|
Bussresa till Sensation White! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Treo |
Ok, nu har jag bestämt mig att komma med till sensation, men hur köpa biljett ? verkar ju inte gå via ticketbox.nl iaf. eller är det bara jag som inte fattar hur man gör ? :conf: hjälp..
-Treo- |
|
|
| mindshooter |
| ok jag ska nog med på detta....men man är hemma den 6:e va? för jag ska vara på kollo den 7:e...hehe kan bli tight men det är jag van vid... var bokar man sensationbiljett? |
|
|
| ScuL |
på ticketbox.nl
jag vet inte precis vad har hänt hos ticketbox, men biljettförsäljningen är blockerad just nu. :(
imorgon ska jag till en musikaffär och kolla om de försäjlnar biljetterna där. |
|
|
| Glorie |
tydligen har ticketbox blockerat online-bokningen... till sensation white.. :( mitt råd e att kontakta ticketbox å fråga vad de håller på med.
(http://www.ticketbox.nl/zoeken/details.tpl?EVENT=783001)
de kan hända att den kommer upp igen om nåra dagar.. men de e oxå möjligt att resterande biljetter bara säljs i holländska skivaffärer.. å då vet ni det.. å måste fixa biljetter den vägen istället... Goda råd e dyra.. .
råd e att skaffa biljetter asap :)
tack Goldiluxe :D :D |
|
|
| mindshooter |
| svårt att få tag på biljett när ticketbos har blockat det :\ men jag måste vara hundra på att jag är hemma i lagom tid den 6:e då jag ska upp tidigt den 7:e och åka vidare...annars bokar jag inte... |
|
|
| reveal |
| scul: om de inte säljer biljetter via nätet längre, kan du köpa då? |
|
|
| ScuL |
jag kan köpa de om ni skickar pengar..
har liten dåligt med pengar själv just nu :rolleyes:
men jag ska gå till affären imorgon och höra vad har hänt och värför försäljningen på internet är stängt just nu..
och jenny> datumet var riktigt. det är den 5. juli |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag kan köpa de om ni skickar pengar..
|
självklart!
bra att veta att man har en reservplan ifall det nu inte kommer att gå att köpa biljetter på nätet... |
|
|
| ScuL |
| det e ingen problem :) |
|
|
| mindshooter |
| aja nä då är det bara att lägga ner :\ fan ALLT krockar med ALLT för mig i sommar...missar Global gathering oxå :\ får se vad det blir |
|
|
| reveal |
| det är ju på lördagen den 5e, och bussen går hem på morgonen den 6e, då är du väl hemma i tid till den 7e mind? |
|
|
| mindshooter |
jag kommer vara i linköping på natten mellan den 6:e och den 7:e,
och sedan ska jag till sthlm och hem därifrån (bara det blir jobbigt). På morgonen den 7:e ska jag åka till norrtäljeområdet och jobba på kollo med barn, det kommer jag aldrig palla utan sömn... |
|
|
|
|