return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
הארנבים שלי..... (pg. 5)
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
בואנה דוגרי סיפורים עצובים ישלכם, גם לי יש הרבה כאלה אבל אחד ספיצפי שאני ישתף אותכם, בגיל 9 קיבלנו כלב האסקי סיבירי אם תעודות ובלאגנים, קיצר כלב אלוף...יפה, חמוד ומה לא

גידלנו אותו 5 שנים וכל כך אהבתי אותו, ואז ביום בהיר אחד הוא נעלם ולא חזר יותר, אין לכם מושג כמה תבאסתי, הקטע היותר מבאס זה שאחרי איזה חודש ראינו אותו בעיתון זוכה בתחרות של כלבים מהסוג הזה, עכשיו תגידו לי איך אתה יודע בלה בלה בלה...אז אני ידוע כי היה לו כתם לידה בעין ימין שהיא כחולה ועין שמאל שהיא צהובה

קיצר אני עד היום מתגעגע לכלב הזה
-CosmicFire-
כל התרד הזה מזכיר לי סיפור מיום כיפור
יצא חרוז :}

לאחד מהכיתה שלי היתה שרקנית וביום כיפור הוא נסע לחול (עוד חרוז)
אז הוא נתן לחבר שלי שישמור אבל הוא היה חמור (עוד חרוז)
חבר שלי האכיל אותה וכשהתחיל יום כיפור הוא העלה לו אותה הביתה ושם אותם שם..
אז ככה כל היום כיפור היא הייתה בצום בלי מים ואוכל!!!
ובגלל זה היא התייבשה ומתה לא יודע מה הלך שם אבל זה סוף הסיפור מיום כיפור :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אז ככה כל היום כיפור היא הייתה בצום בלי מים ואוכל!!!


איך אפשר לצום עם מים ואוכל? ;)


אה ו... גמלה... חחחחחחחחחח
בקוע!!
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איך אפשר לצום עם מים ואוכל? ;)


אמרתי בלי :}}
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אמרתי בלי :}}


טיפש...
התכוונתי איך אפשר לצום אם אתה עם מים ואוכל
הוא עשה בשכל!!
זה שהוא אוגר לא אומר שביום כיפור הוא לא צריך לצום!!
Narcotic Mind
רועי גם אתה נהיית קצת מחוק בזמן האחרון

כאילו הבנתי מה התכוונת אבל...



מחוק!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
רועי גם אתה נהיית קצת מחוק בזמן האחרון

כאילו הבנתי מה התכוונת אבל...



מחוק!


יש מצב...
עזוב תקופה מוזרה עוברת עליי בחיים
מוזר... הנוער של היום... :wtf:
DjChook
אני מבין, ומסכים
למרות שאני תמיד מוזר
אבל בתכלס התקופה הזאתי זה ... זה הסוף של הלימודים

הסוף של הביהס
הבגרויות

אנשים נדפקים

עוד מעט צבא

פאק, מה ישאר מהפורום הזה

מוש ?

:))))
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אני מבין, ומסכים
למרות שאני תמיד מוזר
אבל בתכלס התקופה הזאתי זה ... זה הסוף של הלימודים

הסוף של הביהס
הבגרויות

אנשים נדפקים

עוד מעט צבא

פאק, מה ישאר מהפורום הזה

מוש ?

:))))


חחח
מוש כבר בקושי פה אם לא שמת לב...

סעמק מחר מגן במעבדה בפיזיקה
לא יודע אם יש מה ללמוד בכלל
DjChook
בגדול רק תעבור על חוק סנל והשטויות האלה באופטיקה

לנו הייתה את המעבדה הבת זונה שהייתה בבגרות פעם

עם הלוחיות פלסטיק

איכס היא כזאת קשה

מאיפה אני יודע מה זה טעות יחסית ?!?!!?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
בגדול רק תעבור על חוק סנל והשטויות האלה באופטיקה

לנו הייתה את המעבדה הבת זונה שהייתה בבגרות פעם

עם הלוחיות פלסטיק

איכס היא כזאת קשה

מאיפה אני יודע מה זה טעות יחסית ?!?!!?


עשינו אותה לפני כמה ימים
היא קלה רצח...
יענו חוץ מהשאלה שצריך לפתח את חוק סנל...
יש לי אותה פה... עם התשובות שכתבתי והכל... נעבור עליה
ומה זה בעצם חוק סנל?
אני רק יודע שזה
n1sin(a)=n2sin(b)
HyPeRSoNiC
יש לי תמונות!!!!
אחת של האמא ואחת של אחד הגורים
הנה הגור



נכון חמוד??
הוא נראה גדול בתמונה כי אני השתמשתי בהמון זום כי צילמתי מרחוק כדי שהוא לא יברח לי.....
במציאות הוא בערך בגודל של אגרוף....

והתמונה של האמא היא ענקית אז אני אשים לינק כדי לא לתפוס יותר מדי מקום

תהנו חבר'ה!!

היד שמלטפת אותה היא שלי והיא שם מ-2 סיבות
שתראו איזה ארנבת חמודה יש לי שהיא חופשיה לברוח לאן שבא לה בחצר, והיא באה אלי ונותנת לי ללטף חופשי וגם מסכימה לדגמן בשבילי.... אגב, יש לי סטוקים של תמונות שלה... אני רק צריך שרת להעלות אליו.....
והסיבה השניה היא כדי שהיא תעמוד במקום כי היא כל שניה זזה לי כשבאתי לצלם......

אגב, תתעלמו מהדשא ה"נפלא" שלי.... עכשיו חם פה אחושרמוטה אז קצת קשה לשמור עליו ירוק ויפה.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement