return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
איך ביליתי יום בהופעת המורדים
View this Thread in Original format
Scorchio
אז ככה
אחותי אירגנה לי עבודה ביד אליהו לעבור בלמכור דברים של המורדים
אתם יודעים חולצות פוסטרים שרשראות טבעות מדבקות כל החרא הזה.
בקיצור
ההופעה מתחילה בשעה 7
רק נפתח השער והמקום מוצף באנשים
תוך שניות אנחנו טובעים בעבודה
קיצר סגרנו אלפייה עוד לפני שהתחיל המופע.
אחרי זה אני תופס קרטון פוסטרים ועולה למכור קצת בקהל
עכשיו זה הכי מצחיק בעולם
איש סאונד עולה לבמה כולם צורחים
ופתאום איזה מישהו אומר במיקרופון
"ערב טוב"
וצרחווווווווווותתתתת אחושרמוטה האולם הולך להתמוטט
ואז המורדים עולים לבמה
ואני כמעט נופל מההדף של הצרחות
אגב עמדתי חצי מטר ממאריצה והיא נמוכהההה
היא איזה מטר וחצי
בקיצור היו איזה 5 שירים ואז הפסקה
ובהפסקה טבענו בעבודה אנשים מוציאים כל כך הרבה כסף על השטויות האלה
ואחרי שנגמרה ההופעה הדוכן שלנו היה בדיוק ליד איפה שהדלת שהם יוצאים החוצה והם טסים בריצה יענו יש עוד מוזיקה על הבמה מהלהקה והם כבר בחוץ
אז אני כזה עומד מחכה שהם יצאו
פתאום פליפה יוצא החוצה ואיזה אחת דפקה צרחה וכמעט התעלפה שם במקום והוא נבהל אחושרמוטה זה היה כזה מצחיק
אחרי זה יצאה מאריצה ובנחמין
ואחרי זה
לוסיאאננננההההההה
איזה פצצצצצהההההה
אבל גם היא נמוכה ממש
וכשהיא יצאה היו הכי צרחות
בקיצור אחרי זה היה הכי מצחיק בעולם
הם כבר בדרך לשדה תעופה ואיזה 200 אנשים עומדים ומחכים שהם יצאו מהאולם
זה היה כזה מצחיק כי כל פעם שאיזה איש ביטחון יוצא הם מתחילים לצרוח
בקיצור היה קטעים
וההופעה שלהם באמת יפה
רציתי לצלם למורן תמונה של מיה אבל לא היה לי זמן כי הם פשוט רצו החוצה
אבל עמדתי איזה 20 סנטימטר ממנה חחח
סוף
-CosmicFire-
אני מקנה בך :] (לא שאני אוהב את המורדים או משהו רק את לואיסנה)
אחי אולי תוכל לתרום את הכסף שעשיתה שם לצדקה
לילד מסכן שחסך רק 800שקל עד עכשיו ואין לו ממה להקיים
אומרים שיש 3דברים שבלעדיהם איי אפשר לחיות:
אוויר
מים
אהבה
אני אומר שיש 4
אוויר מים אהבה ומיקסר!!!!!!!!!!!!!!!!! :thepirate
LioR
היא נשמה עליך?! :eyespop:
Sniper
אווצ' נשבע לך אחי הייתי עוזב את הכל והולך למיה איזה כוסית
ראבאק!!!!!!!
KrazyDJs
תאמת אני הייתי בועט בהם כולם שהייתי רואה אותם

בעע מורדים
בעע מאריצה שהפליצה
בעע מיה
ובעעעעע לכל מי ששחכתי..

פשוט לא סובל תמורדים..


ומה עשיתם מלואיסינה [ או איך שהולכים לשחוט אותי :D ]
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
תאמת אני הייתי בועט בהם כולם שהייתי רואה אותם

בעע מורדים
בעע מאריצה שהפליצה
בעע מיה
ובעעעעע לכל מי ששחכתי..

פשוט לא סובל תמורדים..


ומה עשיתם מלואיסינה [ או איך שהולכים לשחוט אותי :D ]


מה אתה מבין בכלל?!
KrazyDJs
אההה
מבין הרבה :)

:rolleyes:

יאללה תרדו כבר ממנה.....
אני יותר מעדיף את פאמלה...ויש לה עוד תונית איכותית, לא סתם :D
MASTERsplinter
הייתי עושה לה סיבוב על הרמקולים שלי..
Rising
יפה צח... סבהה שנהנית...!
חח קטע מצחיק היית נופל שם מהצרחות ...
היה את זה בטלוזיה או משהו?

(צח פעם שניה?)
MoSH_MaN
חחחח יפה

אנשים מפגרים תאמין לי

ומה אתם משחקים אותה שהייתם קופצים עליה....ממש


אז היא נראית טוב
אני בטוח שמתישהו תמצאו מישהי
וזה כבר לא ישנה
כי הרי אין לכם סיכוי איתה
אז יאללה כוסאמק

Scorchio
אולי יהיה את זה בטלויזיה
אבל למה שיראו אותי
אתה שוכח שלא הופעתי
:)

בכל מקרה
כל אלה שאומרים שאתם שונאים אותם
חבל כי הם משקיעים המון בהופעה והם באמת עשו את הכל יפה ומגיע להם קרדיט
Sniper
מוש אני חייב לשאול אותך למה אתה תמיד מקלל?!
!@#$

דוגרי אחי אם הייתי רואה אותה לא יודע מה הייתי עושה אבל אין ספק שהיא כוסית
וחוץ מזה תיודע שאומרים וואי ישר הייתי קפוץ עלייה זה יענתו להראות היתלהבות
זה מובן מאליו שאין סיכוי אז בקטנה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement