|
Summer Party @ "Dabush" Beach, Hertzelia (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by DJentlman
אני מבין שהמסיבה לצעירים בני 15-16? |
אני חושב שכןן כי זה מה שקורה בדרך כלל במסיבות כאלווו |
|
|
| Black-Dragon |
את האמת המסיבה לכולם ואני יודע שהרבה בני 18 19 יבואו לשם
גם אלה שמסיימים יב
וגם חיילים
אני מכיר הרבה יחצנים והם מביאים איתם אנשים
אבל בתאכלס מסיבה פתוחה כולם באים |
|
|
| DJentlman |
אחלה חוף זה בטוח (לפחות בימים ההם)
כל הכוסיות של פיתוח והאיזור היו באות....
נשמע טוב יכול מאוד להיות שאני שם ! |
|
|
| warpedd_ |
ענק!!!
בלבלות אני בטוח מגיע
מסיבה פסיכודלי על החוף
סוווווף!!!!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Black-Dragon |
אחי זו לא מסיבה פסיכודלית :)
אני יודע שאתם מכירים אותי כאוהב פסיכודלי ומתקלט פסיכודלי אבל אני לא רק בקטע הזה
את האמת אני כנראה יעשה מסיבה אחרי המסיבה הזו שאני יתקלט בה פסיכודלי
הפעם זה יהיה בלילה |
|
|
| Hell_Copter |
כמו שאמרתי לך אלי
אני ירים את החברים שלי ואנחנו נבוא
זה יוצא טוב למה יום שישי בים זה קלאסה!!!!!! |
|
|
| Sniper |
אווו זה יוצא יום שישי בצהריים?!
פששש יש כבוד אחי
אז אם אני לא יעבוד בערב אני יבוא
ואני יביא איתי אנשים:P
קיצר יש לי עבודה עוד חצי שעה אז אני צריך להיתקלח ולהתלבש גררר
מממ אני יפסם את המסיבה הזאת קצת שאני יחזור |
|
|
| Black-Dragon |
אחי יש עוד זמן למעשה עד המסיבה...
אבל אני אפרסם שוב עוד שבועיים
אני מוציא הזמנות ופוסטרים |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
אחי יש עוד זמן למעשה עד המסיבה...
אבל אני אפרסם שוב עוד שבועיים
אני מוציא הזמנות ופוסטרים |
סבבה אח שלי אני יתחיל לפרסם קצת במירק קצת לחברה
תיודע:P
קצת אי סי קיו |
|
|
| cluBBer |
תגיד אחי מה יוצא לאלה שעושים את המסיבה , אם היא בחינם?ץ
ראיתי שישדרו אותה ברדיו באינטרנט
יפה |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by cluBBer
תגיד אחי מה יוצא לאלה שעושים את המסיבה , אם היא בחינם?ץ
ראיתי שישדרו אותה ברדיו באינטרנט
יפה |
אחי המסיבה לא משודרת באינטרנט :)
אבל מה שכן הסט שלי והסט של ליידי דרגון יוקלטו ואני יעלה אותם לפה |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
אחי המסיבה לא משודרת באינטרנט :)
אבל מה שכן הסט שלי והסט של ליידי דרגון יוקלטו ואני יעלה אותם לפה |
אז מה זה באתר
http://www.ets-global.org/
Also some cool guys are throwing a FREE trance beach party in Israel and asked me to plug it for them for all you Israeli listeners :) It's on 30 May 2003
Here is the Flyer Front and Flyer Back
Upcoming events:
30.05.2003 noon (Israel time) FREE Beach Party in Israel! Flyer Front Flyer Back |
|
|
|
|