|
סיבה הכי מטומטמת שהלכתם עליה מכות (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
ואאללללה היה לי פעם קטע מוזר
הגיעו עלייי אנשים שאני מכיר ואמרו לי שפגעתי באיזו מישהי סמתי לה רגל או משהו כזה אין לי מושג מה בקיצורר זה היה לפני שנתיים
ופגשתי את אותו בן אדם שאמר להם את התשמוע והוא היה מסכןןן |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
hi... i wanna ass you something!!! :stongue: |
ass dude and ill try to asswer... |
|
|
| DjChook |
Both of u, shut the up.
Ass eaters! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
Both of u, shut the up.
Ass eaters! |
שגיא הנה אגואדו שלנו שמתעצבן... :p
זאת גם יכולה להיות סיבה בין המטומטמות שנלך עליה מכות...
זה שאמרת לנו לשתוק :) |
|
|
| Vortex_SA |
מה הוא אומר לנו לשתוק זה?!?! בואנה עכשיו הייתי תוקע עליך גרעפס (אנלית...)...
תצטרף לשיחה גם... או שלא יא שונא אנלים!!! ואנחנו לא אוכלים מזה אנחנו מדברים מזה... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
מה הוא אומר לנו לשתוק זה?!?! בואנה עכשיו הייתי תוקע עליך גרעפס (אנלית...)...
תצטרף לשיחה גם... או שלא יא שונא אנלים!!! ואנחנו לא אוכלים מזה אנחנו מדברים מזה... |
Excuse me, do you have a vinyl player??
maybe a patifon?
:D;):D |
|
|
| arik |
אני לא ממש הולך מכות
אבל היתה פעם אחת ביסודי
היה מישהו שאני לא ישכח עד היום הוא כזה
!!!!!!מכוער
הוא רוסי
והוא כל הזמן אמר במקום
WINDOWS
VINDOWS
וזה עיצבן אותי אז נתתי לו בעיטה
ואז חבר הפריד:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
מה הוא אומר לנו לשתוק זה?!?! בואנה עכשיו הייתי תוקע עליך גרעפס (אנלית...)...
תצטרף לשיחה גם... או שלא יא שונא אנלים!!! ואנחנו לא אוכלים מזה אנחנו מדברים מזה... |
סמוך על חן שהוא אוהב את זה אנלית ;)
ואריק...
רוב הרוסים ככה...
כמו המורה שלי לפיזיקה שאומר ציר
vye
במקום
way... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by arik
אני לא ממש הולך מכות
אבל היתה פעם אחת ביסודי
היה מישהו שאני לא ישכח עד היום הוא כזה
!!!!!!מכוער
הוא רוסי
והוא כל הזמן אמר במקום
WINDOWS
VINDOWS
וזה עיצבן אותי אז נתתי לו בעיטה
ואז חבר הפריד:) |
טוב ניצחת, זאת הסיבה הכי מטומטמת שיש..:rolleyes: |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מכות זה לא עניין של חוזק ...
זה עניין של אומץ יותר ... ואכזריות - בוא נגיד כמו שאלעד
אמר צריך הרבה בשביל לשרוף את הפיוז שלי אבל שהוא נשרף
גם אם זה חבר טוב אני כבר לא בדיוק שפוי כדי להבין את זה ...
וזה לא קשור לכוח - כי בוא נגיד לא משנה כמה אתה חזק אם יש
לך רתיעה ולא תעשה דברים כמו אגרופים לפנים , עיניים , ביצים
וכל מיני דברים שלא עושים בדרך כלל יאכלו אותך ... |
גם נכון אבל צריך חוזק
כי יכול להיות שלך נגיד לא תיהיה רתיעה ותילך מכות חופשי ואז יבוא אחד שיש לו אבל מה באגרוף אחד הוא גומר אותך..
אני וחבר שלי יש לנו פיוזים קצרים ולי לפחות יש כח סבל גדול מאד..
אני יכול ללכת מכות עם אף שבור גם..
אחי תאמין לי שבבית ספר שלנו שיש לנו חדר כושר בשיעור וחלק מרימים משקולות
הם עוד שניה מתים ואני אומר לו להעלות לי את המשקל..
אין לי ממש הרבה שרירים ואני אולי יראה לך חנון על הפעם הראשונה שתראה אותי אבל תאמין לי גבר כך זה ממש חשוב אם אתה הולך מכות.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אחי תאמין לי שבבית ספר שלנו שיש לנו חדר כושר בשיעור וחלק מרימים משקולות
הם עוד שניה מתים ואני אומר לו להעלות לי את המשקל..
אין לי ממש הרבה שרירים ואני אולי יראה לך חנון על הפעם הראשונה שתראה אותי אבל תאמין לי גבר כך זה ממש חשוב אם אתה הולך מכות.. |
מה הקשר לזה שאתה אומר לו להעלות לך את המשקל?
אז השריר שלך טיפה יותר מפותח משל חברים שלך... ביג דיל
בכל אופן... עדיין המשקלים שאתה מרים הם בטח אפסיים יחסית למישהו שמתאמן כמו שצריך אז מה הקטע (שימו לב שאני לא מדבר על עצמי פה :p ) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
הם עוד שניה מתים ואני אומר לו להעלות לי את המשקל..
אין לי ממש הרבה שרירים ואני אולי יראה לך חנון על הפעם הראשונה שתראה אותי אבל תאמין לי גבר כך זה ממש חשוב אם אתה הולך מכות.. |
לא נראה לי שיש קשר בין כושר הסיבולת ליכולת של השריר
מתי שהשריר מגיעה לנקודת שבירה, אין הוא לא מרים יותר, ולא משנה אם תרצה או לא...
:thepirate
כמה זמן כבר לא הלכתי לחדר כושר...בא לי להתחיל שוב אבל אני עצלן
:( |
|
|
|
|