij betreft knallen ze morgen in de ether.
Radio 538 en radio Yorin/Veronica hebben er ook drie jaar om moeten vechten.
Waar ik alleen bang voor ben is dat ID & T - radio dan TE commercieel gaat worden. Iets waar ik niet van hou en het gros van jullie ook niet denk ik. |
Ja dat zit er natuurlijk dik aan te komen. Eerst een naamsverandering, dan een structurele verandering en dan is het zo veranderd dat je Slam FM niet eens meer herkend |
|
|
| Eye-Riz |
| Het woord ID&T staat nog niet in het woordenboek, maar maar is het niet een synoniem voor commerciëeel? :rolleyes: |
|
|
| Boss |
Ik kan het hier ook niet ontvangen... :mad:
Zal wel alleen in A'dam en R'dam te beluisteren zijn... |
|
|
| Divine9 |
Id-t Radio gaat alleen maar meer live registraties van Parties uitzenden! Dus beter! :)
en er komen nu veel meer bekende djs met eigen shows.
kijk voor de programmering maar is op www.id-t.com
naja en over die naam, ik vind hem wel ok.
maar als jullie slam fm toch beter vinden.. dan vind ik New Dance Radio nog het beste :) |
|
|
|
|