|
הארנבים שלי..... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
ומצטער לשמוע אחי
פעם הכלב שלי דפק איזה ארוחה על חשבון הארנב של השכנים
:\
הם חיפשו אותוכל היום ואז בבוקר מצאנו "שאריות" בחצר שלנו |
|
|
| DjChook |
| למרות שזה טרד עצוב אריק אני חייב לציין שהרגת אותי עם היציאה של כלב הומואיסטי |
|
|
| Flotser |
וואי אחי זה מזה באסה אבל גם לי יש סיפורים מבאסים על חיות...
פעם היה לנו תוקי והייתי ממש ממש קטן אז
והיה קורה שהיינו משחררים אותו בבית לטוס קצת,
אבל קרה פעם ששכחנו לסגור איזה חלון,
ואז כשהוא התקרב לחלון מישוה שם לב וסגר מהר את החלון, ואז ירדה לו רגל
:confused::(
זה הי ממש עצוב, ואז אחרי זה זה קרה שוב,
וירדה לו רגל שנייה...
ואז הוא מת...
ואז קברנו אותו מאחורי הבית
:(
וגם....
פעם היה לנו שני אוגרים...
ואז הם התחילו להזדיין מלא
ואז נהייה עם הזמן 10 אוגרים,
ואז הם התחילו לאכול אחד את השני וללכת מכות עד שנשארו בסוף רק 2
:(
ואז כבר את השנייים שנשארו החזרנו לחנות,
אבל אני לא הכי זוכר איך פתאום נשאר רק שניים,
אבל עדיין זה היה באסה
פעם גם דוד שלי מצא ארנב רץ באזור שלנו
(בתל אביב)
ואז הוא הביא אותו אלינו הביתה,
ואז הארב חירבן הרבה ושיחררנו אותו
:wtf:
הכל אמיתי,
או שאני פשוט לא זוכר הכי טוב... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
פעם הכלב שלי דפק איזה ארוחה על חשבון הארנב של השכנים
:\
|
כן זה הוא שאכל את הארנב...
אני בטוח!!! |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by warpedd_
ומצטער לשמוע אחי
פעם הכלב שלי דפק איזה ארוחה על חשבון הארנב של השכנים
:\
הם חיפשו אותוכל היום ואז בבוקר מצאנו "שאריות" בחצר שלנו |
לא נראה לי שהוא אכל אותו
כלבים לא ממש אוכלים דברים שזזים וחיים
אלא אם כן אתה מלמד אותם
הוא בטח רק הרג אותו |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DjChook
למרות שזה טרד עצוב אריק אני חייב לציין שהרגת אותי עם היציאה של כלב הומואיסטי |
אני מצטער לא התכוונתי
קטע מוזר עם החתולים האלה שאני רואה חתול דרוס אני אומר איזה מסכן אבל שאני רואה חתול חיי אני מת לדרוס אותו
דרך אגב אני הלרגי לחתולים
יש לי ידידה עם משהו כמו 8 חתולים
וכל פעם שאי אצלה יותר מחצי שעה יש לי אסטמה ואני כמעט מת!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
וואי אחי זה מזה באסה אבל גם לי יש סיפורים מבאסים על חיות...
פעם היה לנו תוקי והייתי ממש ממש קטן אז
והיה קורה שהיינו משחררים אותו בבית לטוס קצת,
אבל קרה פעם ששכחנו לסגור איזה חלון,
ואז כשהוא התקרב לחלון מישוה שם לב וסגר מהר את החלון, ואז ירדה לו רגל
:confused::(
זה הי ממש עצוב, ואז אחרי זה זה קרה שוב,
וירדה לו רגל שנייה...
ואז הוא מת...
ואז קברנו אותו מאחורי הבית
:(
וגם....
פעם היה לנו שני אוגרים...
ואז הם התחילו להזדיין מלא
ואז נהייה עם הזמן 10 אוגרים,
ואז הם התחילו לאכול אחד את השני וללכת מכות עד שנשארו בסוף רק 2
:(
ואז כבר את השנייים שנשארו החזרנו לחנות,
אבל אני לא הכי זוכר איך פתאום נשאר רק שניים,
אבל עדיין זה היה באסה
פעם גם דוד שלי מצא ארנב רץ באזור שלנו
(בתל אביב)
ואז הוא הביא אותו אלינו הביתה,
ואז הארב חירבן הרבה ושיחררנו אותו
:wtf:
הכל אמיתי,
או שאני פשוט לא זוכר הכי טוב... |
מצטער אחי כי זה לא הכי יפה אבל פשוט השתנתי מרוב צחוק!!!!!!!!
פשוט גמרת אותי עם הסיפורים האלה!!!! :stongue: :haha: :stongue: :stongue: :haha: :stongue: |
|
|
| MASTERsplinter |
פעם הייתה לי אמסטפית
מעולפת לגמרי
הייתה אצלי מרגע שנולדה כמעט
היום אין לי יותר חתולים
אתה אומר לה "פינקי הנה חתול"
ודקה אחרי אין חתול
השכנים שלי לא אהבו אותי אחרי זה
אבל אני שונא שונא שונא חתולים. |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
פעם הייתה לי אמסטפית
מעולפת לגמרי
הייתה אצלי מרגע שנולדה כמעט
היום אין לי יותר חתולים
אתה אומר לה "פינקי הנה חתול"
ודקה אחרי אין חתול
השכנים שלי לא אהבו אותי אחרי זה
אבל אני שונא שונא שונא חתולים. |
כוס עמק ערס!!!!
:whip:
אני אומר לכלב שלי הנה חתול הוא מילל ורץ הביתה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by arik
כוס עמק ערס!!!!
:whip:
אני אומר לכלב שלי הנה חתול הוא מילל ורץ הביתה |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
הכלב שלי רק נובח...
הוא יודע לעשות את זה מצויין שהוא מאחורי גדר..
שחתול מתקרב, הוא דופק ריצה הביתה |
|
|
| NyKoN |
חחחחחחחח קרעתם אותי עם התיאורים שלכם
בסרט פגוש את ההורים רוברט דה נירו הסביר למה חתול יותר טוב מכלב
הוא אמר שכלבים מכורים ואין להם דעה משלהם והם טיפשים והם הולכים בצורה עיוורת אחרי הבעלים שלהם
לעומת זאת חתול זאת חיה שצריך להתאמץ ולהשקיע בשביל שהיא תאהב אותך
ועוד כמה דברים אבל לא זוכר
קיצר
אני מעדיף חתולים כי הם יותר קומפקטים מכלבים... לא אוהב את כל ההזלות ריר של הכלבים זה די מעצבן |
|
|
|
|