|
הללויה!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| TinkerbeL |
אנשים!!!!!!
זהו! סוף סוף
אחרי חודשיים של סיוט (לנהוג עם אבא שלי): זה הגיע:
נגמר לי המלווה!!!!!!!!!!!
מזל טוב לי :)
האמת היא שאתמול כבר נסעתי לבד אבל לא חשוב...
עכשיו אני יכולה לנסוע לבד רישמית |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| מזלללללללל טוב טלוש, לכי תקרעי את הכבישים אבל תשמרי על עצמך, הבטיחות הכי חשובה על הכביש, זה לא משנה כמה את נהגת טובה, סליחה שאני מרצה לך ואת בטח לא צריכה את זה, אבל בכל זאת...את אחלה ילדה ואני לא רוצה שיקרה לך משהו |
|
|
| itamarsan |
מזל טובבבבבבב
הגעת למנוחה ולנחלה רק תנהגי בזיהיות ותזהרי מהאנשים סביבך:))) |
|
|
| Sniper |
מזלללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל
טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
אחות שלי:]]]
תנהגי בזהירות ועצה קטנה..
אל תתרגלי שיש לך אוטו זמין כל הזמן..
לי זה היה ככה ועכשיו שמכרתי אותו ממש ממש קשה בלי אוטו צמוד:\\
צריך להיות תלויים באחים שלי ובחברים שלי..:] |
|
|
| Flotser |
כן !!!
מזל טוב!!!!!!
כן!!!!
מזל טוב!!!!!!
יאללה עוד רגע לא יהיה איפה לזוז ביבנה
:wtf: :wtf: |
|
|
| coby |
| יאאלה יובל, שאגי יש מי שיקפיץ אותנו לפגישות :D |
|
|
| Tarantula |
יאללה, באמת מזל טוב:)
סעי תטריפי תכבישים:crazy: |
|
|
| TTman |
מזלללל טובבבבב
יווו אני לא מצליח להזכר איך זה לנהוג עם מלווה
:haha: :happy2:
אבל חפיף, גם את אחרי שנתיים תשכחי
ושוב פעם
מזל טובבבבב |
|
|
| TinkerbeL |
תודה לכם :)
בעעע עכשיו אני צריכה את האוטו ואבא חוזר רק ב5 וחצי
:rolleyes: |
|
|
|
|