return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Summer Party @ "Dabush" Beach, Hertzelia (pg. 3)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
אללה
אני יבוא נראה לי :]
מפרסמים את זה ב
BU :}
איזה מוזיקה אתם שמים כי אם זה פסיי אני לא בא.. :}
יום שישי אמרו שיהיה רוחות?!?!
אוף זה מקסימום 4ימים
אני יבוא עם ההגלשן וירקוד על המים :}
arik
אלי חסר לך שאתה שם פסיכודלי
וחסר לך שאתה לא מפציץ
Black-Dragon
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אללה
אני יבוא נראה לי :]
מפרסמים את זה ב
BU :}
איזה מוזיקה אתם שמים כי אם זה פסיי אני לא בא.. :}
יום שישי אמרו שיהיה רוחות?!?!
אוף זה מקסימום 4ימים
אני יבוא עם ההגלשן וירקוד על המים :}


אחי אתה טועה דבר ראשון זה בסוף החודש זה לא יום שישי הזה..
דבר שני זה ממש לא יהיה פסאי

בקשר ל

http://www.ets-global.org/

חבר שלי פירסם את המסיבה שם..
זה לא משהו ביג דיל
וזה לא ישדר באינטרנט
MoSH_MaN
חזק ביותררררררר

אני שם
:p
-CosmicFire-
ahh ok ill come ;]
Shahar
וואלה אחי נשמע טוב...
אנלא יודע איך אבל מישומה בהתחלה איך שהסתכלתי חשבתי שכתוב בשם השני
Dj Cor Fijnman
ח
Black-Dragon
אנשים עוד שלושה שבועות!!!
:)

אני כבר מתחיל לתכנן עוד מסיבה... פרטים בהמשך
Black-Dragon
חבר'ה להזכירכם המסיבה היא ביום שישי הזה :)

הבנתי שיש לאנשים בגרויות וכאלה... באסה שזה תוקע אותם..
אני מקווה שתוכלו להגיע
itamarsan
quote:
Originally posted by Black-Dragon
חבר'ה להזכירכם המסיבה היא ביום שישי הזה :)

הבנתי שיש לאנשים בגרויות וכאלה... באסה שזה תוקע אותם..
אני מקווה שתוכלו להגיע

אני מקווה שהבגרות במתמטיקה לא תדפוק את היום שישי הזה
נקווה לטוב אחיי
LA©
I ing wish I could be there! :( :( :( :(

Hell_Copter
quote:
Originally posted by LA©
I ing wish I could be there! :( :( :( :(


so what's the ing problem :) :) :)
Vortex_SA
זה בול ביום של המתכונת שלי בתנך, אז אני שם בעזרת השם...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement