|
סיבה הכי מטומטמת שהלכתם עליה מכות (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
מממ הפעם האחרונה שהלכתי מכות זה היה באילת אבל ממש לא רציני
חבר של חבר שלי הצטרף אלינו כי לא היה לו עם מי לסוע אז הוא כל השבוע שהיינו באילת עיצבן וביגללו תמיד נתקענו וזה..
קיצר ביום השלישי הוא מה זה עלה לי כבר על הקריז והוא בא ועולה לי על המיטה עם נעליים ורטוב אחרי שחזרנו מהים. אז ביקשתיי ממנו שירד לי מהמיטה כי הוא מרטיב אותה וזה... לא רצה לא רצה לא רצה שיחק אותה לקחתי תמחבת שהיתה בארון (לא יודע מאיפה היא הגיע) וזרקתי עליו הוא התעצבן ובא להכניס לי בוקס לא יודע איך התחמקתי ואז סתם דחיפות וזה ואז חבר שלי הפריד.
ולפני זה רבתי עם אחד מהכיתה שלי בכיתה ח אני חושב אם לא ז אפילו
אני לא אחד כזה שרב מכות אני שונא את זה..
בדוגרי אני אחד שמיסתדר עם רוב האנשים אלה אם כן הם עולים על הקריז |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Sniper
בדוגרי אני אחד שמיסתדר עם רוב האנשים אלה אם כן הם עולים על הקריז |
חחחחחחחח
כל אחד יכול להגיד את זה:D
"אני מרביץ רק כשמעצבנים אותי "
בקול ערסי מחריד
רק מעצבנים כל שניה.. :rolleyes:
:tongue2
| quote: | Originally posted by DjChook
סעמק אלונה
כבר ציפיתי לשמוע איזה סיפור על קריעת חזיות וחולצות ממך |
חן... אתה תקבל ממני כזאת כאפה..:whip:
סוטה שכמוך..:p |
|
|
| Hell_Copter |
אני זוכר שלפני איזה שנתיים היו כמה ילדים שנה מתחתינו שעשו לחבר שלי
"תביא לנו סיגריות"
עכשיו חבר שלי לא רצה... אז הוא התעלם מהם...
הם המשיכו ללכת אחרינו וישבו 100 מטר מאיתנו
אחר כך שהתחלנו לחזור הביתה הם כזה התחילו עוד פעם ללכת אחרינו
אז אנחנו כזה עוצרים... עושים להם מה נראה לכם שאתם עושים
אז הם התחילו לזיין את השכל וחבר שלי חטף קריזה והוריד אגרוף לפנים של איזה אחד שהתחיל לדמם
אז חבר שלו קפץ על חבר שלי ואני באתי לחבר שלו תפסתי אותו וזרקתי אותו קיבינימאט
והיה עוד קצת ואז נגמר...
אההה והיה קטע מצחיק שחבר שלי עושה לי לפני כמה שבועות שהיינו בפיתוח
"אתה רואה את ההוא שם עם המשקפיים?
תבוא אליו כאילו אתה רוצה להביא לו מכות"
וזה היה בן דוד שלו...
קיצר אני בא לאיזה אחד ותופס אותו שם עושה לו בוא איתי עכשיו עם מבט של רצח בעיניים... וחבר שלי נלחץ למה תפסתי את הבנאדם הלא נכון...
קיצר עזבתי אותו ואז תפסתי את בנדוד שלו ולקחתי אותו כזה ליד ארומה
איך הוא התקפל כל שניה כי הוא חשב אני הולך להרביץ לו
זה היה מצחיק...
אבל הקטע הכי מצחיק זה שאני היחיד יענו שתפס אותו
ושחברים שלו קלטו את זה שיענו אני עומד להרביץ לו אחרי שתי דקות הם קפצו על איזה חבר שלי שסתם עמד שם...
אליי הם בכלל לא התקרבו... אולי הם פחדו :) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחחחחח
כל אחד יכול להגיד את זה:D
"אני מרביץ רק כשמעצבנים אותי "
בקול ערסי מחריד
רק מעצבנים כל שניה.. :rolleyes:
|
מממ תלוי לאיזה מצב של קריז אני מגיע אם זה ממש ממש ממש מעצבן אותי כאילו איןןן כבר סוף העצבים הפיוז נשרף אז הבן אדם יקבל ממני כפה אבל שאני יגיע לעצבים כאלה נדרש המון זמן לשבת לי על הוריד |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אולי הם פחדו :) |
ממממממ..... מעניין למה:):rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ממממממ..... מעניין למה:):rolleyes: |
זה באמת מעניין למה...
אני חייב לדעת אחת ולתמיד :) |
|
|
| luckystrike |
מכות זה לא עניין של חוזק ...
זה עניין של אומץ יותר ... ואכזריות - בוא נגיד כמו שאלעד
אמר צריך הרבה בשביל לשרוף את הפיוז שלי אבל שהוא נשרף
גם אם זה חבר טוב אני כבר לא בדיוק שפוי כדי להבין את זה ...
וזה לא קשור לכוח - כי בוא נגיד לא משנה כמה אתה חזק אם יש
לך רתיעה ולא תעשה דברים כמו אגרופים לפנים , עיניים , ביצים
וכל מיני דברים שלא עושים בדרך כלל יאכלו אותך ... |
|
|
| DjChook |
תשמע זה הכל תלוי בסיטואציה
אם אתה הולך מכות עם חבר שלך
מבחינתי זה לא משנה כמה אני כועס עליו
בנאדם שאני מכיר אני לא אעשה לו שמסכנים אותו לטווח הרחוק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע זה הכל תלוי בסיטואציה
אם אתה הולך מכות עם חבר שלך
מבחינתי זה לא משנה כמה אני כועס עליו
בנאדם שאני מכיר אני לא אעשה לו שמסכנים אותו לטווח הרחוק |
ראסמי...
אני פשוט לא רואה את עצמי מוריד אגרופים לפרצוף לחבר שלי
אני יעדיף לחטוף מכות ממנו מאשר לפגוע בו בצורה מסוכנת |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מכות זה לא עניין של חוזק ...
זה עניין של אומץ יותר ... ואכזריות - בוא נגיד כמו שאלעד
אמר צריך הרבה בשביל לשרוף את הפיוז שלי אבל שהוא נשרף
גם אם זה חבר טוב אני כבר לא בדיוק שפוי כדי להבין את זה ...
וזה לא קשור לכוח - כי בוא נגיד לא משנה כמה אתה חזק אם יש
לך רתיעה ולא תעשה דברים כמו אגרופים לפנים , עיניים , ביצים
וכל מיני דברים שלא עושים בדרך כלל יאכלו אותך ... |
מכות זה עניין של גודל ואומץ
יש לי חבר אחד סוס ענק כזה שאין לו אומץ בשקל ואני קטן ממנו באיזה 10 ס"מ וכל פעם שאני מזיז את הרגל הוא מתקפל
אבל פעם אחת בהפסקה כזה הלכתי איתו מכות בצחוק והוא קטל אותי- הוא מחזיק לי את הידיים ואני לא יכול לעשות כלום |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
דווקא כן...
רוב הציונים שלי מעל 90 רק את הבעיה הזאת יש לי :{}
אם הייתם מדברים פה יותר אנלית היה לי יותר נוח אבל לא משנה.. |
אללה אני מדבר אנלית כל היום, כמו בסרט הזה אייס ונטורה שהוא גם מדבר אנלית... תתאמנו קצת, פשוט צריך להזיז קצת את התחת... ולדבר...
בצחוק אחי :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אללה אני מדבר אנלית כל היום, כמו בסרט הזה אייס ונטורה שהוא גם מדבר אנלית... תתאמנו קצת, פשוט צריך להזיז קצת את התחת... ולדבר...
בצחוק אחי :) |
hi... i wanna ass you something!!! :stongue: |
|
|
|
|