|
הארנבים שלי..... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
שונא חתולים פשוט מתעב אותם
:אפילו כתבתי שיר
(חתולים חרא יצורים (לפי קרנבל בנח"ל
חתול צריך תמיד למות
ולא לדרוס אותו זה שטות
כלבים זה אחלה יצורים
ואותם כולם אוהבים
לראות חתול בכביש זה סוף
לא לעצור, לא לעקוף
ישר לדרוס, לא לפספס
ואז לחזור גם ברוורס
ח-ת-ולים זה חרא יצורים
היידה היידה הכלבים
!הכלבים הם אלופים |
|
|
| Narcotic Mind |
גם לי יש סיפור עצוב על כלב שהיה לי
היה לי את הכלב הכי חמוד בעולם, מסוג ביגל אם משהו מכיר
הוא היה הכלב הכי אדיש בעולם
ברצינות כאילו הוא חי בבואה
הוא אף פעם לא היה שם לב מה קורה מסביבו
והוא כל הזמן היה אוכל לנו דברים בכל הבית
בקשר לחתולים
כמו שאמרתי הוא אדיש פשוט לא אכפת לא
פעם אחת אני הולך איתו ברחוב
בפתאום באה איזה חתולה פירטית עם עין חסרב וחצי זנב ותוקפת אותו
:eek:
הייתי בשוק
קיצור ההיא מתנפלת עליו והוא לא שם לב בכלל יענו ממשיך ללכת
לא עזבה אותו עד ששמתי לה בעיתה
וגם תמיד הייתי לוקח אותו לגינה בשכונה איפה שכולם מביאים תכלבים ונותנים להם לשחק, אז תמיד הוא היה נכנס בכלבים בגודל פי 2 ממנו
וגם תמיד שהייתי רוצה ללכת אז הוא חשב שאני משחק איתו תופשת והיה בורח בורח בורח ואני שעה מנסה לתפוס אותו
בסוף נגמר לי הכוח אז אני הולך לשבת ואז הוא בא אלי חחחחחחחחחחחחח
בקיצור יום אחד בבית אני הולך כזה
הוא עובר לידי
פתאום הוא נופל ומתחיל לפרפר ולהזיז מלא ריר ולהשתין
אני הייתי בשוק גמור זה הדבר הכי נורא שראיתי בחיים שלי
בקיצור התברר שהוא חולה אפילפסיה
אז לקחנו אותו לרופא והכל וניסינו לתת לו כדורים והכל אבל זה לא ממש עזר
והתחילו להיות לו מלא התקפים והוא נהיה ממש ממש מסכן כאילו היה בא לי לבכות כל פעם שהייתי רואה אותו
יום אחד אמא שלי לקחה אותו לטיול בפארק
הוא קיבל התקף ולא קם... |
|
|
| Sniper |
באמת סיפורים עצובים הצלחתם לדכא אותי
לי יש כלב דלמטי ואני ככ אוהב אותוו אם יקרה לו משהו אני פשוט ימות כבר
8
שנים הוא אצלי ואני ככ קשור אליו שאני לא יודע מה אניעשה בצבא בילעדיו אני קורה לו הבן שלי (שאלו את אורן) חחח מממ הוא הכי חמוד בעולם ומחזיר אהבה חבל על הזמן, הוא דיי מועיל למה מי שמיתקרב לכניסה של הבית ממפחד להיכנס בדלת הוא נובח כמו מטורף ורץ יענתו מרתיע חבל"ז אבל אחרי שהבן אדם ניכנס הוא מריח אותו קצת ואז מתחיל לשחק איתו וזה הוא כלב חברמן כזה, לפניו היה לי פינצ'ר שנידרס לי מול העיינים... כאילו יצאתי איתו לטיול וזה ועברתי איתו תכביש החזקתי אותו בידיים כי לא מצאתי תרצואה ואז הוא ראה חתולה אמךשמא ורץ ואז עבר נהג מונית והסוף ידוע כבר.. זה ככ עצוב אבל עכשיו עם הבן שלי אני שומר עליו כמו לא יודע מה
הגעתי למצב שפעם אחת רבתי עם אבא שלי ריב ריב ביגלל שהוא התעצבן עליו ונתן לו מכה ומה זה חטפתי ג'ננה.. אבל חפיפ השלמנו
ומי שמדבר עליו לא יפה ביכלל אני ישר משתיק אותו
אחד הדברים הכי חשובים לי בחיים...
וחתולות אני לא ממש אוהב
אבל אוהב בעלי חיים ולא יכול ליראות שמתעליים או מציקים להם אפילו שזה חתולה
עד כאן רות סוף אני הולך לישון
מחר בגרות בהצלחה לכל הנבחנים |
|
|
| Gil Shwarts |
פתרון:
תביא גם כלב... |
|
|
| luckystrike |
אריק הרגת אותי ...
ואורן אחי מצטער על הארנבונים אני דווקא חושב אחלה חייה ...
מוזר שהיא ככה חייה לכם בגינה ולא ברחה אף פעם ...
אני מת שיהיה לי צ'ינצ'ילה !!!
בלאחס על חתולים ... סתם בוגדניים כאלה ... |
|
|
| DjChook |
| כמה אירוני שכתבתי עכשיו חיבור בבגרות, על תרומת החיות לאדם |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
כמה אירוני שכתבתי עכשיו חיבור בבגרות, על תרומת החיות לאדם |
חחחחחחחחחחחחח
כל החיבור חשבתי עלזה!!!!
גם אני רשמתי על זה |
|
|
| DjChook |
| חחחחח ואלה זה היה הנושא הכי נורמלי |
|
|
| nesher |
כתבתי על חקר החלל
היה פול לכתוב ככה
אבל איזה קטע , לא ראיתי את זה
בהתחלה מה שקפץ לי לעין זה אומנות
אני ככה רבע רק מסתכל על הנושאים המגעילים האלה ואין לי מה לכתוב
עד שקלטתי פתאום ב6 שזה גם טכנולוגיה ושטויות כאלה
wtf
כתבתי 3 דפים
:D |
|
|
| eXeTik |
בשביל זה אנחנו מחזיקים תאילאנדים בארץ...
שים השקעה של איזה 10 שקל, ויש לך שומר ארנבות צמוד לאיזה חודש... :D |
|
|
| TinkerbeL |
בעעע הבגרות בחיבור
נושאים כאלה מפגרים!!!
אני עשיתי נושא 6
וכתבתי על ציור
בניתי סיפור שלם על זה שאני מציירת מגיל 5
שתיבנו אפילו פרח אני לא יודעת לצייר!!!
טוב העיקר שניגשתי על 96
אולי זה יציל אותי............ |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
בעעע הבגרות בחיבור
נושאים כאלה מפגרים!!!
אני עשיתי נושא 6
וכתבתי על ציור
בניתי סיפור שלם על זה שאני מציירת מגיל 5
שתיבנו אפילו פרח אני לא יודעת לצייר!!!
טוב העיקר שניגשתי על 96
אולי זה יציל אותי............ |
פשששש
96
:D
בטח תקבלי משהו דומה בבגרות
=] |
|
|
|
|