|
Summer Party @ "Dabush" Beach, Hertzelia (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
אללה
אני יבוא נראה לי :]
מפרסמים את זה ב
BU :}
איזה מוזיקה אתם שמים כי אם זה פסיי אני לא בא.. :}
יום שישי אמרו שיהיה רוחות?!?!
אוף זה מקסימום 4ימים
אני יבוא עם ההגלשן וירקוד על המים :} |
|
|
| arik |
אלי חסר לך שאתה שם פסיכודלי
וחסר לך שאתה לא מפציץ |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אללה
אני יבוא נראה לי :]
מפרסמים את זה ב
BU :}
איזה מוזיקה אתם שמים כי אם זה פסיי אני לא בא.. :}
יום שישי אמרו שיהיה רוחות?!?!
אוף זה מקסימום 4ימים
אני יבוא עם ההגלשן וירקוד על המים :} |
אחי אתה טועה דבר ראשון זה בסוף החודש זה לא יום שישי הזה..
דבר שני זה ממש לא יהיה פסאי
בקשר ל
http://www.ets-global.org/
חבר שלי פירסם את המסיבה שם..
זה לא משהו ביג דיל
וזה לא ישדר באינטרנט |
|
|
| MoSH_MaN |
חזק ביותררררררר
אני שם
:p |
|
|
| -CosmicFire- |
| ahh ok ill come ;] |
|
|
| Shahar |
וואלה אחי נשמע טוב...
אנלא יודע איך אבל מישומה בהתחלה איך שהסתכלתי חשבתי שכתוב בשם השני
Dj Cor Fijnman
ח |
|
|
| Black-Dragon |
אנשים עוד שלושה שבועות!!!
:)
אני כבר מתחיל לתכנן עוד מסיבה... פרטים בהמשך |
|
|
| Black-Dragon |
חבר'ה להזכירכם המסיבה היא ביום שישי הזה :)
הבנתי שיש לאנשים בגרויות וכאלה... באסה שזה תוקע אותם..
אני מקווה שתוכלו להגיע |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
חבר'ה להזכירכם המסיבה היא ביום שישי הזה :)
הבנתי שיש לאנשים בגרויות וכאלה... באסה שזה תוקע אותם..
אני מקווה שתוכלו להגיע |
אני מקווה שהבגרות במתמטיקה לא תדפוק את היום שישי הזה
נקווה לטוב אחיי |
|
|
| LA© |
| I ing wish I could be there! :( :( :( :( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by LA©
I ing wish I could be there! :( :( :( :( |
so what's the ing problem :) :) :) |
|
|
| Vortex_SA |
| זה בול ביום של המתכונת שלי בתנך, אז אני שם בעזרת השם... |
|
|
|
|