|
Bussresa till Sensation White! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by zamson
inte från sthlm *buhu* d va lite tråkigt...jobbigt o ta sig till linköping som mind sa... blir ju minst 4-500 i extra kostnader?? |
Inte för att vara gnällig... men hallååå!.... gå in på sj och gör en sökning på en förköpsresa... det gjorde jag precis, ... vad hittade jag... 105kr enkel resa stockholm->linköping... flera olika resor...
jag bor i skåne så inga problem för mig :-) |
|
|
| Treo |
Fasen, måste man bestämma sig nu redan ? attans.. hmm, hur länge kan man gissa att det finns biljetter / bussplatser kvar ?
-Treo- |
|
|
| ScuL |
biljettförsäljningen gick riktigt snabbt i fjol.
vet inte precis om hur länge det finns biljetter kvar men förmodligen är det slutsåld i slutet av Maj. |
|
|
| Goldiluxe |
usch, riktigt trakig line up pa black.
white kanns inte direkt lockande heller.
trakigt :( |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Goldiluxe
white kanns inte direkt lockande heller.
|
ehh?? :tongue3
0.00 Ferry Corsten
1.40 Armin van Buuren
3.40 Marco V
Bara dom 3 tycker jag att det är värt att åka dit..;) |
|
|
| Goldiluxe |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
ehh?? :tongue3
0.00 Ferry Corsten
1.40 Armin van Buuren
3.40 Marco V
Bara dom 3 tycker jag att det är värt att åka dit..;) |
ja men....
jag har sett dem ett ex antal ganger nu.
jag vill ha nat nytt!:)
fast visst fan e dem bra! :)
bor man har sa finns det sa mkt fester att ga pa, alla ar helt omojligt att ga pa, det ar faktiskt dyrt.
jag hade hoppats pa mer annorlunda line up, for jag vill garna ga pa sensation.
det blir nog nan annan fest ist.
:)
peace o karlek! |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Goldiluxe
ja men....
jag har sett dem ett ex antal ganger nu.
jag vill ha nat nytt!:)
fast visst fan e dem bra! :)
bor man har sa finns det sa mkt fester att ga pa, alla ar helt omojligt att ga pa, det ar faktiskt dyrt.
jag hade hoppats pa mer annorlunda line up, for jag vill garna ga pa sensation.
det blir nog nan annan fest ist.
:)
peace o karlek! |
du har faktiskt rätt..
en line-up kan vara helt annorlunda från en Holländares perspektiv eftersom valen är så lyx när man bor här. :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
du har faktiskt rätt..
en line-up kan vara helt annorlunda från en Holländares perspektiv eftersom valen är så lyx när man bor här. :) |
skryt ni bara :whip: ;) |
|
|
| Goldiluxe |
Vem som helst kan flytta hit och njuta.
vad ar det som haller er hemma? ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Goldiluxe
vad ar det som haller er hemma? ;) |
ölen?? :stongue:
haha, näe..
Men det är väl tryggheten här hemma som håller mig "oss" kvar..
Det hade dock varit ruskigt kul att ge sig iväg båt år.. :) |
|
|
| Glorie |
| VIP-biljetterna till festen e slutsålda.. så köp era vanliga biljetter pronto.. då det kommer bli slutsålt.. |
|
|
| Goldiluxe |
| quote: | Originally posted by Glorie
VIP-biljetterna till festen e slutsålda.. så köp era vanliga biljetter pronto.. då det kommer bli slutsålt.. |
Jenny har last pa, IGEN! :)
du ar en klippa for alla SWE tas kan jag tanka mig! :)
mwah mwah! |
|
|
|
|