return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
הארנבים שלי..... (pg. 2)
View this Thread in Original format
warpedd_
ומצטער לשמוע אחי


פעם הכלב שלי דפק איזה ארוחה על חשבון הארנב של השכנים
:\

הם חיפשו אותוכל היום ואז בבוקר מצאנו "שאריות" בחצר שלנו
LioR
מצטער אחי נשמע בעסה
DjChook
למרות שזה טרד עצוב אריק אני חייב לציין שהרגת אותי עם היציאה של כלב הומואיסטי
Flotser
וואי אחי זה מזה באסה אבל גם לי יש סיפורים מבאסים על חיות...

פעם היה לנו תוקי והייתי ממש ממש קטן אז
והיה קורה שהיינו משחררים אותו בבית לטוס קצת,
אבל קרה פעם ששכחנו לסגור איזה חלון,
ואז כשהוא התקרב לחלון מישוה שם לב וסגר מהר את החלון, ואז ירדה לו רגל
:confused::(
זה הי ממש עצוב, ואז אחרי זה זה קרה שוב,
וירדה לו רגל שנייה...
ואז הוא מת...
ואז קברנו אותו מאחורי הבית
:(

וגם....
פעם היה לנו שני אוגרים...
ואז הם התחילו להזדיין מלא
ואז נהייה עם הזמן 10 אוגרים,
ואז הם התחילו לאכול אחד את השני וללכת מכות עד שנשארו בסוף רק 2
:(
ואז כבר את השנייים שנשארו החזרנו לחנות,
אבל אני לא הכי זוכר איך פתאום נשאר רק שניים,
אבל עדיין זה היה באסה

פעם גם דוד שלי מצא ארנב רץ באזור שלנו
(בתל אביב)
ואז הוא הביא אותו אלינו הביתה,
ואז הארב חירבן הרבה ושיחררנו אותו
:wtf:

הכל אמיתי,
או שאני פשוט לא זוכר הכי טוב...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
פעם הכלב שלי דפק איזה ארוחה על חשבון הארנב של השכנים
:\


כן זה הוא שאכל את הארנב...
אני בטוח!!!
arik
quote:
Originally posted by warpedd_
ומצטער לשמוע אחי


פעם הכלב שלי דפק איזה ארוחה על חשבון הארנב של השכנים
:\

הם חיפשו אותוכל היום ואז בבוקר מצאנו "שאריות" בחצר שלנו

לא נראה לי שהוא אכל אותו
כלבים לא ממש אוכלים דברים שזזים וחיים
אלא אם כן אתה מלמד אותם

הוא בטח רק הרג אותו
arik
quote:
Originally posted by DjChook
למרות שזה טרד עצוב אריק אני חייב לציין שהרגת אותי עם היציאה של כלב הומואיסטי

אני מצטער לא התכוונתי


קטע מוזר עם החתולים האלה שאני רואה חתול דרוס אני אומר איזה מסכן אבל שאני רואה חתול חיי אני מת לדרוס אותו



דרך אגב אני הלרגי לחתולים
יש לי ידידה עם משהו כמו 8 חתולים

וכל פעם שאי אצלה יותר מחצי שעה יש לי אסטמה ואני כמעט מת!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
וואי אחי זה מזה באסה אבל גם לי יש סיפורים מבאסים על חיות...

פעם היה לנו תוקי והייתי ממש ממש קטן אז
והיה קורה שהיינו משחררים אותו בבית לטוס קצת,
אבל קרה פעם ששכחנו לסגור איזה חלון,
ואז כשהוא התקרב לחלון מישוה שם לב וסגר מהר את החלון, ואז ירדה לו רגל
:confused::(
זה הי ממש עצוב, ואז אחרי זה זה קרה שוב,
וירדה לו רגל שנייה...
ואז הוא מת...
ואז קברנו אותו מאחורי הבית
:(

וגם....
פעם היה לנו שני אוגרים...
ואז הם התחילו להזדיין מלא
ואז נהייה עם הזמן 10 אוגרים,
ואז הם התחילו לאכול אחד את השני וללכת מכות עד שנשארו בסוף רק 2
:(
ואז כבר את השנייים שנשארו החזרנו לחנות,
אבל אני לא הכי זוכר איך פתאום נשאר רק שניים,
אבל עדיין זה היה באסה

פעם גם דוד שלי מצא ארנב רץ באזור שלנו
(בתל אביב)
ואז הוא הביא אותו אלינו הביתה,
ואז הארב חירבן הרבה ושיחררנו אותו
:wtf:

הכל אמיתי,
או שאני פשוט לא זוכר הכי טוב...


מצטער אחי כי זה לא הכי יפה אבל פשוט השתנתי מרוב צחוק!!!!!!!!
פשוט גמרת אותי עם הסיפורים האלה!!!! :stongue: :haha: :stongue: :stongue: :haha: :stongue:
MASTERsplinter
פעם הייתה לי אמסטפית
מעולפת לגמרי
הייתה אצלי מרגע שנולדה כמעט
היום אין לי יותר חתולים
אתה אומר לה "פינקי הנה חתול"
ודקה אחרי אין חתול
השכנים שלי לא אהבו אותי אחרי זה
אבל אני שונא שונא שונא חתולים.
arik
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
פעם הייתה לי אמסטפית
מעולפת לגמרי
הייתה אצלי מרגע שנולדה כמעט
היום אין לי יותר חתולים
אתה אומר לה "פינקי הנה חתול"
ודקה אחרי אין חתול
השכנים שלי לא אהבו אותי אחרי זה
אבל אני שונא שונא שונא חתולים.

כוס עמק ערס!!!!
:whip:

אני אומר לכלב שלי הנה חתול הוא מילל ורץ הביתה

KrazyDJs
quote:
Originally posted by arik
כוס עמק ערס!!!!
:whip:

אני אומר לכלב שלי הנה חתול הוא מילל ורץ הביתה


:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

הכלב שלי רק נובח...
הוא יודע לעשות את זה מצויין שהוא מאחורי גדר..

שחתול מתקרב, הוא דופק ריצה הביתה
NyKoN
חחחחחחחח קרעתם אותי עם התיאורים שלכם
בסרט פגוש את ההורים רוברט דה נירו הסביר למה חתול יותר טוב מכלב
הוא אמר שכלבים מכורים ואין להם דעה משלהם והם טיפשים והם הולכים בצורה עיוורת אחרי הבעלים שלהם
לעומת זאת חתול זאת חיה שצריך להתאמץ ולהשקיע בשביל שהיא תאהב אותך

ועוד כמה דברים אבל לא זוכר

קיצר
אני מעדיף חתולים כי הם יותר קומפקטים מכלבים... לא אוהב את כל ההזלות ריר של הכלבים זה די מעצבן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement