return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
סיבה הכי מטומטמת שהלכתם עליה מכות (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rising
חחחחחחח מורן קרעת אותי..
איזה זבלים אתם ועוד השניים ההם עזרו לכם מקודם
:p

הכי כיף שיש חברים ערסים כל הזמן יש מכות :D
DjChook
סעמק אלונה
כבר ציפיתי לשמוע איזה סיפור על קריעת חזיות וחולצות ממך
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
חחחחחחח מורן קרעת אותי..
איזה זבלים אתם ועוד השניים ההם עזרו לכם מקודם
:p

הכי כיף שיש חברים ערסים כל הזמן יש מכות :D



היי למה זבלים ?
השניים ההם היו מה זה מתלהבים היה מגיע להם - והם לא
עזרו לנו הם פשוט יענו שיחקו אותה למה אתה לא גונבים לילדים
הקטנים והלכו איתנו לקחת מהם דברים ...
Scorchio
גנוב מה שהיא סיפרה לי היום באייסיקיו כמעט נפלתי מהכיסא
אלונה פראית אל תראו אותה ככה
אם יהיה ממנה אישור אני יחשוף את הפרטים
GLoBaL-MUZiK
וואה וואה איזה סיפורים

טוב לי יש סיפור לא הכי טוב בעולם אבל בכל זאת, קיצר בכיתה ז' אז תמיד אני וחברים שלי פוצצנו שיעורים וניסנו לגרום למורה שלנו לבכות ולצאת מהכיתה, אז יום אחד שעשינו בעיות המורה הבת זונה הזאת אמרה לאחד הילדים לקרוא למנהלת ולהגיד שרק אני עשיתי בעיות, מה שהיה רחוק מהמציאות, קיצר הבן זונה הקטן הלך להלשין אז שהוא חזר (היינו למטה כיאלו כיתה למטה) אז תפסתי אותו בחולצה הרמתי אותו באוויר ופשוט זרקתי אותו מהמדרגות לריצפה, שזה איזה 5 מטרה למטה...וזהו לעולם יותר לא הלכתי מכות...מה שהיה מצחיק שהאידיוט הזה שכב על הריצפה איזה שעה ולא זז...והיה פאקינג שרב

אה ותמיד היה מכות בין הקיבוצניקים לבת-חפר על המגרש, חחחחחח איזה תקופה בתזונה זאת הייתה

אהההההההה ועוד סיפור טוב שאני אכלתי בו מכות, בל"ג בעומר בכיתה ז' תמיד הלכנו מלחמות ביצים אם הכיתה מתחת, אז אנחנו כזה מפוצצים אותם בביצים פתאום הם קוראים לאחים הגדולים שלהם והם מתחילים לרדוף אחרינו...ותופסים אותי ועוד אחד...מה שמוזר שרק לי הם הביאו מכות וזרקו אותי למדורה, זונות

מזל שהייתי שיכור
:whip:

וזהווווווו מאז אני לא הולך מכות, תשאלו כל אחד, זאת הייתה מן תקופה כזאת שחייבים לעבור
:stongue:
Hell_Copter
לא הולך יותר מדי מכות...

כמו שחבר שלי אומר...
עם הכוח באה האחריות ;)

יש כמה סיפורים אבל לא עכשיו...
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא הולך יותר מדי מכות...

כמו שחבר שלי אומר...
עם הכוח באה האחריות ;)


חחח הוא בטח קרא הרבה קומיקסים או משהו
סתם אחי אין עליך
עד פה אני מרגיש את הוורידים שלך :eyes:

:p
DjChook
רועי אולי סוף סוף תגיב על הטרד שלי מלפני כמה ימים
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Scorchio
עטה לו הטלמיד אחי מיצתיין בקיטה נחון?


דווקא כן...
רוב הציונים שלי מעל 90 רק את הבעיה הזאת יש לי :{}
אם הייתם מדברים פה יותר אנלית היה לי יותר נוח אבל לא משנה..
hangover
quote:
Originally posted by Tarantula
לאז פעם אחת חטפתי קריזה וניגשתי עליה שתסביר למה

מאותה פעם אין יותר מבטים..:D


מייאאוורר
:whip:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
רועי אולי סוף סוף תגיב על הטרד שלי מלפני כמה ימים


עזוב אחי אין מה להגיב... :)
העיקר לא מתחילים איתי בשום מקום וזה מה שחשוב :)
Ariels
בכתה ח' המורה עשתה טעות בחישוב של ציון לאיזה מבלן קיצור אני עומד
בתור למורה ואז חבר שלי בא ועקוף אותי, אני נוגע לו בכתף ועושה לו למה
אתה עוקף ? קיצור הוא בא ומוריד לי אגרוף לפנים ישר מתחת לעין
תפסתי את הכסא שליד ודפקתי לו אותו ברגל ואז התחלתי להוריד לו סריה של
פצצות לפרצוף עד שהפרידו בינינו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement