return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
הארנבים שלי..... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ariels
שונא חתולים פשוט מתעב אותם
:אפילו כתבתי שיר

(חתולים חרא יצורים (לפי קרנבל בנח"ל
חתול צריך תמיד למות
ולא לדרוס אותו זה שטות
כלבים זה אחלה יצורים
ואותם כולם אוהבים
לראות חתול בכביש זה סוף
לא לעצור, לא לעקוף
ישר לדרוס, לא לפספס
ואז לחזור גם ברוורס

ח-ת-ולים זה חרא יצורים
היידה היידה הכלבים
!הכלבים הם אלופים
Narcotic Mind
גם לי יש סיפור עצוב על כלב שהיה לי

היה לי את הכלב הכי חמוד בעולם, מסוג ביגל אם משהו מכיר
הוא היה הכלב הכי אדיש בעולם
ברצינות כאילו הוא חי בבואה
הוא אף פעם לא היה שם לב מה קורה מסביבו
והוא כל הזמן היה אוכל לנו דברים בכל הבית
בקשר לחתולים
כמו שאמרתי הוא אדיש פשוט לא אכפת לא
פעם אחת אני הולך איתו ברחוב
בפתאום באה איזה חתולה פירטית עם עין חסרב וחצי זנב ותוקפת אותו
:eek:
הייתי בשוק
קיצור ההיא מתנפלת עליו והוא לא שם לב בכלל יענו ממשיך ללכת
לא עזבה אותו עד ששמתי לה בעיתה
וגם תמיד הייתי לוקח אותו לגינה בשכונה איפה שכולם מביאים תכלבים ונותנים להם לשחק, אז תמיד הוא היה נכנס בכלבים בגודל פי 2 ממנו
וגם תמיד שהייתי רוצה ללכת אז הוא חשב שאני משחק איתו תופשת והיה בורח בורח בורח ואני שעה מנסה לתפוס אותו
בסוף נגמר לי הכוח אז אני הולך לשבת ואז הוא בא אלי חחחחחחחחחחחחח

בקיצור יום אחד בבית אני הולך כזה
הוא עובר לידי
פתאום הוא נופל ומתחיל לפרפר ולהזיז מלא ריר ולהשתין
אני הייתי בשוק גמור זה הדבר הכי נורא שראיתי בחיים שלי
בקיצור התברר שהוא חולה אפילפסיה
אז לקחנו אותו לרופא והכל וניסינו לתת לו כדורים והכל אבל זה לא ממש עזר
והתחילו להיות לו מלא התקפים והוא נהיה ממש ממש מסכן כאילו היה בא לי לבכות כל פעם שהייתי רואה אותו
יום אחד אמא שלי לקחה אותו לטיול בפארק
הוא קיבל התקף ולא קם...
Sniper
באמת סיפורים עצובים הצלחתם לדכא אותי
לי יש כלב דלמטי ואני ככ אוהב אותוו אם יקרה לו משהו אני פשוט ימות כבר
8
שנים הוא אצלי ואני ככ קשור אליו שאני לא יודע מה אניעשה בצבא בילעדיו אני קורה לו הבן שלי (שאלו את אורן) חחח מממ הוא הכי חמוד בעולם ומחזיר אהבה חבל על הזמן, הוא דיי מועיל למה מי שמיתקרב לכניסה של הבית ממפחד להיכנס בדלת הוא נובח כמו מטורף ורץ יענתו מרתיע חבל"ז אבל אחרי שהבן אדם ניכנס הוא מריח אותו קצת ואז מתחיל לשחק איתו וזה הוא כלב חברמן כזה, לפניו היה לי פינצ'ר שנידרס לי מול העיינים... כאילו יצאתי איתו לטיול וזה ועברתי איתו תכביש החזקתי אותו בידיים כי לא מצאתי תרצואה ואז הוא ראה חתולה אמךשמא ורץ ואז עבר נהג מונית והסוף ידוע כבר.. זה ככ עצוב אבל עכשיו עם הבן שלי אני שומר עליו כמו לא יודע מה
הגעתי למצב שפעם אחת רבתי עם אבא שלי ריב ריב ביגלל שהוא התעצבן עליו ונתן לו מכה ומה זה חטפתי ג'ננה.. אבל חפיפ השלמנו

ומי שמדבר עליו לא יפה ביכלל אני ישר משתיק אותו
אחד הדברים הכי חשובים לי בחיים...

וחתולות אני לא ממש אוהב
אבל אוהב בעלי חיים ולא יכול ליראות שמתעליים או מציקים להם אפילו שזה חתולה

עד כאן רות סוף אני הולך לישון
מחר בגרות בהצלחה לכל הנבחנים
Gil Shwarts
פתרון:
תביא גם כלב...
luckystrike
אריק הרגת אותי ...



ואורן אחי מצטער על הארנבונים אני דווקא חושב אחלה חייה ...
מוזר שהיא ככה חייה לכם בגינה ולא ברחה אף פעם ...

אני מת שיהיה לי צ'ינצ'ילה !!!

בלאחס על חתולים ... סתם בוגדניים כאלה ...
DjChook
כמה אירוני שכתבתי עכשיו חיבור בבגרות, על תרומת החיות לאדם
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
כמה אירוני שכתבתי עכשיו חיבור בבגרות, על תרומת החיות לאדם



חחחחחחחחחחחחח
כל החיבור חשבתי עלזה!!!!
גם אני רשמתי על זה
DjChook
חחחחח ואלה זה היה הנושא הכי נורמלי
nesher
כתבתי על חקר החלל
היה פול לכתוב ככה
אבל איזה קטע , לא ראיתי את זה
בהתחלה מה שקפץ לי לעין זה אומנות
אני ככה רבע רק מסתכל על הנושאים המגעילים האלה ואין לי מה לכתוב
עד שקלטתי פתאום ב6 שזה גם טכנולוגיה ושטויות כאלה
wtf
כתבתי 3 דפים
:D
eXeTik
בשביל זה אנחנו מחזיקים תאילאנדים בארץ...
שים השקעה של איזה 10 שקל, ויש לך שומר ארנבות צמוד לאיזה חודש... :D

TinkerbeL
בעעע הבגרות בחיבור

נושאים כאלה מפגרים!!!

אני עשיתי נושא 6
וכתבתי על ציור
בניתי סיפור שלם על זה שאני מציירת מגיל 5
שתיבנו אפילו פרח אני לא יודעת לצייר!!!

טוב העיקר שניגשתי על 96
אולי זה יציל אותי............
nesher
quote:
Originally posted by TinkerbeL
בעעע הבגרות בחיבור

נושאים כאלה מפגרים!!!

אני עשיתי נושא 6
וכתבתי על ציור
בניתי סיפור שלם על זה שאני מציירת מגיל 5
שתיבנו אפילו פרח אני לא יודעת לצייר!!!

טוב העיקר שניגשתי על 96
אולי זה יציל אותי............


פשששש
96
:D
בטח תקבלי משהו דומה בבגרות
=]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement