return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
הללויה!!!!!!!!
View this Thread in Original format
TinkerbeL
אנשים!!!!!!
זהו! סוף סוף
אחרי חודשיים של סיוט (לנהוג עם אבא שלי): זה הגיע:

נגמר לי המלווה!!!!!!!!!!!

מזל טוב לי :)
האמת היא שאתמול כבר נסעתי לבד אבל לא חשוב...
עכשיו אני יכולה לנסוע לבד רישמית
GLoBaL-MUZiK
מזלללללללל טוב טלוש, לכי תקרעי את הכבישים אבל תשמרי על עצמך, הבטיחות הכי חשובה על הכביש, זה לא משנה כמה את נהגת טובה, סליחה שאני מרצה לך ואת בטח לא צריכה את זה, אבל בכל זאת...את אחלה ילדה ואני לא רוצה שיקרה לך משהו
DjChook
מזל טוב !!! :)
itamarsan
מזל טובבבבבבב
הגעת למנוחה ולנחלה רק תנהגי בזיהיות ותזהרי מהאנשים סביבך:)))
Sniper
מזלללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל
טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
אחות שלי:]]]

תנהגי בזהירות ועצה קטנה..
אל תתרגלי שיש לך אוטו זמין כל הזמן..

לי זה היה ככה ועכשיו שמכרתי אותו ממש ממש קשה בלי אוטו צמוד:\\
צריך להיות תלויים באחים שלי ובחברים שלי..:]
Flotser
כן !!!
מזל טוב!!!!!!
כן!!!!
מזל טוב!!!!!!

יאללה עוד רגע לא יהיה איפה לזוז ביבנה
:wtf: :wtf:
coby
יאאלה יובל, שאגי יש מי שיקפיץ אותנו לפגישות :D
KrazyDJs
מזל"ט טלי...
Tarantula
יאללה, באמת מזל טוב:)
סעי תטריפי תכבישים:crazy:
TTman
מזלללל טובבבבב
יווו אני לא מצליח להזכר איך זה לנהוג עם מלווה
:haha: :happy2:

אבל חפיף, גם את אחרי שנתיים תשכחי
ושוב פעם
מזל טובבבבב

TinkerbeL
תודה לכם :)

בעעע עכשיו אני צריכה את האוטו ואבא חוזר רק ב5 וחצי
:rolleyes:
Rising
מזל טוב!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement