return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Bussresa till Sensation White! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Treo
Ok, nu har jag bestämt mig att komma med till sensation, men hur köpa biljett ? verkar ju inte gå via ticketbox.nl iaf. eller är det bara jag som inte fattar hur man gör ? :conf: hjälp..

-Treo-
mindshooter
ok jag ska nog med på detta....men man är hemma den 6:e va? för jag ska vara på kollo den 7:e...hehe kan bli tight men det är jag van vid... var bokar man sensationbiljett?
ScuL
på ticketbox.nl

jag vet inte precis vad har hänt hos ticketbox, men biljettförsäljningen är blockerad just nu. :(

imorgon ska jag till en musikaffär och kolla om de försäjlnar biljetterna där.
Glorie
tydligen har ticketbox blockerat online-bokningen... till sensation white.. :( mitt råd e att kontakta ticketbox å fråga vad de håller på med.

(http://www.ticketbox.nl/zoeken/details.tpl?EVENT=783001)

de kan hända att den kommer upp igen om nåra dagar.. men de e oxå möjligt att resterande biljetter bara säljs i holländska skivaffärer.. å då vet ni det.. å måste fixa biljetter den vägen istället... Goda råd e dyra.. .

råd e att skaffa biljetter asap :)

tack Goldiluxe :D :D
mindshooter
svårt att få tag på biljett när ticketbos har blockat det :\ men jag måste vara hundra på att jag är hemma i lagom tid den 6:e då jag ska upp tidigt den 7:e och åka vidare...annars bokar jag inte...
reveal
scul: om de inte säljer biljetter via nätet längre, kan du köpa då?
ScuL
jag kan köpa de om ni skickar pengar..
har liten dåligt med pengar själv just nu :rolleyes:

men jag ska gå till affären imorgon och höra vad har hänt och värför försäljningen på internet är stängt just nu..


och jenny> datumet var riktigt. det är den 5. juli
reveal
quote:
Originally posted by ScuL
jag kan köpa de om ni skickar pengar..


självklart!

bra att veta att man har en reservplan ifall det nu inte kommer att gå att köpa biljetter på nätet...
ScuL
det e ingen problem :)
mindshooter
aja nä då är det bara att lägga ner :\ fan ALLT krockar med ALLT för mig i sommar...missar Global gathering oxå :\ får se vad det blir

reveal
det är ju på lördagen den 5e, och bussen går hem på morgonen den 6e, då är du väl hemma i tid till den 7e mind?
mindshooter
jag kommer vara i linköping på natten mellan den 6:e och den 7:e,
och sedan ska jag till sthlm och hem därifrån (bara det blir jobbigt). På morgonen den 7:e ska jag åka till norrtäljeområdet och jobba på kollo med barn, det kommer jag aldrig palla utan sömn...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement