|
Summer Party @ "Dabush" Beach, Hertzelia (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
יש טרמפים????????????????????????????????????
:D |
|
|
| Sniper |
היי ניראה לי שאני יהיה שם:]
אם אני לא טועה בשלושים אין לי כלום...:]
וחוץ מזה אפשר לבוא לשם ב2 ככה
עד שתיים בטוח תסיימו מגן\בגרות...:]
אני בא עם כמה ח'ברה.:P
אבל זה עדיין לא בטוח. |
|
|
| yonih |
וואי!!!!!!!!!!
אני נראה לי ילך לזה.
איזה מוסיקה יהיה שם???? |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by LA©
I ing wish I could be there! :( :( :( :( |
Yeah what's the problem...
והמוזיקה..
מתחיל בראפ אם טי וי וכאלה מה שמתאים לחוף..לפחות להתחלה :)
ואחר כך רון יעלה לשים האוסים כאלה.. נחמדים
ואז אני עולה ואז ליידי דרגון ואז וויקד שישים הארד טראנס |
|
|
| nimrod levi |
מתי זה מתחיל?
בצהריים? |
|
|
| Black-Dragon |
| מ12:00 בצהריים עד 19:30-20:00 בערב |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
so what's the ing problem :) :) :) |
There are two ing problems:
a) I don't live too close the dabosh beach.... getting to Hertzelia from where I live on Friday night is a bit complicated... Especially when everyone is busy studying or in the army (or sleeping after returning from the army lol)
b) I have a ing bagrut exam in math on Monday.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by LA©
There are two ing problems:
a) I don't live too close the dabosh beach.... getting to Hertzelia from where I live on Friday night is a bit complicated... Especially when everyone is busy studying or in the army (or sleeping after returning from the army lol)
b) I have a ing bagrut exam in math on Monday.... |
גם לי יש את הבגרות הזאת...
ואיפה את גרה?
אולי יש מישהו באיזור שמגיע |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by LA©
There are two ing problems:
a) I don't live too close the dabosh beach.... getting to Hertzelia from where I live on Friday night is a bit complicated... Especially when everyone is busy studying or in the army (or sleeping after returning from the army lol)
b) I have a ing bagrut exam in math on Monday.... |
רשמת שישי בלילה אבל זה מ12 בצהריים... |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם לי יש את הבגרות הזאת...
ואיפה את גרה?
אולי יש מישהו באיזור שמגיע |
Omer... it's near Beer-Sheva... |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
רשמת שישי בלילה אבל זה מ12 בצהריים... |
Even worse........... hehe |
|
|
| Black-Dragon |
אם יתאפשר לך להגיע אז למה לא..
אם לא אז לא נורא תהיה עוד מסיבה.. |
|
|
|
|